MuscleMeat

Deelnemerslijst gewichtheffen Olympische Spelen

jep was echt lame zonder de russen, was wel die iranees zijn armen aant miren

Randall Strossen:
Klokov was positive, a Russian colleague just told me - exactly what everyone suspected - and he said that Akkaev really was injured.

https://twitter.com/ironmind/status/232550104559652864

Wat te verwachten was dus :(
Tja, welke van deze jongens is eigenlijk niet "positive" :rolleyes:
Maar goed, was te verwachten.
Las dit al eerder vandaag ergens
"Probably given an ultimatum from the IWF to withdraw or be disgraced."

Blijf gewoon fan. Morgen nog personen waar ik naar uit moet kijken?

niet goed omgegaan met de traceerbaarheid van de doping dus. david rigert moet nu intussen toch wel weten hoe t werkt :roflol: ... wel erg jammer... denk niet dat klokov ooit nog een gouden plak gaat ophalen bij een Olympische Spelen.

eens je gepakt bent, mag je dan eigelijk ooit nog meedoen? ik ken de regels niet. ZOu wel heel hypocriet zijn, dan zeg je als organisator eigelijk: 'je mag juicen, maar zorg gewoon dat we je niet betrappen tijden de spelen zelf', ma ja hypocrisie in de sportwereld is niks nieuws I guess

2 jaar schorsing en daarna is er niets aan de hand. Heb deze spelen (bij verschillende sporten) al verschillende keren gehoord "deze atleet is net terug van een doping schorsing".
Geloof wel dat als je 2 keer gepakt wordt, het gedaan is.

Bij de spelen is het geloof ik wat strenger, dan is het 4 jaar inclusief de volgende spelen en je kunt al die tijd geen punten halen voor je team dus voor sommigen zou gepakt worden het einde van hun cariere zijn.

Akkaev is al eens gesnapt en dan is een 2e keer ook permanent, en Klokov wordt te oud dus voor hun beiden zou het bij een positieve controle over en uit zijn.

Holy ****, die Steiner mist eventjes nasty, zeg :eek:

dafuq rezazadeh doet ook ni mee?! waarom ni :(

:)

Laatst bewerkt:
Bij de spelen is het geloof ik wat strenger, dan is het 4 jaar inclusief de volgende spelen en je kunt al die tijd geen punten halen voor je team dus voor sommigen zou gepakt worden het einde van hun cariere zijn.

Akkaev is al eens gesnapt en dan is een 2e keer ook permanent, en Klokov wordt te oud dus voor hun beiden zou het bij een positieve controle over en uit zijn.

meen je dit nou? dan is het over en uit voor deze twee

hebben jullie een livestream ? zal vast ergens hier int topic staan maar dan moet ik alles doorkijken

:)

Laatst bewerkt:
damn die iraniers zijn sterkkk

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven