Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
+1 wow wat een ding
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 wow wat een ding
Waar hebben jullie al die nerd kennis vandaan als ik vragen mag?
Waar hebben jullie al die nerd kennis vandaan als ik vragen mag?
---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------
Henry Rollins of niet. Geniaal man![]()
desert eagle is voor janetten
echte venten schieten met deze...
http://www.youtube.com/watch?v=1VVOH7Ep_8w
maar waar heb jij je "wapenkennis" dan vandaan, of zit hier iedereen op een schietvereniging ofzo![]()

Op het filmpje staat .577 T-Rex Rifledas de 400 nitro. Is voor bescherming tegen olifanten. Zieke geweer kunnen wel tot 20.000 euro kosten en elke "kogel" 5 euro ongeveer.

How Big Is The Barrel?
As its name implies, the .577 Tyrannosaur has a bore of .577 inch in diameter, or larger than the standard U.S. military M2 Browning heavy machine gun. The barrel length is specified by the customer on order but typically runs 22 to 26 inches.
How Much Does The Rifle Cost?
The rifle's base cost is $4,050. This includes custom-fitting the rifle to the customer. A single round of .577 Tyrannosaur costs more than $15.

dan is het nog duurder. De minutie al helemaal. Zelfs 400 is duurder dan ik dacht. Zit eerder tussen 15 en 20 euro per kogel. Deze beginnen minstens bij 20. Er zijn zelfs nog grote kalibers tot .700 die dingen die je erin stopt zijn groter dan je handen haha.
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
had een keer een zieke filmpje gezien ook van zo'n idioot die allemaal olifanten ging afslachten met dat ding. Die beesten storten als een gebouw in elkaar![]()
daar schiet je dus ook geen kont mee op he. Te kleine kaliber en tevens is dit gemaakt om kogelvrije vesten te doorboren. Je moet echt op vitale plekken schieten om iemand snel dood mee te krijgen. Kan je beter Glock nemen en wisselen tussen verschillende minutie.

Deze moeten een aantal keer schieten, met kleiner kaliber natuurlijk:
http://www.youtube.com/watch?v=SP_AaKuIkqY&feature=related
vieze t*ring amerikanen weer die met hun geweren rondreizen om de wereld kapot te maken![]()
die ene die ik zag was van een vent die gewoon naar die beesten toe liep met dat geweer. Gewoon 10 meter voor zijn neus ging staan en dan schoot die er een dood in een keer morsdood neer en dat de hele tijd door. Je zag gewoon de kop van de olifant naar achter schieten van de druk die de kogel uitoefent.
http://www.youtube.com/watch?v=hUi8cKo9dNI&feature=player_embedded#
vieze t*ring amerikanen weer die met hun geweren rondreizen om de wereld kapot te maken![]()
die ene die ik zag was van een vent die gewoon naar die beesten toe liep met dat geweer. Gewoon 10 meter voor zijn neus ging staan en dan schoot die er een dood in een keer morsdood neer en dat de hele tijd door. Je zag gewoon de kop van de olifant naar achter schieten van de druk die de kogel uitoefent.
http://www.youtube.com/watch?v=hUi8cKo9dNI&feature=player_embedded#

Als je door de douane wil geraken kies je wel best geen UPS maar USPS international. Bij UPS is de kans groter dat er controle is. Maar volgens mij worden pakjes sowieso wel gecontroleerd op dat soort voorwerpen, lijkt me sterk dat het zo makkelijk gaat![]()

hehehehe, wij hebben destijds thuis wapens verzameld (colt 45 vnl.) nu niet meer vanwege het gezeik in Be met vergunningen altijd maar dat terzijde kan ik je verzekeren dat die wapens in de volle 100% van de gevallen nooit de bestemmeling in België zullen bereiken, wel zal je na enkele weken een paar agenten aan je deur hebben met de vraag waarom je zulk speelgoed wil hebben
tegenwoordig is het zelfs zo dat een vergunninghouder geen wapens meer kan importeren of exporteren ook al gaat het om vergunninghouders onderling en geregistreerde wapens, dit is nu een voorrecht dat enkel en alleen is voorbehouden voor professionele wapenhandelaren (wat de prijs lekker doet stijgen jeuj).
nee als je een zwart wapen wil hebben moet je dat niet via internet doen (waar die sites/bedrijven kei hard gecontroleerd worden door de bevoegde instanties) wil je een zwart wapen? gewoon dagtripje naar Brussel en je kan er alles krijgen voor een goeie prijs
OT: ik zou voor de "close combats" gewoon een 9mm moeten hebben en voor de tactische zetten een of andere sniper, welke maakt niet echt uit, je kan het duurste en mooiste ding kopen als je het aan een debiel geeft die niet kan schieten en daar tegenover staat iemand die wel kan schieten met een oude luger ofzo wint die laatste alsnog hoor...