AndroidHealthClinic

Deze gast denkt dat hij lift, wat een zielige p*ssy

..........

Laatst bewerkt:
ik maakte de implicatie dat omdat religieuzen per definitie retarded zijn, het niet verwonderlijk is dat ze in zulke grappen zouden trappen:trollface:

het houdt je wel allemaal bezig geloof ik :D heb misschien 4 maanden geleden een keer op een zwarte maandagavond beweerd dat ik christen was en je weet het nog steeds

nieuwe inzichten angelus, nieuwe inzichten. ;)

het houdt je wel allemaal bezig geloof ik :D heb misschien 4 maanden geleden een keer op een zwarte maandagavond beweerd dat ik christen was en je weet het nog steeds

nieuwe inzichten angelus, nieuwe inzichten. ;)

check mn postgeschiedenis bro, ik onthoud meer triviale feiten dan enkel iemands geloofsovertuiging, mijn geheugen is eindeloos:)

(no bragfag)

check mn postgeschiedenis bro, ik onthoud meer triviale feiten dan enkel iemands geloofsovertuiging, mijn geheugen is eindeloos:)

(no bragfag)

klopt kun jij dan ook even de oude account van de .. de preacher .. opzoeken en al die pm.s waarin
hij met de dood word bedreigd door oa. mij en daniel 20 ...???????

klopt kun jij dan ook even de oude account van de .. de preacher .. opzoeken en al die pm.s waarin
hij met de dood word bedreigd door oa. mij en daniel 20 ...???????

ik heb een goed geheugen, ik ben niet omniscient, ik weet nieteens van wie thepreacher een kloontje is:kiss:

je kan nu niet zeggen was een vorig account en je daar achter verschuilen ... je pikt mij en daniel eruit
vind je het gek dat je dan reacties krijgt ..

als je mensen beschuldigd prima .. maar kom wel met harde bewijzen anders moet je gewoon stil zijn
want je maakt jezelf totaal ongeloofwaardig imo

ik zit nu vanaf 2009 hier op het forum.. en heb nog nooit iemand bedreigd denk dat hetzelfde geld voor
daniel ..maak me normaal niet zo druk om een hoop dingen .. maar als ik ergens van word beschuldig
ben ik echt bloed fanatiek .. trol of geen trol je moet zulke dingen hier niet roepen om stoer te doen in een topic .. en dan proberen er vanaf te komen met .. and calm the **** down ...

oja je kan nu ook ff snel een nieuw account aanmaken kom je er miss ook mee weg ..

amen

Ik krijg enkel reacties van jouw.. Het woord beschuldigen komt nogal hard over, ik zei dat het dezelfde personen waren die eerst negatief reageren op de troll, maar daarna gewoon chill zijn als er indd mensen zijn die er nog altijd intrappen. Verder geen dis naar die mensen toe, en denk dat ze het belange ook niet zo persoonlijk opnemen als jij doet. Snap zelfs niet waarom je hier de dramaqueen uithangt.

En ik zei ook niet dat jij of daniel me bedreigde toen ik dezelfde troll deed. Miss is het beter dat je men post eens leest en dan nog eens herleest. Als je feiten wilt dan zoek je zelf dat topic maar op, het is zeker nog te vinden..

Snap trouwens niet waarom ik zelfs maar moeite om een 50j (coïtus)gefrustreerde dorpsidioot probeer uit te leggen dat men post niets kwaadwilligs in zich heeft.

Edit: Je kan het zelfs navragen bij bigT en ericr als je wilt. Zij kregen Pm's van members om het topic te sluiten + in één pm die ik kreeg had de schrijver ericR als ericA geschreven :roflol: Had die pm in men topic gepost. Ben er zeker van dat ericr of anderen dit zich nog zullen herinneren.

Edit: hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/dbb-stumpertje-facebook-307245/
Kijk zelf maar specialpaint, hopelijk ben ik je van je gemekker af...
Oja:

tumblr_m5pkbm499O1rwcc6bo1_500.gif

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven