XXL Nutrition

Demoustier reportage bodybuilding

Als het een WADA test is heb je sowieso twee jaar aan je been, gelijk wat het is ...

Nee hoor, marihuana bv kan gewoon aantal maanden zijn. DMAA kan ook wel denk ik als je er een lekker verhaaltje om kan winden, weet het niet zeker.

Waar hij voor gepakt is, daar mogen we ons niet over uitspreken. Dopingtests in de IFBB zijn nogal een geval apart. Kans is groot dat ze niet eens op AAS getest hebben en hij inderdaad gepakt is op iets als DMAA. Zonder officieel document (Riches heeft het wel gepost, kan Erko ook als hij dat echt wil) of bevestiging van de IFBB kunnen we dat nooit zeker weten. Maar laat me zo vrij zijn om te stellen dat Erko ongeveer zo natural en hormonenvrij is als een Thaise ladyboy.

Zoals je zelf zegt, het is een WADA test, maakt niet uit in welke organisatie of sport er controle is, komt altijd in een WADA-lab terecht (hier in Belgie toch, kans is groot dat het in USA en Oostbloklanden anders gaat) dus de stoffen waarop gecontroleerd wordt zijn dezelfde die op de dopinglijst staan, en dus voor elke sport gelden. (behalve uitzonderingen zoals alcohol in bepaalde sporten ook pos. is etc etc.)

Btw, ik denk niet dat die controle van de IFBB zelf zal uitgegaan zijn, ze zien die jongens wellicht liever niet komen. Maar als organisator van eender welke sportwedstrijd moet je wel je gegevens doorgeven aan de Vlaamse Gemeenschap, en van hun zal er wel een busje gestuurd zijn :)

Ben het wel eens met het feit dat als het bv DMAA was dat hij daar makkelijk een screenshotje van op z'n FB kon plaatsen :D en dat laatste.

Mooi dat ze in dat artikel ook IFBB een persoonlijke touch geven. Ik dacht niet dat die 'B' voor België stond :rolleyes:

nergens link voor aflevering te bekijken?vind dat nergens :-D

Ik weet dat het een oud topic is maar zou graag ook wel de reportage willen zien.
Op iWatch is hij ook niet te bekijken zoals iemand hier wel aangaf.
Enig idee waar hij toch nog te vinden is?

Ik weet dat het een oud topic is maar zou graag ook wel de reportage willen zien.
Op iWatch is hij ook niet te bekijken zoals iemand hier wel aangaf.
Enig idee waar hij toch nog te vinden is?

was het kijken niet waard man:p echt 1 van de domste interviews ooit.

moet toch ergens opt net te vinden zijn?

precies

Terug
Naar boven