MuscleMeat

Dexter can't believe David Henry curls 120 lbs

Hahahaha, prachtig!

Mooi filmpje haha, thanks!

brutal hoeveelikmaxcurltopic, omg:)

Als er een filmpje van markus ruhl komt gaat dan ook iedereen zijn eigen stats erbij zetten? jaa ik ben 1meter 80 en 70 kilo

on:
vet filmpje!

Geweldige camouflage voor het niet hoeven te vermelden dat je de 10 kg net haalt.

anders zwijg je nu al? meeste whiners hier kunnen met moeite 45kg shruggen laat staan hammer curlen.

What the **** dude. Ga je ergens anders druk om lopen maken ofzo.

waar maak jij je dan druk om ??? idioot post ff wat fotos van jezelf in plaats van een grote bek op te zetten

wat ik zeg is idd helemaal onzin en onwaar :p

ik heb niks persoonlijk gezegd over henry . . . ga ergens anders huilen idioot :D

ik vind je grappig, nu zwijg ik ;)

haha

belgie is een klein land, ik hoop dat snoob je tegen komt om je te crushen

@ de mensen die mike diesel niet geloven, iemand die 300+ squat kan heus wel een dumbbell van 40 kilo de lucht in slingeren... en hoe strict dat is? lekker boeiend.. het zijn maar curls

Hahahha zo grappig die reacties alleemaal nou ik schaam me niet voor me bicep curl strikt uitgevoerd met maar 26 kg en dan een hamer curl met maar 28 kg maar betwijfel toch sommige gasten hiero met hun opscheppraat hahah ik heb al zo vaak mensen horen zeggen ik curl wel 30 kg en dan zie je ze het doen om te huilen denk dat er weer hoop bla bla bij zit

ik cheatcurl 12 kg

snap niet waarom dit nu weer om de prestaties van iedereen op de curl gaat. kijk gewoon het filmpje en geef daar commentaar op.

ik cheatcurl 12 kg

snap niet waarom dit nu weer om de prestaties van iedereen op de curl gaat. kijk gewoon het filmpje en geef daar commentaar op.

dat is precies wat ik wil zeggen,
maar dan is het volgens terror hennep weer camouflage ofzo...;)
Iedereen maar altijd en overal op reageren ik kan dit en ik kan dit..
nu ook zelfs op foto's en/of video's van pro.

dat is precies wat ik wil zeggen,
maar dan is het volgens terror hennep weer camouflage ofzo...;)
Iedereen maar altijd en overal op reageren ik kan dit en ik kan dit..
nu ook zelfs op foto's en/of video's van pro.

Niet vreemd als je ziet hoe jij reageerd op foto's enzo. Jij hebt altijd en overal wel wat op te zeiken.

Laatst bewerkt:
Ik curl met 40kg dumbbells strikt en ben Joe Nobody dus.
Dat wil ik jou zien doen wanneer er geen mogelijkheid is om te cheaten. Probeer het eens met je rug tegen de muur waarbij je elebogen niet naar buiten uitslaan en naar voren komen.

Heb dat een keer eens voorgesteld bij een gast... deed 20kg dumbbells curl. Met rug tegen de muur kreeg hij nauwelijks 12kg omhoog.

Dat wil ik jou zien doen wanneer er geen mogelijkheid is om te cheaten. Probeer het eens met je rug tegen de muur waarbij je elebogen niet naar buiten uitslaan en naar voren komen.

Heb dat een keer eens voorgesteld bij een gast... deed 20kg dumbbells curl. Met rug tegen de muur kreeg hij nauwelijks 12kg omhoog.

dat red hij echt wel hoor!
hij weegt 135kg oid! en zoals eerder gezegd is hij alround errug sterk
225kg bp
345?kg squat
320 dl
150kg overhead
dan is zo'n curl niet zo verwonderlijk!

Ik had al eens een filmpje geplaatst met een 110kg stricte bicepcurl.
Van dumbbellcurls heb ik geen filmpje, maar ik maakte ze vaak met 40-42kg.
(train nu een mnd of 3/4 niet echt meer, maar ga wel weer beginnen)

Wat een ophef over wat dumbbellcurls....:rolleyes:

Maar ik zal het op film zetten, goed?

@mc-chick
Uiteraard is het met de rug tegen de muur lastiger, maar ik heb werkelijk nog geen enkele Olympia-ganger zo zien trainen. ???

dat red hij echt wel hoor!
hij weegt 135kg oid! en zoals eerder gezegd is hij alround errug sterk
225kg bp
345?kg squat
320 dl
150kg overhead
dan is zo'n curl niet zo verwonderlijk!

Hehe, mn stats liggen nu denk ik wel wat lager hoor, maar i'll be back! :D

Maar ik heb vrijwel altijd heel strict m'n curls uitgevoerd, behalve in periodes waarin ik echt sterker wilde worden in mn biceps, dan cheate ik er flink op los.

Ik zie weinig Olympiagangers echt netjes en strict trainen in hun video's. Vaak een schaamteloos gesmijt van heb ik jou daar. Wat dat betreft kunnen er een hoop nog wat leren van een generatie eerder en daar nog voor imo. :rolleyes:

Hehe, mn stats liggen nu denk ik wel wat lager hoor, maar i'll be back! :D

Maar ik heb vrijwel altijd heel strict m'n curls uitgevoerd, behalve in periodes waarin ik echt sterker wilde worden in mn biceps, dan cheate ik er flink op los.

Ik zie weinig Olympiagangers echt netjes en strict trainen in hun video's. Vaak een schaamteloos gesmijt van heb ik jou daar. Wat dat betreft kunnen er een hoop nog wat leren van een generatie eerder en daar nog voor imo. :rolleyes:

is zo bro.. de 'ouw' garde trainde zwaar en basic! Alles wat ik toen zag, hoorde en las over de top was hard en zwaar trainen met halters en baar.

En ja de huidige zijn betere BB'ers..

Terug
Naar boven