Fitness Seller

Deutsche Volume

Hrvat

Advanced Bodybuilder
Waardering
6
Vanaf vandaag begin ik met German Volume training.

ik zal proberen elke dag te posten hoe het gaat etc etc.

Trainingschema.

Maandag: borst en rug

Dinsdag: benen

Woensdag: rust

Donderdag: armen

Vrijdag: schouders

Zaterdag: rust

Zondag : rust

voeding:

6:00 125 gram brinta ,40gram shake turbogainer, 30 gramshake eitwitpoeder

9:00 5 volkorenbrood plakken met appel/stroop, 1 banaan , eiwitshake

12:00 100 gram witte rijst , 150 gram kip, 4 ananas ringen.

14:30 5 plakken volkoren met appel/stroop/honing, turbogainer, eiwitshake

16:00/17:00 300 gram groenten , 100 gram rijst , 150 gram kipfilet

19:00 tot 20:30 trainen

20:45 3 plakken volkoren met honing + 5 eieren waarvan geen gele

22:30 125 gram brinta + turbogainer

slapen.

Oefeningen:

qua oefeningen zal ik elke x een andere oefening pakken bijvoorbeeld 1ste x borst bankdruk 2de x schuin dummbel drukken.

ik ga puur op gevoel af wat voor mij het lekkerste voelt als ik één ding heb geleerd van deze sport is niet naar anderen kijken maar vooral oefeningen pakken waarbij je gewoon voelt dat er massa opkomt.

bijvoorbeeld ik bankdruk niet vaak , krijg er bijna nooit "het gevoel van yeah" van ik groei op andere oefeningen beter.

• Topic Starter Topic Starter
Voor deze week:

Maandag:

schuin dummbel drukken 10 sets 10x + flyes 3 sets 6/8x
deadliften 10x 10 sets + zagen 3 sets 6/8x

dinsdag:

squat 10x10 + leg extensions 3 sets 6/8x

donderdag:

biceps : halter curlen 10x10 + hammercurls 3 sets 6/8x
triceps: tricep pushdown: 10x10 + dippen no limit

vrijdag: schouders military press 10x10 + schouders met kabels heffen 3 6/8x

nou ik sta te popelen :D ben benieuwd.

verder is me gewicht momenteel rond 75/77 kg, vet% geen idee me borst spieren scheiden zich nog dus no problems:D , 178cm

qua suplementen : eiwitpoeder + momenteel supercharge , in de toekomst meer eerst saldo wat omhoog;).

125 gr en gainer als laatste maaltijd? Ecto zeker ? :D

Zie eigenlijk geen (vette) vis of kwark terugkomen in je voedingsschema, heb je daar nog een reden voor? Idem voor de ei-gelen, die moet je juist erin laten man, bevatten veel goeie stoffen en je gooit een hoop eiwit weg door ze eruit te laten.

Veel succes

125 gr en gainer als laatste maaltijd? Ecto zeker ? :D

Zie eigenlijk geen (vette) vis of kwark terugkomen in je voedingsschema, heb je daar nog een reden voor? Idem voor de ei-gelen, die moet je juist erin laten man, bevatten veel goeie stoffen en je gooit een hoop eiwit weg door ze eruit te laten.

Veel succes

mwah zou weleens een ecto kunnen zijn :) maar zoals ik al zei ik doe waarbij ik me goed voel ik vind het dieet toppie.

wat je leest is me basic dieet maar cker wissel ik me kip weleens voor koolvis etc etc. ik eet weleens kwark voor slapen gaan.

en het gele eet ik niet omdat de persoon die mijn dieet heeft samengesteld heeft gezegt dat ik het niet moet eten i.v.b met cholestorl ? verder heeft deze man levenservaring het is net een bijbel dus ik vertrouw volkomen op hem.

en over brinta gesproken , ik merk steeds meer hoe goed dit wel niet is heb met een maat er over gehad om 3x meer brinta in me dieet te doen.

vet train ik er wel weer af , ik ben gezegend met een goeie verbrandingsmotor.

wil de 85 kilo aantikken.

edit: verder neem ik me shakes in met water , ik drink bijna ook alleen water lol.

Ik dacht dat jij bij German Volume altijd 1 oefening per spiergroep doet?

donderdag doe je triceps... de volgende dag gebruik je je triceps weer heel veel bij MP....
zelfde voor benen... Je gaat op dinsdag squatten terwijl je die dag ervoor gaat deadliften.

Ik zou je schema dus iets aanpassen... Succes!

donderdag doe je triceps... de volgende dag gebruik je je triceps weer heel veel bij MP....
zelfde voor benen... Je gaat op dinsdag squatten terwijl je die dag ervoor gaat deadliften.

Ik zou je schema dus iets aanpassen... Succes!

zoals ik al zei :) ik doe het op mijn manier, alles wat je zegt zit een zekere kern van waarheid in .

maar als ik me schouders bv train , is de pijn van me triceps niet zo denderend dat ik geen fatsoenlijke training voor me schouders er uit kan halen.

deadlift is puur voor rug het is belastend voor de benen maar in mijn geval niet zo erg dat ik de dag ervoor niet kan squaten.

maar netjes dat je er even aan denkt.

Heej Hrvat! Succes met je 'German volume' training. Ik heb het zelf ook een training gedaan, maar dat is 'savond bij ons bijna niet te doen. We hebben maar één bank en als ik die 10 setjes bezet hou, moet iedereen wachten. Ik vond het wel lekker trainen, maar toch niet zo lekker als split. In ieder geval succes met je doelen!!

Heej Hrvat! Succes met je 'German volume' training. Ik heb het zelf ook een training gedaan, maar dat is 'savond bij ons bijna niet te doen. We hebben maar één bank en als ik die 10 setjes bezet hou, moet iedereen wachten. Ik vond het wel lekker trainen, maar toch niet zo lekker als split. In ieder geval succes met je doelen!!

thnx man, en qua gewicht nog wat aangekomen ?

reden waarom ik van het oude alles 2x per week trainen kom , omdat ik in de vakantie (5week) in buitenland zat en dus ook als ik kon trainen zwaar moest gaan en vaak maar steeds de zelfde oefening en tja dat ging lekka:D

nou wat een training, echt waar voor iedereen ga 1x voor de grap gewoon 10 setjes van 1 oefening doen met er tussen steeds 60 sec rustpauze.

JE GAAT KAPOT

ik vond het echt top ben benieuwd hoe het verder gaat.

vandaag was het borst en rug echt lekker.

ik maak misch fotos van nu en na 8week om alles op het eind nog 1x te zien.

Hehe Heerlijk die Squat 10 x 10... Weet er alles van!

JA, maak zeker foto's. Dan kun je je progressie mooi zien!

komt goed. vandaag staat de 10x10 squat op me te wachten komt goed:).

10x10 deadlift maandag en dinsdag 10x10 squat???

Succes bro :D

Ik heb het ook gedaan en het is ZWAAR.

thnx man, en qua gewicht nog wat aangekomen ?

reden waarom ik van het oude alles 2x per week trainen kom , omdat ik in de vakantie (5week) in buitenland zat en dus ook als ik kon trainen zwaar moest gaan en vaak maar steeds de zelfde oefening en tja dat ging lekka:D

Helaas maar heel even gedaan. Zoals ik al zij, hield ik de apparaten te lang bezet. Maar geeft zeker een lekkere pomp. Laat maar weten wat jou progressie is qua kilo's!

Terug
Naar boven