AndroidHealthClinic

dia of anavar???

Anavar zou kunnen, ben ik niet bekend mee,.. voor jou doel zou ikzelf denk ik dia aan de kant zetten en wellicht gaan voor winny naast je test.

• Topic Starter Topic Starter
Anavar zou kunnen, ben ik niet bekend mee,.. voor jou doel zou ikzelf denk ik dia aan de kant zetten en wellicht gaan voor winny naast je test.

hmm ja daar zat ik ook aan te denken bro...

maar ik dacht dat winny alleen goed werkt als je bf onder de 10% is.
ik zit in me bulk momenteel ( schoon bulk ) dus ik weet niet of het slim in om winny te nemen??
of juist wel?...

Als je anavar haalt is er kans dat je ook winny krijgt. 30mg var is ook echt te weinig overigens. Ik zou voor winny gaan op 50mg

Als je anavar haalt is er kans dat je ook winny krijgt. 30mg var is ook echt te weinig overigens. Ik zou voor winny gaan op 50mg

thnx voor je info bro..

maar persoonlijk wil ik het niet hoger dan 30 mg innemen ivm lever toxic effecten van de pillen.
en ben trouwens bijna 2 jaar off.

en mijn lichaam kennende groei ik op heel weinig al dus wil het zo laag mogelijk houden.

thnx voor je info bro..

maar persoonlijk wil ik het niet hoger dan 30 mg innemen ivm lever toxic effecten van de pillen.

en mijn lichaam kennende groei ik op heel weinig al dus wil het zo laag mogelijk houden.

Waarom dan geen winny óf Test only ?
Weet niet wat je kuurhistorie is, maar na 2 jaar OFF zou je dat ook kunnen proberen ;)

Die Test-primo kuur uit April,.. heb je die gestaakt ?
Als je die gewoon uit gekuurt hebt dan ben je net een half jaartje OFF,... das wat anders dan 2 jaar :p

In dat geval zou ik niet gaan voor een test only, maar eerder
1-12 Test-E 500mg
1-6 Winny 50mg

Die Test-primo kuur uit April,.. heb je die gestaakt ?
Als je die gewoon uit gekuurt hebt dan ben je net een half jaartje OFF,... das wat anders dan 2 jaar :p

In dat geval zou ik niet gaan voor een test only, maar eerder
1-12 Test-E 500mg
1-6 Winny 50mg

dat heb je goed gezien kerel..

na week 3 werd ik onwijs ziek van die 750 test kreeg paniek aanvallen hartkloppingen alles erop en eraan.
toen moest ik wel stoppen.
ik had nooit moeten frontloaden dat had me nek gekost bijna haha.

vermoedde zoiets,..
Maar nog, denk dat een test-winny kuurtje niet verkeerd is voor jou doelen dan,... niet té zwaar, maar wel één waarmee imo je doel te halen is (mits alles buiten d kuur ook op een rijtje is natuurlijk :D )

vermoedde zoiets,..
Maar nog, denk dat een test-winny kuurtje niet verkeerd is voor jou doelen dan,... niet té zwaar, maar wel één waarmee imo je doel te halen is (mits alles buiten d kuur ook op een rijtje is natuurlijk :D )

Jaa met eten en trainen zit het top dat is het punt niet.

Dus jij zegt test en winny.. Maar stel dat ik winny ga nemen kan ik het op 30 mg houden?
Want ik wil echt niet hoger dan dat gaan zitten

nee, dan zou ik kiezen voor test only,... winny minimaal op 40mg,.. liefst 50mg,.. zeker gezien je stats.
maar een tip; als je echt niet hoger wilt,.. doe t dan niet! straks schiet je (al dan niet bewust) in de stress,.. en kun je weer je kuurtje afkappen. Wat ook niet echt goed te noemen is natuurlijk ;)

Je hebt gelijk bro..

Ik kijk het weer eens aan met 500 test only
Probeer hem volop te knallen!

En als ik weer beetje gewend ben geraakt met aas
Dan knal ik een echte bouwer erin.

Thnx voor je tips bro

Suc6 :thumbs:

Is primo niet wat voor je? Lekker droge spiermassa, en weinig sides..

Anavar op 30mg.. dan kun je beter niets nemen. Ik ben tot 70mg gegaan maar vond de resultaten tegenvallen. Winny of dianabol merkte ik flinke vooruitgang op al 40mg.

thnx voor je info bro..

Ja 30mg var is echt nutteloos. Maar als je geen leverproblemen hebt dan is winny op 50mg geen probleem in de meeste gevallen. (Ik ken er geen waar het wel een probleem is geweest, maar er zullen altijd uitzonderingen zijn).

Neemt niet weg dat als je er zelf niet achter je staat je het niet moet doen. Ik zou dan dbol nemen dat doet dan nog het meeste op die hoeveelheid.

Ik denk tog dat ik 10 weken op test only zal gaan rocken.
En als ik net even wat harder eruit wil komen neem ik 40 mg winny laatste 4 weken.

Okee succes!

Terug
Naar boven