MuscleMeat

diabetes en kuren

theDOGFATHER

Cool Novice
Waardering
0
hallo iedereen,.,,ik ben nieuw hier,,,en ik heb een vraag
ik heb diabetes spuit 4x per dag insuline..
ik heb eerder thaise dianabol kuur gedaan paar jaar geleden,en eigelijk had ik er geen problemen mee,,
nu heb ik eens ergens gelezen, over iemand met diabetes,,en kuren dat ie zn massa kweekte met kuren en aanpassen van zn insuline,,,,
wie weet hier meer over,,,of heeft ervaring hiermee

of het uberhaubt wel goed is om te kuren met diabetes..
of hoe je insuline aan te passen met je kuur?

ik zie niet in waarom niet, als je goed onder controle bent, stabiele bloedglucosewaarden hebt etc

theDOGFATHER zei:
hallo iedereen,.,,ik ben nieuw hier,,,en ik heb een vraag
ik heb diabetes spuit 4x per dag insuline..
ik heb eerder thaise dianabol kuur gedaan paar jaar geleden,en eigelijk had ik er geen problemen mee,,
nu heb ik eens ergens gelezen, over iemand met diabetes,,en kuren dat ie zn massa kweekte met kuren en aanpassen van zn insuline,,,,
wie weet hier meer over,,,of heeft ervaring hiermee

of het uberhaubt wel goed is om te kuren met diabetes..
of hoe je insuline aan te passen met je kuur?

En hoe hoog is de dossis van je insuline,is die lang of kort werkend ?

ik denk

rafael25 zei:
kortwerkend ,anders moet ie toch geen 4 keer prikke per dag:rolleyes: ;)

en ik denk wel dat je je insuline moet aanpessen,want ik denk dat het de anabole werking van steroiden versterkt...
dacht ik ergens gelezen te hebben

Insuline is een nutrient pusher, dus zorgt voor meer opname van je voedingsstoffen, dus je kan meer eten. Ook beetje extra pomp. Het zal niet de werking van a.s. versterken zoals hierboven. Het zorgt er alleen voor dus dat je voedingsstoffen beter worden gebruikt. (wat dus wel weer handig is al je a.s. neemt)

• Topic Starter Topic Starter
rafael25 zei:

beide,,,3 x snelwerkend( voor de maaltijden op te vangen)
en 1 x langwerkende,,die werkt langzaam 24 uur door

hoorde namelijk ook,dat sommige bodybuilders insuline gebruiken om meer te eten en zo meer massa krijgen

the better dayz zei:

en ik denk wel dat je je insuline moet aanpessen,want ik denk dat het de anabole werking van steroiden versterkt...

hmmm ik d8 juist dat het andersom was,,,,dat a.s. juist de insuline deden versterken

zijn een tijdje geleden ook een aantal threads over geweest. Stond goede info in. moet je ff zoeken :D

voorzorgsmaatregelen zijn geboden!

the better dayz zei:

Je hebt ergens gelezen???????? dan lees verder kerel.

androgene en anabole steroiden kunnen de gevoeligheid voor insuline verhogen....dus het zal goed kunnen dat je minder slin hoeft te zetten...daarentegen lijkt het mezelf handiger om meer te eten en zelfde hoeveelheid blijven zetten:)

rafael25 zei:
Je hebt ergens gelezen???????? dan lees verder kerel.
goh,,dank je voor de nuttige info,,,:rolleyes:
ja dat had ik gelezen ja, een ervaring van iemand,die het zelf ook had,,,, maar kan het nergens terugvinden,,,,,dus d8 vraag het hier.

theDOGFATHER zei:
goh,,dank je voor de nuttige info,,,:rolleyes:
ja dat had ik gelezen ja, een ervaring van iemand,die het zelf ook had,,,, maar kan het nergens terugvinden,,,,,dus d8 vraag het hier.

Was niet op jou gericht kerel!!!!!! ....op iemand anders die dacht even slim te zijn.

Terug
Naar boven