XXL Nutrition

december-kuur (kort natuurlijk)

hmmm...klopt niet wat je zegt...
dit is een molekuul:
2 alpha-methyl-17 beta-hydroxy-5 alpha-androstan-3-one
die als geheel is opgebouwd uit atomen...

proviron verschilt zelfs niet met masteron in atomen..het is de plek van de methyl groep die anders is...bij masteron zit die op de 2de plaats op het carbon-groep is gebonden ..en bij proviron op de 1ste plaats..

Het klopt helemaal wat je zegt, ik probeerde alleen op het kleine verschil te wijzen. Weet je dit uit zelfstudie of doe je iets in die richting.

Het klopt helemaal wat je zegt, ik probeerde alleen op het kleine verschil te wijzen. Weet je dit uit zelfstudie of doe je iets in die richting.

idaad zeer klein verschil tussen mast en prov, persoonlijk vind ik masteron toch net wat betere shizzle:)....ja die shit had ik 7jaar gelede bij scheikunde op 6v gehad..

Dit komt uit het stukje van Irondmind: Hormonen als testosteron en estradiol dwingen de lever nieuwe cellen aan te maken. Waar gehakt wordt vallen spaanders, en door de nieuwvorming van cellen stijgt de kans dat er nieuwe cellen ontstaan die niet kloppen: kankercellen.

Hmm dat klink minder aangezien Testo toch de basis van iedere kuur zou moeten zijn!!!

Klopt helemaal bro, daarom ben ik huiverig voor Testosteron, provi, mast en Winny etc.. Ik merk het met Test ook erg aan mn Prostaat..
Maar we wijken iets tever af van Maus zn kuur.
Kwa een eventuele oral, zegt het stukje, dat Oxy niet giftiger is voor de Lever als Dianabol bijvoorbeeld!
Dit zou misschien interessant kunnen zijn voor BigMaus, aangezien zn angst voor Toxy, die hij vooralsnog had..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Veranderd er allemaal bar weinig aan.
De geleerden zijn het er wel over eens dat orals slechter zijn dan injects.

Ik kuur nu maand op, maand af.....dus zit 6 maanden per jaar aan de gear.
Dan kijk je wel uit wat je kiest uiteraard.
Oxy zie ik werkelijk het nut niet voor in, lekker sterk en goede pomp....big deal!!!

Geile shit maussie! Knallen met die hap! ;)

Veranderd er allemaal bar weinig aan.
De geleerden zijn het er wel over eens dat orals slechter zijn dan injects.

Ik kuur nu maand op, maand af.....dus zit 6 maanden per jaar aan de gear.
Dan kijk je wel uit wat je kiest uiteraard
.
Oxy zie ik werkelijk het nut niet voor in, lekker sterk en goede pomp....big deal!!!

Daar heb je helemaal gelijk in, kerel!!!
In dat geval moet je alles idd goed onder de loep nemen... ;)

Stiekem bridged ie met 200 mcg ifg per dag, maar dat zullen we niet van hem horen he maussie! ;)

Maus heeft me pas verteld dat hij goed in de slappe was zit, dus het zou met niets verbazen :)

• Topic Starter Topic Starter
het bro, jij bridgede toch ook? dan zit je dus 12 maanden per jaar aan de gear:D

Hee lieverd!!
Nou is 250mg test e elke 10 dagen een bridge?

Ik zie het meer als een HRT, maar dat houd mn test-niveau een beetje constanter.
Anders (zeker in mijn geval) maakt je test na iedere kuur een vrije val.
Ook niet echt gezond, en bovendien krijg ik dan overal puisten.

Terug
Naar boven