XXL Nutrition

Desert Eagle

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
T en Apfel, het ging om hand wapens met een reden. ;) Als het om botte destructie gaat, groter en beter hebben we het liefst allen een atoom granaat.

Die dingen zijn toch gemaakt om het leven uit een lichaam te schieten?

Klopt, ben ook blij dat politie en leger hier een wettelijke monopolie hebben op wapens. Desalniettemin denk ik dat elk gezond individu met een gevoel voor techniek tenminste eens 1 maal goed naar zo'n ding kijkt van mechanisme tot praktisch gebruik.

T en Apfel, het ging om hand wapens met een reden. ;) Als het om botte destructie gaat, groter en beter hebben we het liefst allen een atoom granaat.
Tja je kan moeilijk verwachten dat iedereen serieus blijft reageren als je anno 2010 gaat pleiten voor burgerbewapening :D

Fack man, zou je echt kunnen bestellen op die site en naar belgie/nederland laten verschepen en door de douane mee raken?

Je kan zelfs hollow point ammo bestellen. Als je dit echt thuis kunt laten bezorgen, dan is dat vrij crazy te noemen toch... Hollow point blaast een gat van 30-50 cm in een mens :D

Teveel films gekeken denk ik ;) .

Desert Eagle is 3 x niks, leuk voor op de schietbaan maar niet praktisch.

Je hebt veel goedkopere, nieuwere en meer handelbare handvuurwapens.
Voor "op pad" wil je gewoon een automatische 9 mm, kortere loop dus makkelijk (onzichtbaar) draagzaam, meer kogels in het magazijn, makkelijk herlaadbaar, en goed handelbaar.
Niet de meest effectieve keuze om iemand van kant te maken; alleen effectief op korte afstand en met meerdere kogels, maar als het uit de hand loopt heb je liever een betrouwbaar makkelijk wapen waar je in kortere tijd meerdere salvo's mee kunt afvuren (meer chaos zodat je kunt wegkomen) dan zo'n lompe desert eagle.

Tja je kan moeilijk verwachten dat iedereen serieus blijft reageren als je anno 2010 gaat pleiten voor burgerbewapening :D

hoe zou het dan op station brussel zijn afgelopen, als iedereen een wapen bij zich droeg? zou er uberhaupt iets gebeurd zijn?

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Desert Eagle is 3 x niks, leuk voor op de schietbaan maar niet praktisch.

Je hebt veel goedkopere, nieuwere en meer handelbare handvuurwapens.
Voor "op pad" wil je gewoon een automatische 9 mm, kortere loop dus makkelijk (onzichtbaar) draagzaam, meer kogels in het magazijn, makkelijk herlaadbaar, en goed handelbaar.
Niet de meest effectieve keuze om iemand van kant te maken; alleen effectief op korte afstand en met meerdere kogels, maar als het uit de hand loopt heb je liever een betrouwbaar makkelijk wapen waar je in kortere tijd meerdere salvo's mee kunt afvuren (meer chaos zodat je kunt wegkomen) dan zo'n lompe desert eagle.

m.a.w een desert eagle is voor koele kikkers?

can10.jpg

Zoals loo zegt ben ik ook voor iets klein en praktisch en zoals altijd MOET er een silencer op.

:roflol: @ al de lui hier die hun "wapenkennis" hebben uit videogames en films . Denk dat 9, op de 10 niet eens weet hoe ze het wapen fatsoenlijk moeten vasthouden en gebruiken, zonder gelijk een storing te krijgen.

On topic, geef mij maar mijn C7 en glock

Laatst bewerkt:
De Five-Seven, lekker bruut en terugslag valt goed mee, zeker als je weet dat dit de zelfde kogels zijn als men in de P90 gebruikt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe zou het dan op station brussel zijn afgelopen, als iedereen een wapen bij zich droeg? zou er uberhaupt iets gebeurd zijn
Doden waarschijnlijk. In de VS zijn burgers meer bewapend en nergens vallen er meer doden bij burgers, vaak onschuldig.

:roflol: @ al de lui hier die hun "wapenkennis" hebben uit videogames en films . Denk dat 9, op de 10 niet eens weet hoe ze het wapen fatsoenlijk moeten vasthouden en gebruiken, zonder gelijk een storing te krijgen.

Linkerklik is toch afvuren en de "r" is herladen?

Ik hou me guns altijd zo vast:
USP_.45_tactical_knife_6.jpg

maar waar heb jij je "wapenkennis" dan vandaan, of zit hier iedereen op een schietvereniging ofzo???[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Five-Seven, lekker bruut en terugslag valt goed mee, zeker als je weet dat dit de zelfde kogels zijn als men in de P90 gebruikt.

daar schiet je dus ook geen kont mee op he. Te kleine kaliber en tevens is dit gemaakt om kogelvrije vesten te doorboren. Je moet echt op vitale plekken schieten om iemand snel dood mee te krijgen. Kan je beter Glock nemen en wisselen tussen verschillende minutie.

ongeveer zoiets als de hk mp7. Nou weet ik zo even niet meer welk kaliber het is 0.765mm of 0.576 mm :scratch:

sig.

Hahah, ja geniaal idd..
;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven