MuscleMeat

'Defender Bodyfat Caliper' Body&Fitshop

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Weet iemand of deze ook met handleiding en meetkaarten geleverd wordt?
Misschien een domme vraag maar ik wil zeker zijn dat ik morgen gelijk alles kan
laten meten. Ook, is de drukmeter een goede technologie? Anders kan ik net zo goed
een goedkopere vetpercentagemeter nemen.

Bedankt!

Link; http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/defender-bodyfat-caliper/

Goedkopere vetpercentagemeter; http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/metacal-bodyfat-caliper/

Laatst bewerkt:
blijft altijd een indicator, en resultaat betrouwbaarheid hangt af van diegene die meet!

• Topic Starter Topic Starter
blijft altijd een indicator, en resultaat betrouwbaarheid hangt af van diegene die meet!

Ja dat weet ik! Ik laat het door een PT doen die 't gratis wil doen, hij zegt dat die 't vaker heeft gedaan en staat ook zelf flink ripped in de zomerperiodes. Ik doe deze samen met de uitslagen van een vetpercentagemeter die een stroomstoot door je benen gooit, en doe het dan optellen en gedeeld door 2.

Ja dat weet ik! Ik laat het door een PT doen die 't gratis wil doen, hij zegt dat die 't vaker heeft gedaan en staat ook zelf flink ripped in de zomerperiodes. Ik doe deze samen met de uitslagen van een vetpercentagemeter die een stroomstoot door je benen gooit, en doe het dan optellen en gedeeld door 2.

:rolleyes:

Een "goede" PT heeft een BF Caliper in zijn standaard uitrusting vind ik!

En dat stukje met die digitale meter kan je wel skippen dat werkt voor geen meter!

:rolleyes:

Een "goede" PT heeft een BF Caliper in zijn standaard uitrusting vind ik!

En dat stukje met die digitale meter kan je wel skippen dat werkt voor geen meter!

Hmm ja daar heb je gelijk in. Misschien nog even kijken of ik 't door een ander laat doen.
Oke! Wat vind je van de 4punts-digitale meter?

Hmm ja daar heb je gelijk in. Misschien nog even kijken of ik 't door een ander laat doen.
Oke! Wat vind je van de 4punts-digitale meter?

Gewoon lekker met het handje doen digitaal werkt echt niet!

En ik heb zelf de defender ook werkt goed, niet zo zuiver als een Harpender (deze heeft mijn schoon pa in de praktijk)

Meer dan dit heb je niet nodig :D :

343smsy.jpg

Gewoon lekker met het handje doen digitaal werkt echt niet!

En ik heb zelf de defender ook werkt goed, niet zo zuiver als een Harpender (deze heeft mijn schoon pa in de praktijk)

Meer dan dit heb je niet nodig :D :

343smsy.jpg

Werd die geleverd met meetkaarten enzo? Dan kan ik hem ook gaan bestellen haha.

Meetschijf en meer informatie word meegeleverd, maar beter gebruik je een formule idd.

Terug
Naar boven