Fitness Seller

Deze Testalone kuur Zin of Onzin

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Vind het zelf erg raar verhaal

Ze vinden dat je 100 mg clomid eod moet nemen om estrogenen tegen te gaan ik dacht toch nog altijd dat we daar nolva voor gebruiken. Imo is de schrijver van deze kuur zelf een beetje doorgeslagen van de roids. Wat vinden jullie?

Laatst bewerkt:
als je die clomid vervangt door nolva...en kvind die 3g front wel wat veel ...maar die 1000mg pw is wel ok:)..

• Topic Starter Topic Starter
klaas zei:
als je die clomid vervangt door nolva...en kvind die 3g front wel wat veel ...maar die 1000mg pw is wel ok:)..

Vind je ik denk toch als je niet veel gekuurd hebt beter met 750-1000 kan fronloaden en dan onderhouden op 500.

Vind 1000 erg absurd als je amper een kuur verleden hebt

Juriaan zei:
Vind je ik denk toch als je niet veel gekuurd hebt beter met 750-1000 kan fronloaden en dan onderhouden op 500.

Vind 1000 erg absurd als je amper een kuur verleden hebt

Idd, en een frontload van 3 hele grammen??
Loop je de hele dag met een erektie.

misschien heeft die gene wel al het 1 en ander aan kuurtjes erop zitte...veel mensen nemen toch ook 500 test 400 deca en vaak ook nog 350mg dbol pw...zit je ook op 1000+ aan AS....ikzelf zou het btw ook niet doen:)...groete

Buiten het feit dat resp. 3 en 1 gr Test. per week best wel veel is, zou ik al zeker niet Chlomid tijdens de kuur nemen om de oestrogenen tegen te gaan (eerder Arimidex en/of Proviron) en zou ik tijdens een nakuur echt wel HCG gebruiken (het liefst vanaf week 1 al).

MrJ zei:
Buiten het feit dat resp. 3 en 1 gr Test. per week best wel veel is, zou ik al zeker niet Chlomid tijdens de kuur nemen om de oestrogenen tegen te gaan (eerder Arimidex en/of Proviron) en zou ik tijdens een nakuur echt wel HCG gebruiken (het liefst vanaf week 1 al).
pcies

er zijn veel verschilende manieren om te kuren en dit is er een van,je kan op deze manier wel kijken hoe je alleen op test gaat,3 gram front vind ik ook wel een beetje vreemd,maar goed als je het niks vind moet je het gewoon niet doen en anders wel.

het is niet echt een beginners kuur nee :rolleyes:

oestrogeen blokker pas nemen als je het nodig heb,mijn ervaring is dat de gains tegenvallen als je ze gelijk met je kuur neemt.

t*ring wat een zieke fronload zeg :eek:

Ik vraag me zoiezo af waarom ie 1000mg per week van hetzelfde zet
inplaats van met een ander middel 500mg dit 500mg dat te stacken.

Ik denk dat deze kuur wel zin heeft maar het kan op een betere manier.

Nu vind ik bodypage.nl zowiso een outdated en rommelige site. Eens sameneraapsel van artikelen zonder vaste lijn en konsekwente moderators.
Dan zijn er betere alternatieven als blijft het een leuk en goedgemeend initiatief.

vind de genoemde hoeveelheden absurd.

maar weet iemand toevallig wat de ondergrens voor de hoeveelheid test p/w is bij een testonly kuur?

Ik vind zelf 500 mg wel een goede gemiddelde dosis, maar wat is nu eigenlijk de ondergrens om toch nog enig resultaat te zien?

1000 mg test kan best wel , want er zijn er zat die 500 test en 400 deca en 50 mg dianabol per dag nemen.
Denk dat dan 1000 mg test wel iets gezonder is voor je lichaam.
Maar zal zelf niet zo gauw 3000mg frontlade zou eerder iets nemen van 2 weken 1500 mg .

• Topic Starter Topic Starter
adrbeest zei:
1000 mg test kan best wel , want er zijn er zat die 500 test en 400 deca en 50 mg dianabol per dag nemen.
Denk dat dan 1000 mg test wel iets gezonder is voor je lichaam.
Maar zal zelf niet zo gauw 3000mg frontlade zou eerder iets nemen van 2 weken 1500 mg .

Dus 500 test en 400 deca pw is minder gezond voor je als een gram test zetten?

Testosteron is een lichaams eigen product wat je lever heel goed kan verwerken ook in hoge en lange doseringen.
De meeste andere as heb je lichaam veel meer moeite mee om te verwerken.
En deca is al heel zwaar voor je lichaam om op te herstellen.

En ik zei 500 test en 400 deca en 50 mg dianabol per dag.

Maarja je kan toch niks met elkaar vergelijken want het zal bij iedereen anders zijn kwa herstel
Om er achter te komen zal je zelf moeten testen met bloedonderzoeken en div. kuurtjes.
Dan kan je pas de verschillen zien en dat geldt dan nog alleen voor jou en niet voor iemand anders.

Terug
Naar boven