MuscleMeat

denk jij dat...

Peiling Peiling denk je dat je het kan?

• Totaal stemmers
    24
  • Topic Starter Topic Starter
Goed topic.

Ik moet gelijk denken aan die site van een tijdje terug. Daar moest je je gewicht en lengte invullen om te zien hoeveel 5 jarigen jij aankan :P Dacht dat ik iets in de 30 stuks had.

Kunnen we er trouwens niet beter een ballenbak zonder ballen van maken? Dan sluit je 1 uitgang af zodat je ze allemaal kan hoeken.

Beste is dan om een klein kind bij zijn benen te pakken en hem als knuppel te gebruiken tegen de rest
.

goed idee! los je dat probleem van gebrek aan bokshandschoenen meteen mee op. productief topic:thumbs:

maar afsluiten is tegen de regels:)

Neen. Ik doe niet aan cardio.

Moest het trouwens persee het speelplaatsje zijn waar ze weg kunnen rennen of mag het ook een voetbalkooi zijn?

Anders vind ik dat idee van Tijn88 ook wel goed.

ik zou er een bij zijn benen pakken en gewoon rondjes draaien als hij te gebroken is fl**ker ik heb tegen de muur en neem ik een nieuwe. Als ik van al dat draaien en meppen moe word stapel ik de lijkjes op elkaar en kan ik rustig even een break nemen

ik zou er een bij zijn benen pakken en gewoon rondjes draaien als hij te gebroken is fl**ker ik heb tegen de muur en neem ik een nieuwe. Als ik van al dat draaien en meppen moe wordt stapel ik de lijkjes op elkaar en kan ik rustig even een break nemen
rustig aan kerel, niemand heeft gezegd dat je die peuters mag doden. Zieke jongen:eek:

Vergeet niet dat je er aan elke arm eentje vast moet tapen, zodat je niet besmet raakt als ze in je arm proberen te bijten

Terug
Naar boven