- Waardering
- 359
Ik curl met 40kg dumbbells strikt en ben Joe Nobody dus.
waar blijft het filmpje nu?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof je hem niet dan?
brutal hoeveelikmaxcurltopic, omg
Als er een filmpje van markus ruhl komt gaat dan ook iedereen zijn eigen stats erbij zetten? jaa ik ben 1meter 80 en 70 kilo
on:
vet filmpje!
anders zwijg je nu al? meeste whiners hier kunnen met moeite 45kg shruggen laat staan hammer curlen.
wat ik zeg is idd helemaal onzin en onwaar
ik heb niks persoonlijk gezegd over henry . . . ga ergens anders huilen idioot
ik vind je grappig, nu zwijg ik![]()
zeg ik dat dan?
ik cheatcurl 12 kg
snap niet waarom dit nu weer om de prestaties van iedereen op de curl gaat. kijk gewoon het filmpje en geef daar commentaar op.

dat is precies wat ik wil zeggen,
maar dan is het volgens terror hennep weer camouflage ofzo...
Iedereen maar altijd en overal op reageren ik kan dit en ik kan dit..
nu ook zelfs op foto's en/of video's van pro.
haha
belgie is een klein land, ik hoop dat snoob je tegen komt om je te crushen
wat een heldenDat wil ik jou zien doen wanneer er geen mogelijkheid is om te cheaten. Probeer het eens met je rug tegen de muur waarbij je elebogen niet naar buiten uitslaan en naar voren komen.Ik curl met 40kg dumbbells strikt en ben Joe Nobody dus.
Ja en? Is te doen toch voor Olympia-gasten?
Dat wil ik jou zien doen wanneer er geen mogelijkheid is om te cheaten. Probeer het eens met je rug tegen de muur waarbij je elebogen niet naar buiten uitslaan en naar voren komen.
Heb dat een keer eens voorgesteld bij een gast... deed 20kg dumbbells curl. Met rug tegen de muur kreeg hij nauwelijks 12kg omhoog.

dat red hij echt wel hoor!
hij weegt 135kg oid! en zoals eerder gezegd is hij alround errug sterk
225kg bp
345?kg squat
320 dl
150kg overhead
dan is zo'n curl niet zo verwonderlijk!

Hehe, mn stats liggen nu denk ik wel wat lager hoor, maar i'll be back!
Maar ik heb vrijwel altijd heel strict m'n curls uitgevoerd, behalve in periodes waarin ik echt sterker wilde worden in mn biceps, dan cheate ik er flink op los.
Ik zie weinig Olympiagangers echt netjes en strict trainen in hun video's. Vaak een schaamteloos gesmijt van heb ik jou daar. Wat dat betreft kunnen er een hoop nog wat leren van een generatie eerder en daar nog voor imo.![]()