AndroidHealthClinic

Deutsche Volume

• Topic Starter Topic Starter
Helaas maar heel even gedaan. Zoals ik al zij, hield ik de apparaten te lang bezet. Maar geeft zeker een lekkere pomp. Laat maar weten wat jou progressie is qua kilo's!

jep ben ook benieuwd toen ik begon gisteren dus was het grwicht 75.5

German volume training is goed om spiermassa op te bouwen, maar wordt vaak verkeerd toegepast met failure etc, zodat het lichaam teveel belast wordt
....

wat bedoelen ze precies met failure? cheaten, hulp nodig , sets niet afmaken?

German volume training is goed om spiermassa op te bouwen, maar wordt vaak verkeerd toegepast met failure etc, zodat het lichaam teveel belast wordt
....

wat bedoelen ze precies met failure? cheaten, hulp nodig , sets niet afmaken?

ik denk dat ze met failure bedoelen= bv je doet 5 oefeningen voor borst maar de 5de oefening (dus de laatste) daarvan de laatste set ga je op een bepaald gewicht net zolang door met drukken zodat er totaal niks meer in zit in je borst qu kracht.

ik ga de komende 8 week dus ook niet tot failure want dat doe ik meestal in een andere schema gewoon wel.

ga ervoor!

komt goed mensen:)

vandaag dus benen gedaan, ik vind het oprecht echt lekker gaan het is zwaar maar ik voel dat het wel iets met je lichaam doet.

verder ben ik nu benieuwd naar uiteraard hoeveel kilo erbij en of ik qua kracht nu ook daadwerkelijk omhoog ga.

ik hou jullie op de hoogte.

ps: enigste minpuntje is dat ik het vervelend vind dat je elke spiergroep maar 1x per week mag pakken maarja dat zal cker komen omdat gewend bent geraakt aan old skool work out.

Wat is het "officiele" programma?

Ik lees overal verschillende trainingen, no offence maar de planning van jou training zou ik zelf nooit aannemen. Helaas ben ik ook blessure gevoelig.

orginele programma?

dit programma heb ik uit een blad zal de auteur morgen voor je opzoeken maar zover ik weet is dit de eerste versie ervan zonder de veranderingen eraan.

en waarom zal je nooit het schema proberen?

vandaag dus benen gedaan, ik vind het oprecht echt lekker gaan het is zwaar maar ik voel dat het wel iets met je lichaam doet.

verder ben ik nu benieuwd naar uiteraard hoeveel kilo erbij en of ik qua kracht nu ook daadwerkelijk omhoog ga.

ps: enigste minpuntje is dat ik het vervelend vind dat je elke spiergroep maar 1x per week mag pakken maarja dat zal cker komen omdat gewend bent geraakt aan old skool work out.

suc6 ermee kerel!
:thumbs:

Ik moest er ook aan wennen. Was ook 2 keer in de week een spiergroep gewend. Na een week of twee is het zeker te doen.

2e week :)

gaat lekker gewicht nu op 76.5

wat ik vooral merk is dit trainingsprogramma vooral ontworpen voor de algemene massa daarom ook basis oefeningen als bankdrukken squat etc.

kracht zal ik pas op het einde kunnen zien.

vandaag 10 sets schuin gedummbel drukt + 10 sets gezaagd. gevolgd door 2 3sets oefeningen om de boel nog een beetje op te rekken.

voelde vandaag griep aankomen het is nu minder hopen dat alles gewoon rustig blijft.

maar tot nu toe gaat het lekker en het is echt een x iets anders.

Al lang geen training meer gehad?

Terug
Naar boven