MuscleMeat

Deskundig advies

Reda

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Ik weet nou wel dat je testo enthanaat samen met trenbolone kan injecteren. Trenbolone moet je om de dag doen, en ik heb geen zin elke dag een naald in me billen te injecteren.
Is het wel handig om ze samen in een keer te injecteren of is de werking wanneer je ze op aparte dagen doet gewoon veel beter.
Als het niets uitmaakt doe ik het liever in een keer.
Graag advies van deskundigen.

wie zegt dat je tren e om de dag moet doen?

als je dit soort dingen niet weet, mag je simpelweg niet kuren omdat je dan te weinig kennis hebt en dus onverstandig is om te kuren!

• Topic Starter Topic Starter
nou oke, ik ga niet in discussie hierover,,maar maakt het nou wat uit als je ze in een keer injecteerd of niet?

Tsja niet in discussie? als JIJ hier zoon opmerking durft te maken wat doe je dan op een discussiew forum?

Eingenwijs ventje zeg...

ben niet eigenwijs..Weet je hoeveel meningen je krijgt over kuuren dan,,iedereen heeft zijn eigen mening en ervaringen.
Begrijp je?het is niet zo dat ik niet in discussie wilt gaan, maar dan word het zo een mening van iedere die aan het kuuren is. Enige wat ik wil weten is: als je ze samen injecteerd ik bedoel combi van trenbolone en testo is niets mis mee,maar is het dus veel beter om ze apart te doen.
Een vriend van mij die jaren aan wedtsrijden doet, heeft het ervaren dat omd e dag trenbolone beter werd opgenomen dan met meerdere dagen tussen door zegmaar,,vandaar, dan vind ik een opmerking van als je niets van af weet kan je beter niet beginnen m et kuren wel een beetje kort doord e bocht.
Ik ben zelf ook geen beginneling qua bodybuilding, er zullen wel veel bros zijn hier die veel meer van AS af weten.

luister eens: je zit hier al zoonn 4 jaar op dit forum, wat jij vraagt is dus dikke basis info, je weet blijkbaar niets maar dan ook niet van esters af dat alles wat jij vraagt is heel makkelijk terug te vinden in de stickies.. Daar zijn ze iig voor gemaakt om een beetje basis kennis op te doen..

ik zal je een beetje helpen dan maar

je kan alle op olie basis AAS bij elkaar zetten in 1 spuit zonder problemen en dat maakt totaal niets uit qua opname..
je hebt t waarschijnlijk over tenbolone acetate.. die moet om de dag worden gezet vanwege de half waarde tijd .. ga je voor de trenbolone enanthaat versie dan kun je die 1x per week injecteren samen met je test..

maar mischien dat die vriend die al jaren aan wedstrijden doet jou deze info wel had kunnen geven..? toch?

tuurlijk zet je fina eod en dat het 'beter' wordt opgenomen als je (en nu citeer ik:)
"heeft het ervaren dat omd e dag trenbolone beter werd opgenomen dan met meerdere dagen tussen door zegmaar,,"

wat wil je hiermee nu zeggen?
fina zet je ed of eod indien een enath ester dan ed tot 2x p/w zo moeilijk is het niet 'eigenwijs mannetje'.
beter opname indien je niet bij je test injectie zet..volgens mij moet je vriend worden opgenomen :P

simpel trenbolone-e kan 1/2 keer per wk
en trenbolone-a om de dag

Dus als jij 1x p/wk wilt injecteren pak je ; Test-E en Tren-E

ja misschien had ik dat er bij moeten zetten, maar het komt er op neer dat ik die trenbolone om de dag moet inzetten wegens zijn halve werktijd.
en iedereen weet dat je oliebasis in een keer kan injecteren,,
dus als ik jou zo hoor, maakt het niet uit of ik ze in een keer injecteer..
wat ik dacht was dus (misschien een rare gedachte) dat wanneer je ze in een spuit zet dat de trenbolone dan niet goed zijn werk kon doen en wanneer je dus de testo en de trenbolone apart zou injecteren dat het trenbolone beter tot zijn werk kwam,,misschien een rare gedachte..maar goed
Nou Kevin levrone, ondaks dat je zo opgefokt deed, thanks!!!

Gewoon 1x per week samen in 1 spuit zetten.
Was mijn vorige kuur ook.

Nodige info is hierboven door verscheidene al vermeld.
kzou als ik jou was voor eigen educatie gewoon even de esters nog keer
doorlezen.

Succes

Maar kun je ook vertellen welke Tren en Test je hebt?

Er zijn hier geen deskundigen...

Terug
Naar boven