- Waardering
- 505
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
old topic bump, ik kan aan de oral versie komen iemand ervaring mee en dosering?
Meende dat het initieel als topical crème/ gel op de markt kwam. Heb wel wat recepten gezien om het te maken. Doseringen hier liggen toch hoger dan de injecteerbare versie omdat slechtere opname. Denk 700mg+.old topic bump, ik kan aan de oral versie komen iemand ervaring mee en dosering?
toevallig ik ben bezig met sust+npp en wou nog iets toevoegen dacht aan masteron maar dan toevallig over DHB beginnen lezen..maar weinig mensen met ervaring gevondenHeb afgelopen 6 weken 500 mg dhb gedaan wel met test en npp maar ik moet zeggen, t bevalt me zeker.
Er zijn zat ervaringen te vinden maar dan moet je zoeken op 1-testosterone cypionate (1-test cyp). Vooralsnog gaat dit dan wel vooral over de injectable versie.toevallig ik ben bezig met sust+npp en wou nog iets toevoegen dacht aan masteron maar dan toevallig over DHB beginnen lezen..maar weinig mensen met ervaring gevonden
ja kan de inject eigenlijk ook krijgen maar was gewoon benieuwd naar de oral of die ook zijn werk doet maar als ik het goed begrijp wel zwaar lever toxischEr zijn zat ervaringen te vinden maar dan moet je zoeken op 1-testosterone cypionate (1-test cyp). Vooralsnog gaat dit dan wel vooral over de injectable versie.
Jij hebt inside info?Ik ga DHB proberen zodra het bekende Nederlandse merk het op de markt brengt. Ze verwachten het begin april. Ben benieuwd.
Aha, kende ik nog niet interessant!Een buitenlands forum waar gewoon merken mogen worden besproken, een verademing als je het mij vraagt.
Ik hoef juist niks van de bekende nederlandse merken 😝😝😝😝Ik ga DHB proberen zodra het bekende Nederlandse merk het op de markt brengt. Ze verwachten het begin april. Ben benieuwd.
kon hier vroeger ook allemaal the good old daysEen buitenlands forum waar gewoon merken mogen worden besproken, een verademing als je het mij vraagt.