Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, die website ziet inderdaad wel even heel erg amateuristisch uit ja, met ads en smileysDansk muslim parti Danish muslim party DAMP
Echt een betrouwbare partij als je een sitehoster neemt die gratis is en ads op je site plaatst. Iedere 'mong**l' kan zijn site maken, wel grappig dat het weer eens voor ophef zorgt. Net zoals de IDP die nep was.

Stel even dat dit geen hoax zou zijn. Wat ik me dan afvraag: waarom is het zo erg als dit zou gebeuren? Langs volstrekt democratische weg wordt het land dan eventueel veranderd in waar de meerderheid van de bevolking voor stemt. Democratie zoals het bedoeld is. Het volk krijgt waar het voor stemt. Waarom is dat goed als het voor niet-islam doelen is, maar een gotspe als moslims het zouden proberen?
Haha ik zou echt op de Rambo toer gaan mocht het hier ooit die kant opgaan
Stel even dat dit geen hoax zou zijn. Wat ik me dan afvraag: waarom is het zo erg als dit zou gebeuren? Langs volstrekt democratische weg wordt het land dan eventueel veranderd in waar de meerderheid van de bevolking voor stemt. Democratie zoals het bedoeld is. Het volk krijgt waar het voor stemt. Waarom is dat goed als het voor niet-islam doelen is, maar een gotspe als moslims het zouden proberen?
Mooi he, dat wij als westerse wereld overal democratie gaan brengen, desnoods met geweld en oorlog, omdat we vinden dat democratie het hoogste goed is in deze wereld, maar als er in onze eigen landen dingen gebeuren langs democratische weg die ons niet zo bevallen dan zijn we ineens tegen de democratie en willen we het inperken.
ow the irony...

En ik verbaas me elke keer weer dat mensen zo vanuit de grond van hun hart, en alsof het de normaalste zaak van de wereld is, zulke stomme uitspraken kunnen doen.
Draai het eens om: onze regering doet NIET waar de bevolking voor heeft gestemd. Daar klaagt iedereen moord en brand over, tenminste. Dus een regering die luistert naar de stemmers is fout, en een regering die niet luistert naar de stemmers... is ook fout?
Of is het alleen fout als de regering luistert naar moslim-stemmers?