Fitness Seller

Dexter can't believe David Henry curls 120 lbs

22 kg strict, vanaf 24 wordt het half gooien

ziet misschien leuk uit maar daar is dan ook alles mee gezegd

ik doe ze zelf strikt met 22~24, met wat cheatwerk haal ik nipt de 28
:o

Mijn top was biceps curlen met 30 kg en hummercurl kan ik nu ook met 32 kg en ik zit in de cut..

trouwens kevin levrone deed 100 lbs bicepscurlen en dan 6 herhalingen strikt..

Hmm ik zit toch wat vreemd in elkaar denk ik:

Dumbbell curl is mijn slechtste oefening: 22kg max
Hammer curl daarintegen 8x36 strikt en staand concentration curl (arnold style :))zonder gooien en smijten 8x 30kg
Heb zelf het idee dat ik veel verlies met het draaien bij de curl ofzo

brutal hoeveelikmaxcurltopic, omg:)

Als er een filmpje van markus ruhl komt gaat dan ook iedereen zijn eigen stats erbij zetten? jaa ik ben 1meter 80 en 70 kilo

on:
vet filmpje!

Hmm ik zit toch wat vreemd in elkaar denk ik:

Dumbbell curl is mijn slechtste oefening: 22kg max
Hammer curl daarintegen 8x36 strikt en staand concentration curl (arnold style :))zonder gooien en smijten 8x 30kg
Heb zelf het idee dat ik veel verlies met het draaien bij de curl ofzo

Da's wel een heel erg groot verschil.

anders zwijg je nu al? meeste whiners hier kunnen met moeite 45kg shruggen laat staan hammer curlen.

alternate curl krijg ik vaak last van onderarmen en polsen, met hammeren geen last van :D

wel lachen filmpje

Da's wel een heel erg groot verschil.

Ja inderdaad daarom vind ik dat ik raar in elkaar zit, anders kun je het me trainingsmaat ook vragen of het echt wel zo is wat ik beweer, die zit ook opt forum:rolleyes:;) (in de trend van het topic bedoeld haha)

Nee serieus ik snap al die wankers niet die lopen zeiken hier, waarom is het raar als mensen zo'n filmpje kijken en dan vergelijken met wat ze zelf curlen bijv? Doen we dat stiekum niet allemaal??? Volgens mij zijn jullie de whiners die 45kg dumbbells niet kunnen shruggen:cool:

En dan denk ik dat ik zwaar own met m'n 26kg dumbbell curls.

Ik own wel de sportschool met 40kg dumbbell shoulder press, 8 reps strikt. :D

Wel vet als je dat kunt, maar ik beleef al een hele hoop lol aan 18kg db curls ofzo

Ik heb eens gelezen dat de brachialis sterker is dan de biceps, dus dat zu verklaren waarom hamer curls bij de meesten makkelijker afgaan dan gewone dumbbell curls

wrm post je hier zo'n onzin?
mij boeit het niet wat je vind van David henry maar post dan zo geen idiote dingen

wat ik zeg is idd helemaal onzin en onwaar :p

ik heb niks persoonlijk gezegd over henry . . . ga ergens anders huilen idioot :D

ik vind je grappig, nu zwijg ik ;)

En elke maand uitgave van de flex: "Uitvoering is zeer belangrijk!"

Terug
Naar boven