MuscleMeat

Deze gast denkt dat hij lift, wat een zielige p*ssy

Jordybuild belde, dat Russianbear had gezegd dat JoranR zn grap uit 2010 terug wilt.

Awkward

9d5.png

Dit topic wordt steeds leuker. :D :thumbs:

Hey man dat is my faecboek dt s niet kool joh hal m er is snl af anders moet ik maatregel neem,

not this shit again

Wou bijna online zelfmoord plegen. :o

???

http://facebook.com/profile.php?=73322363

Iemand moet hem echt wijsmaken dat hij niet lift, en eruit ziet als iemand met hersenletsel.

Hij zit ook hier op het forum.

is dit een trol ??? probeer je leuk te zijn ??? of is het de bedoeling iemand te beledigen en ben facebook aan het afzoeken om hier stoer te doen wil je mijn stats en geschiedenis hebben.?????

1.. jaren 80 verschilende c-b wedstrijden 1e plaats a -wedstrijd ned. kamp. alle tot 70kg.
2..nov. 2011 nac nederlands kampioen masters 3e flex-cup
3..mijn stats squat.. 200kg (full) leg press 300 kg . bench press 160kg dead lift 180kg
4.. ben in juni 2012 gestopt met trainen en gaan fietsen ..

ga naar de sectie ..wedstrijden pag 4.. titel topic .. jurering flex-cup daar staat het verhaal hoe ik genaaid
ben met mijn plaatsing .... maar voor jou staan er foto.s hoe ik eruit zag ...

kijk naar de foto.s mong**l want ik heb in mijn bb leven meer gepresteerd dan jij ooit zult doen ... heb meer ervaring op alle facetten van bb dan jij ooit zult leren

vind je het stoer om iemand die je niet kent te beschuldigen dat hij hersenletsel heeft en niet lift

wat heb jij bereikt nog geen ene k*t aan je foto te zien ben je ook zo.n mong**l die net voor de zomer
op dieet moet om zijn six-pack te showen je hebt gewoon een beatch boy fysiekje

dus hou je grote t*ring bek en ga trainen en miss kun je ooit nog een wedstrijdje doen maar gezien de tijd die je hier verspilt heb je toch niet de mentaliteit om tot 4% te dieeten

valt mij ook tegen dat als deze mong**l die zich .. aap 13.. noemt iets zegt hier er weer een hoop schaapjes zijn die hem volgen en lekker mee lullen zonder iets te weten ....

zo dat wou ik ff kwijt

groet

hardcore opa

haha Special Paint :roflol:

snap je de grap niet?

haha

te grappig

haha Special Paint :roflol:

snap je de grap niet?

haha

te grappig

god verdomme is dit echt een grap ????? man ik ben echt niet zo handig met internet had ik niet door
k*t heb ik mij zo laten gaan .. tegen aap 13. voelde me echt beledigd

aap 13 als dit jou bedoeling was is je grap geslaagd en had je me goed op de kast shit zooi

Met de link die hij stuurt kom je automatisch op je eigen account terecht.

:roflol:

lawd. win win

Gast wat nak je mijn avatar.

even een andere nemen

Terug
Naar boven