XXL Nutrition

DHB dihydroboldenone iemand ervaring mee?

old topic bump, ik kan aan de oral versie komen iemand ervaring mee en dosering?

Heb afgelopen 6 weken 500 mg dhb gedaan wel met test en npp maar ik moet zeggen, t bevalt me zeker.

old topic bump, ik kan aan de oral versie komen iemand ervaring mee en dosering?
Meende dat het initieel als topical crème/ gel op de markt kwam. Heb wel wat recepten gezien om het te maken. Doseringen hier liggen toch hoger dan de injecteerbare versie omdat slechtere opname. Denk 700mg+.

Orale versie nog niet van gehoord, als het 17aa is, is het slecht voor je lever, als niet zal het slappe meuk zijn.

Heb afgelopen 6 weken 500 mg dhb gedaan wel met test en npp maar ik moet zeggen, t bevalt me zeker.
toevallig ik ben bezig met sust+npp en wou nog iets toevoegen dacht aan masteron maar dan toevallig over DHB beginnen lezen..maar weinig mensen met ervaring gevonden

ik ben heel nieuwschierig naar Ment, ben het alleen zelden tegegekomen en als ik het ergens las dan was het nog maar de vraag of het echt is.

toevallig ik ben bezig met sust+npp en wou nog iets toevoegen dacht aan masteron maar dan toevallig over DHB beginnen lezen..maar weinig mensen met ervaring gevonden
Er zijn zat ervaringen te vinden maar dan moet je zoeken op 1-testosterone cypionate (1-test cyp). Vooralsnog gaat dit dan wel vooral over de injectable versie.

Er zijn zat ervaringen te vinden maar dan moet je zoeken op 1-testosterone cypionate (1-test cyp). Vooralsnog gaat dit dan wel vooral over de injectable versie.
ja kan de inject eigenlijk ook krijgen maar was gewoon benieuwd naar de oral of die ook zijn werk doet maar als ik het goed begrijp wel zwaar lever toxisch

Ik ga DHB proberen zodra het bekende Nederlandse merk het op de markt brengt. Ze verwachten het begin april. Ben benieuwd.

Een buitenlands forum waar gewoon merken mogen worden besproken, een verademing als je het mij vraagt.

Terug
Naar boven