Fitness Seller

Deelnemerslijst gewichtheffen Olympische Spelen

Tom uiteindelijk 12e geworden!

stelletje debielen van eurosport....schakelen ze ineens over naar zwemmen...als ze dat bij de klassen vanaf 77 kg t/m super heavy maar niet flikken!

dan moet je gewoon de livestream links gebruiken die hier gepost werden, die werkten gisteren prima

dan moet je gewoon de livestream links gebruiken die hier gepost werden, die werkten gisteren prima

mmm klik nu op de link van tom, maar krijg ik beachvolley te zien...terwijl er staat dat om 11 uur de B groep -62 kg is

potverdomme e, heeft er iemand nog een link? echt elke sport is overal te zien op al die k*tsportzenders maar als het eens een echte sport is zenden ze niet uit

ja dat bedoel ik dus, lijkt wel of t ons onmogelijk wordt gemaakt om t gewichtheffen live te kunnen volgen

:)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Guts

Laatst bewerkt:
precies die live 4 pakt ie niet

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ohja natuurlijk gmt+0.. dan heb ik wel een manier gevonden: expatshield installeren en die gebruiken om de bbc.co.uk streams te bekijken. Maar dan heb je wel admin rechten nodig dus dat zal niet iedereen op z'n werk lukken.

[Link niet meer beschikbaar]

hier kan je normaal gezien alles bekijken, ff naar weightlifting gaan uiteraard.

[Link niet meer beschikbaar]

hier kan je normaal gezien alles bekijken, ff naar weightlifting gaan uiteraard.

thnks! dit is de eerste die het doet.. alleen nu staat er dat de mannen starten om 18:00 uur, terwijl het op eurosport steeds om 20:00 uur uitgezonden wordt. dat uur verschil snap ik maar dan zou t dus om 19:00 in london moeten beginnen ???

Laatst bewerkt:
Ya latief wat een mahboul die tunesische coach

veel Jerk missers gezien bij de 62 kg klasse. viel me echt op

Terug
Naar boven