AndroidHealthClinic

Denemarken eerste moslimland van Europa

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
De Deense Moslimpartij (DAMP) kondigt op haar site de spoedige overname door de islam van Denemarken aan. De partij streeft er naar zoveel mogelijk moslims in het parlement te krijgen. In Denemarken wonen 700.000 moslims. Samen zijn zij goed voor ongeveer 60 zetels, dat is een derde deel van het totale aantal parlementszetels.
De partij ontvouwt het volgende scenario: direct nadat Turkije lid is geworden van Europa, kunnen 1 miljoen Turkse moslims naar Denemarken komen en zorgen voor voldoende politieke macht.
De partij waarschuwt op de website dat wanneer moslims slecht worden behandeld, dit tot onlusten zal leiden. Verder stelt de DAMP-site: ‘veel Denen vinden het nog vreemd, maar we kunnen jullie verzekeren dat met een moslim regering in Denemarken alles beter zal gaan: geen drugs en misdaad meer, maar vrede en menselijkheid in plaats van onzedigheid en uitholling van de mensenrechten. Denemarken wordt het eerste moslimland van Europa’.

Laat maar zo gebeuren:D
Liever daar dan hier!

Gotgot, die moslimtopics worden nog een populairder dan hoe eet ik mijn havermout.

Enne arnoldfan, wat zijn onlusten?

laat je toch niks wijsmaken man, zover komt het toch nooit ,jij maakt je daar allemaal veel teveel koppijn over,je moet daar gewoon mee lachen

@wandelaar; onlusten zijn toch opstanden?

Enge ontwikkeling. Maar ik wist dat dit er aan zat te komen en ik hoop dat meer mensen hun oogkleppen afdoen. Waarom zou het in Denemarken wel kunnen, en in ons koude kikkerlandje niet?

• Topic Starter Topic Starter
laat je toch niks wijsmaken man, zover komt het toch nooit ,jij maakt je daar allemaal veel teveel koppijn over,je moet daar gewoon mee lachen

Weetje waar ik om lach......met een moslimstaat zullen er geen misdaden meer gepleegt worden :roflol: Om derest kan ik alleen maar huilen ookal is het mijn eigen land niet.Die mensen kunnen niks doen net als hier.

Dansk muslim parti Danish muslim party DAMP

Echt een betrouwbare partij als je een sitehoster neemt die gratis is en ads op je site plaatst. Iedere 'mong**l' kan zijn site maken, wel grappig dat het weer eens voor ophef zorgt. Net zoals de IDP die nep was.

Je hebt gelijk onlusten is goed nederlands, ik dacht dat het onrusten was. Beide kan dus. Gek woord, normaal betekent on- iets van niet zoals bij onbehagen. Onlust is dan het niet hebben van plezier, genot of coïtusuele begeerte. Maar goed ik ga OT en bemoei me er verder niet meer mee.

OMG het is aan het gebeuren... the spineless bitches van Denemarken hebben het laten escaleren, they are taking over. En zo gaan ze dus heel Europa veroveren, eerst praten ze links om, volgende stap is steeds meer eisen, stap 3 is een partij oprichten en regeringsdeelname door steun van links. Het uiteindelijke doel is alles overnemen en sharia invoeren. Goed bezig hier, als het zo ver komt verhuis is zeker weten naar de VS.

o o o wat zal dat betekenen voor Legoland? :sad:

Een nietszeggend partijtje met een nietszeggende webpagina, wie neemt dat nou serieus? Als ik morgen een site opzet waarin de wereldmacht claim hoop ik toch dat niemand mij serieus neemt maar eerder iemand de mannen met de witte jassen zal bellen.

De groei van extreem rechts en links is vele malen groter dan die zogenaamde moslimpartijen. Ik heb in ieder geval nog in geen enkel land in Europa een moslimpartij gezien die een poot aan de grond kreeg. Het zou nog kunnen gebeuren natuurlijk maar dan moeten ze wel van heel goede huize komen om een gestoord plan als Turken binnenhalen te doen slagen. Zelfs als Turkije bij de EU zou gaan horen heb je niet zomaar stemrecht namelijk als je emigreert naar een ander EU land.

In een democratie is plaats voor iedere partij zolang die zich houdt aan de wet, zelfs als die partijen zich bezighouden met luchtfietserij.

Verder stelt de DAMP-site: ‘veel Denen vinden het nog vreemd, maar we kunnen jullie verzekeren dat met een moslim regering in Denemarken alles beter zal gaan: geen drugs en misdaad meer, maar vrede en menselijkheid in plaats van onzedigheid en uitholling van de mensenrechten. Denemarken wordt het eerste moslimland van Europa’.

Stef met je gelieg!!!

Waarom zet je er nooit bronnen bij Arnoldfan? Waar komt dit bericht vandaan?

OMG het is aan het gebeuren... the spineless bitches van Denemarken hebben het laten escaleren, they are taking over. En zo gaan ze dus heel Europa veroveren, eerst praten ze links om, volgende stap is steeds meer eisen, stap 3 is een partij oprichten en regeringsdeelname door steun van links. Het uiteindelijke doel is alles overnemen en sharia invoeren. Goed bezig hier, als het zo ver komt verhuis is zeker weten naar de VS.

toch iemand die niet blind is

grappig ook hoe mensen reageren zonder te lezen. Zelfs op de site zelf staan zoveel dingen die elkaar tegenspreken. In het eerste stukje: er zijn hier 700.000 moslims. Nog geen 3 paragrafen naar beneden zijn het er opeens 275.000. Verder wordt er ook nog eens zionisme en de illuminati aangehaald. Kortom: deze site is nog dieper gestoord dan onze eigen Houston. Als je dit serieus neemt, dan heb je grotere problemen met jezelf dan met moslims.

o o o wat zal dat betekenen voor Legoland? :sad:

b60s_p15.jpg

Terug
Naar boven