Fitness Seller

DHB dihydroboldenone iemand ervaring mee?

Bump

Ik kan nu aan Dhb komen.
Enkel ben ik wel heel erg benieuwd wat ik hiervan kan verwachten

afhankelijk van zoveel factoren,... resultaten in bvb vvm/kg's zijn niet te geven.
over het algemeen goede droge massa, vergelijkbaar met het effect van primo... maar dat staat hierboven ook al.
Hoeveel is grotendeels afhankelijk van jou, je voeding, kuurverlede , huidige massa etc etc...

@XXLtje met hoeveel mg primo kan je 500mg dhb ongeveer vergelijken?

dhb x1.5 = primo wordt vaak aangehouden.
maw, 500mg dhb zou vergelijkbaar moeten zijn met 700/750 primo.
Dhb zou een beetje "best of both worlds" moeten zijn... de hardheid/scherpte van mast, en de massa (het anabole effect) van primo.

Mijn volgende cycle bevat gwn primo,.. vroeger altijd tevreden over geweest (buiten de kosten). Nu reeds 6md off, dus ben benieuwd

dhb x1.5 = primo wordt vaak aangehouden.
maw, 500mg dhb zou vergelijkbaar moeten zijn met 700/750 primo.
Dhb zou een beetje "best of both worlds" moeten zijn... de hardheid/scherpte van mast, en de massa (het anabole effect) van primo.

Mijn volgende cycle bevat gwn primo,.. vroeger altijd tevreden over geweest (buiten de kosten). Nu reeds 6md off, dus ben benieuwd

Dank, Met dhb scheelt wel wat ML's per week dus mijn voorkeur zou dan uitgaan naar dhb

Geen enkele bold of primo is beter dan pure DHB. Het moet wel legit zijn....

Vrienden van mij hebben dhb op van nieuw NL ug. En waren heel tevreden, ga het zelf binnekort ook proberen. Al veel ervaring met primo dus heel benieuwd!

Er is wel GOEDE primo op 200mg/ml.

Meerdere zelfs.

Dit zoek ik nog altijd. Al heel wat buitenlandse bronnen afgespeurd maar ben 't helaas nog niet tegen gekomen :(

DHB op 200 mg/ml heb ik wel gezien, ook in 20 ml vials. Had 't zelf op 100 mg/ml, heerlijk goedje. Geen sides, prima smooth gains alleen veel zetten natuurlijk. Heb 't zelf op 300 mg per week gehouden naast wat test.

Vrienden van mij hebben dhb op van nieuw NL ug. En waren heel tevreden, ga het zelf binnekort ook proberen. Al veel ervaring met primo dus heel benieuwd!

Wat voor kuur zat je te denken?
Zelf zat ik te denken aan, Dhb (500)/test (750)/ mast (400).

DHB vind ik heerlijk, absolute sterker en meer massa dan bold en primo, kom er goed hard en vol op te staan.
Mijn sweetspot is 5-600mg per week.
Nu 4 merken DHB gehad.
Van 100,150 en 200mg/ml gedoseerd.
Nadeel is dat DHB vooral in hogere concentratie erg pijnlijk kan zijn.
Heb wel gehad dat ik dagen een pijnlijke dikke bult had, gelukkig met de laatste 100mg/ml geen last van pip heb gehad.

Dit klinkt toch wel als een ideaal middel. Geen aromatisering, minimale androgene sides en 2x anaboler dan test. Vraag me alleen af hoe extreem de onderdrukking is, maar lijkt me niet erger dan bij deca.

DHB vind ik heerlijk, absolute sterker en meer massa dan bold en primo, kom er goed hard en vol op te staan.
Nu 4 merken DHB gehad.
Heb wel gehad dat ik dagen een pijnlijke dikke bult had, gelukkig met de laatste 100mg/ml geen last van pip heb gehad.

Heb jij er geestelijk nog iets van gemerkt? Lees op meerdere US boards dat sommige mensen er angstig van werden.

Nu 4 merken DHB gehad.
Om de pip van dihydroboldenone te vermijden meng ik het met test en zet deze 2 maal in de week in lagere dosissen en ik warm mijn spuit op door die onder warm water te houden tot nu toe nog geen last gehad

Om de pip van dihydroboldenone te vermijden meng ik het met test en zet deze 2 maal in de week in lagere dosissen en ik warm mijn spuit op door die onder warm water te houden tot nu toe nog geen last gehad

Of jouw DHB is gewoon fake.

Terug
Naar boven