AndroidHealthClinic

dedicated unstoppable

Kvk nummer wil niks zeggen heren.

Woon je in Rotterdam?

Ik heb er nog een paar waar ik van af wil.

Wat is de policy van dbb eigenlijk tav de contactgegevens van scammers zoals dit?

Gewoon blootstellen die contactgegevens!

Zijn er nog mensen door hem gescammed? (dom, ik weet het)
Als er niemand geld aan kwijt is, ga ik geen heksenjacht openen... Mensen die ook iets kwijt zijn, wil ik gerust helpen het te recupereren.

Voor zover ik me kan herinneren, elke keer dat er iemand hier gescamd was, posten ze altijd alle details en gegevens van de scammers hier, zodat niemand anders gescamd zou worden.
Heb je via je bank gegevens gekregen?

Nee, ik heb gewoon wat moeten googlen :) En ik heb genoeg gevonden om zeker te zijn dat het om die persoon gaat, en niet een fake facebookprofiel.

Ik ga nog even wachten om te zien of ik een antwoord op mijn (laatste niet-dreigende) mail krijg. Als ik morgen niks heb, gaat er een mailtje naar zijn persoonlijk werk-emailadres en krijgen jullie alles wat ik heb.

Denk dat er meerdere mensen besteld hebben, alleen niet ieder daarvan is 24/7 hier aanwezig.

Denk dat er meerdere mensen besteld hebben, alleen niet ieder daarvan is 24/7 hier aanwezig.

Ik ga even wachten tot ik helemaal zeker ben dat ik niks ga krijgen (later deze week). Als er mensen zeggen dat ze geld kwijt zijn, zal ik zijn gegevens sowieso posten. Ik zal dit topic sowieso nog in de gaten houden, of ik mijn PWO nu krijg of niet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb je het nu over mij? Of van de gene wie dit spul zou verkopen?

• Topic Starter Topic Starter
Degene die het verkoopt. Jij vraagt gewoon of het een betrouwbare site is, het is m'n eigen schuld dat ik er op geklikt heb zonder verder op te zoeken :)

Ja, omdat ik zelf ook bang was om gescamt te worden. Uiteindelijk niks besteld nadat ik een tip kreeg van een medeforumer om het bij een andere zaak te bestellen. Maar mooi kloten idd...

Merkte er niks van.

Na mijn laatste mail stuurde hij dan eindelijk een tracking nummer, na een maand. Als het effectief aankomt, is het dan toch geen scam maar is hij wel heel traag.

Na mijn laatste mail stuurde hij dan eindelijk een tracking nummer, na een maand. Als het effectief aankomt, is het dan toch geen scam maar is hij wel heel traag.

Hij heeft maar snel opgestuurd omdat jij zijn gegevens hebt. Kijk maar naar track&trace en kijk welke datum bij verzending er staat.

Nee, het is effectief al even onderweg. Eerst heeft hij wel 3 weken lang "over het hoofd gezien" dat ik de paar euro shipping die ik te weinig had betaald direct overgeschreven had, en dan selecteert hij de traagst mogelijke shipping. Samen met de weinige info op het internet en niemand die het effectief besteld lijkt te hebben, schreeuwde het gewoon scam.

Iets te vlug geroepen dus, mijn excuses. Daarom wilde ik de naam dus nog niet direct posten.

Terug
Naar boven