MuscleMeat

Deelnemerslijst gewichtheffen Olympische Spelen

rezazadeh is al gestopt sinds 2008 hoor

• Topic Starter Topic Starter
anyway Salimi heeft goud gepakt met een 208 kg snatch, 247 kg clean en een 455 totaal

trouwens wtf was er met die gozer die laatste was in de B groep... 160 clean en jerk in de +105, wat doet zo iemand op de olympische spelen?

heb het gemist, iemand een linkje waar ik het nu nog allemaal kan bekijken?

Is dus toch rezazadeh :o.
Volg amper het gewichtheffen :p. Al is dat wss geen excuus.

En nee, het is niet van dat filmpje, zal me wel vergist hebben. Zijn hoofd komt me gewoon bekend voor, mss heb ik dan toch ooit hem bezig gezien :rolleyes:

trouwens wtf was er met die gozer die laatste was in de B groep... 160 clean en jerk in de +105, wat doet zo iemand op de olympische spelen?

Bij de vrouwen in de -75kg klasse zat er ook ene waarvan ik dacht wat doet die nu op de OS ???
Ben wel benieuwd hoe dat komt.

Bij de vrouwen in de -75kg klasse zat er ook ene waarvan ik dacht wat doet die nu op de OS ???
Ben wel benieuwd hoe dat komt.

Sjah, bij de Olympische Spelen is het nou eenmaal zo dat startplaatsen verdeeld worden over regio's. En dan kan het voorkomen dat er van dunbevolkte eilanden regio's lifters staan die nog niet half mee kunnen komen met de top. That's the way the Olympics work...

:)

Laatst bewerkt:
jammer dat Salimi die 264 kg niet deed.
Hij heeft dit gewicht al eerder getild maar wel in Tehran (hoofdstad van Iran).
Echt jammer...:(

Ik schrok wel van Steiner, damn. Viel achteraf gelukkig mee lees ik.

Steiner kon zelf opstaan na het ongeluk, maar moest de strijd in de competitie in de klasse tot 105 kilogram noodgedwongen staken.

Waarom kunnen ze nou NOOIT een foutloos artikel schrijven m.b.t. krachtsport...

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven