XXL Nutrition

Deze gast denkt dat hij lift, wat een zielige p*ssy

ik kreeg het wel even heet! wat een lekker bwoi zeg!

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, nouja, ik heb mijn lolletje al gehad met de reactie van hardcore opa,

Er is toch niet zo een probleem om die oude grappen uit de kast te halen eens in de zoveel tijd?

is dit een trol ??? probeer je leuk te zijn ??? of is het de bedoeling iemand te beledigen en ben facebook aan het afzoeken om hier stoer te doen wil je mijn stats en geschiedenis hebben.?????

1.. jaren 80 verschilende c-b wedstrijden 1e plaats a -wedstrijd ned. kamp. alle tot 70kg.
2..nov. 2011 nac nederlands kampioen masters 3e flex-cup
3..mijn stats squat.. 200kg (full) leg press 300 kg . bench press 160kg dead lift 180kg
4.. ben in juni 2012 gestopt met trainen en gaan fietsen ..

ga naar de sectie ..wedstrijden pag 4.. titel topic .. jurering flex-cup daar staat het verhaal hoe ik genaaid
ben met mijn plaatsing .... maar voor jou staan er foto.s hoe ik eruit zag ...

kijk naar de foto.s mong**l want ik heb in mijn bb leven meer gepresteerd dan jij ooit zult doen ... heb meer ervaring op alle facetten van bb dan jij ooit zult leren

vind je het stoer om iemand die je niet kent te beschuldigen dat hij hersenletsel heeft en niet lift

wat heb jij bereikt nog geen ene k*t aan je foto te zien ben je ook zo.n mong**l die net voor de zomer
op dieet moet om zijn six-pack te showen je hebt gewoon een beatch boy fysiekje

dus hou je grote t*ring bek en ga trainen en miss kun je ooit nog een wedstrijdje doen maar gezien de tijd die je hier verspilt heb je toch niet de mentaliteit om tot 4% te dieeten

valt mij ook tegen dat als deze mong**l die zich .. aap 13.. noemt iets zegt hier er weer een hoop schaapjes zijn die hem volgen en lekker mee lullen zonder iets te weten ....

zo dat wou ik ff kwijt

groet

hardcore opa
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

whahahahah schok me de pl**ris bloedjong xD

Wat een k*t topic,
ik Trap er volledig in..:mad:

I was al je adres gegevens aan het bekijken en had EricR al gemeld ,

Wel een goeie :o:(

:roflol:
wat zijn 30-plussers toch een bende mong*len. Uitgezonderd ericr (geen kaart aub) en jambek (geen hackz aub) natuurlijk:o

:roflol: kende hem al

Toch grappig hoe iedereen erin blijft trappen, zien ze ineens eigen profiel

tumblr_m7qmklyRhu1qjo3xfo1_400.gif

Jordybuild belde, dat Russianbear had gezegd dat JoranR zn grap uit 2010 terug wilt.

Jordybuild, roidrageeeeeeeee :roflol:

Oef, dacht even dat jullie doorhadden dat ik niet trainde.

wouldsuk-kok/10

is dit een trol ??? probeer je leuk te zijn ??? of is het de bedoeling iemand te beledigen en ben facebook aan het afzoeken om hier stoer te doen wil je mijn stats en geschiedenis hebben.?????

1.. jaren 80 verschilende c-b wedstrijden 1e plaats a -wedstrijd ned. kamp. alle tot 70kg.
2..nov. 2011 nac nederlands kampioen masters 3e flex-cup
3..mijn stats squat.. 200kg (full) leg press 300 kg . bench press 160kg dead lift 180kg
4.. ben in juni 2012 gestopt met trainen en gaan fietsen ..

ga naar de sectie ..wedstrijden pag 4.. titel topic .. jurering flex-cup daar staat het verhaal hoe ik genaaid
ben met mijn plaatsing .... maar voor jou staan er foto.s hoe ik eruit zag ...

kijk naar de foto.s mong**l want ik heb in mijn bb leven meer gepresteerd dan jij ooit zult doen ... heb meer ervaring op alle facetten van bb dan jij ooit zult leren

vind je het stoer om iemand die je niet kent te beschuldigen dat hij hersenletsel heeft en niet lift

wat heb jij bereikt nog geen ene k*t aan je foto te zien ben je ook zo.n mong**l die net voor de zomer
op dieet moet om zijn six-pack te showen je hebt gewoon een beatch boy fysiekje

dus hou je grote t*ring bek en ga trainen en miss kun je ooit nog een wedstrijdje doen maar gezien de tijd die je hier verspilt heb je toch niet de mentaliteit om tot 4% te dieeten

valt mij ook tegen dat als deze mong**l die zich .. aap 13.. noemt iets zegt hier er weer een hoop schaapjes zijn die hem volgen en lekker mee lullen zonder iets te weten ....

zo dat wou ik ff kwijt

groet

hardcore opa
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:!!!!

Zelf gedaan hier een jaar terug.. Eerst haat van mebers hier, dezelfde members trouwens (daniel) - tot mensen zoals specialpaint in het topic kwamen en me met de dood bedreigden via pm + verschillende mod's contacteerden :roflol:

Zou ieder jaar eens moeten zijn dit soort topic.

Zelf gedaan hier een jaar terug.. Eerst haat van mebers hier, dezelfde members trouwens (daniel) - tot mensen zoals specialpaint in het topic kwamen en me met de dood bedreigden via pm + verschillende mod's contacteerden :roflol:

Zou ieder jaar eens moeten zijn dit soort topic.

niet mijn naam gebruiken aub.

hahaah, gouden grap dit!

Terug
Naar boven