MuscleMeat

deurwaarder of incasso bureau ervaring?

Bezoekers in dit topic

Zojuist kvk uitreksel bekeken. Helaas wat ik al dacht, alleen naam, geb. datum en geb. plaats van deze (enige) aandeelhouder.
Vestigingsplaats kantoortje uiteraard ook, maar helaas geen prive adres.

Idd dan toch een prive detective erop zetten.

Lijkt me dat dat wel loont
 
Als het de enige aandeelhouder is dan is het ook geen b.v. neem ik dan aan? Anders zat er een holding boven en dan kun je zo een beetje door zoeken.
 
Als het de enige aandeelhouder is dan is het ook geen b.v. neem ik dan aan? Anders zat er een holding boven en dan kun je zo een beetje door zoeken.

Het is een B.V. met een enige aandeelhouder. Meeste B.V.'s hebben één aandeelhouder.

Privé detective vroeg 375 voor een adres. Even doorzoeken, dit moet ook voor 200 kunnen met alle gegevens die ik heb. Vind 375 wel erg gortig.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
En wanneer je het adres hebt?
 
DBB knokploeg :driving:
 
  • Like
Waarderingen: mat
En wanneer je het adres hebt?

Dan kan ik iets meer. Nu weet zo'n oplichter toch wel dat hij nog "onvindbaar" is dus heeft alleen bedreigen al geen enkele zin, hij weet toch dat je niet voor de deur zal staan. Je moet gewoon weten waar iemand woont als je er geld van tegoed hebt.

Heb nu contact met een gerechtsdeurwaarder, enkel incasso heeft geen zin dan staat er alleen een andere naam op de factuur en zal de oplichter ook wel weten. Zolang de bv bestaat snel in de rij aansluiten, de kleinere ondernemers met een enkele opdracht zullen dit niet gaan doen.
 
Back
Naar boven