XXL Nutrition

Diablo 3 Account te koop.

Ano_1992_8

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
5
Van plan diablo 3 te gaan spelen?

Diablo 3 Account te koop.
europe server; LVL 60 - 60 - 60 - 60 - 55.
gold: 0
achieves: 2970
extra's: WoW cataclysm+aantal lv.85's zitten op hetzelfde battle.net account.

Vraagprijs; +- 35 a 40 euro.
Goedkoper als in de winkel en vele voordelen.
natuurlijk krijg je Alle bijhorende info.

reden verkoop : heb mijn gold goed verkocht en ben het spel zat.
wat ik met het geld ga doen : Guild Wars 2 pre-orderen.

mvg

Niet nodig. Maar wel goedkoop zeg.

Haha, wat zal het rustig worden in Het grote Diablo III topic :p

• Topic Starter Topic Starter
heb al 4+ geintresseerde maar ze zitten allemaal met dat k*t paypal in de knoop xd.
waarom heeft niemand iDeal :(.
ik ben d3 zo zat he, voor mij niks meer te doen. eigenlijk heb ik het alleen gespeeld omdat ik betaald heb.
guildwars2 moet snel uitkomen.

heb al 4+ geintresseerde maar ze zitten allemaal met dat k*t paypal in de knoop xd.
waarom heeft niemand iDeal :(.
ik ben d3 zo zat he, voor mij niks meer te doen. eigenlijk heb ik het alleen gespeeld omdat ik betaald heb.
guildwars2 moet snel uitkomen.
is er al een release date?

bullshit.
28 juni is slechts een gokje van enkele store's die nog wat pre orders willen binnen slepen.
We expect to ship Guild Wars 2 in 2012. The final release date will be determined by beta-testing feedback

in de meest recente poll van expected release is het juni~aug.
maar er is NIKS confirmed.

june (205 votes [12.48%])
July (553 votes [33.66%])
August (398 votes [24.22%])
September (293 votes [17.83%])
October (80 votes [4.87%])
November (51 votes [3.10%])
December (63 votes [3.83%])

Laatst bewerkt:
dat je het spel zat bent is geen reden tot verkoop ..
daarbij is een diablo 3 en wow account veel meer waard dan guild wars 2, waarbij je guild wars 2 veel rapper zat zal spelen dan diablo als ik de reviews zie

guildwars2 , 80 levels. grootte open wereld met genoeg te doen.

diablo3, 4 actes waar ik een weekend mee bezig ben om al bij inferno te komen.
de end game slaat nergens op vergeleken met d2, ookal is het nog zo nieuw ik zie er weinig hoop in. het wow acc dat erbij zit maakt me niets uit, daar zit niks kostbaars op en ik ga het nooit meer spelen. ik zeg snel verkopen en de kosten er weer uit halen, ik was het spel na 2 dagen al zat en heb er 300 uur inzitten haha.
big let down for me.
alle maps al 20x gehad ofzo. ik log vaak in zonder fun en sta dan maar vooruit te staren uit verveling.

als je WoW niet leuk vindt, waarom denk je dat GW2 anders zal zijn.

Heb vele mmo's geprobeerd na WoW, en niets kan ermee tippen.
het is misschien raar om te zeggen, maar mmo games zijn saai geworden voor iedereen, de fun is eruit totdat er een revolutionaire mmo op de markt komt dat alles veranderd.

Ik lees dagelijks het gw2guru forum en ik heb aan de eerste gw2 beta test meegedaan en weet genoeg om te zeggen dat ik het leuk vind en ga vinden. Ja WoW was het beste, vroeger.. maar gw2 heeft dezelfde kwaliteit.
Ben er wel mee eens dat de fun verdwijnt en steeds meer low budget company's met zogenoemde wow-clones aan komen waar we niks aan hebben. arenanet maakt wel iets moois.

Train eerst jezelf, voordat je zo'n nutteloos virtueel karakter gaat trainen . :trollface:

Terug
Naar boven