AndroidHealthClinic

Diablo 3 - Nieuwe character bekend, de Wizard

Casters, gotta love 'em. :p

al enig idee waneer ie uikomt?

Hoop dat er ook nog een druidachtig character komt, barbarian blijft toch wel de 1e keus.

Ziet dr weer strak uit, vette spells ook.
Btw, is dat n kamehameha die ze halverwege t filmpje doet? :p

• Topic Starter Topic Starter
Ziet dr weer strak uit, vette spells ook.
Btw, is dat n kamehameha die ze halverwege t filmpje doet? :p

Nee een Spirit Bomb.

En ik denk dat er nog een pijl en boog achtig figuur komt, en inderdaad een druid, misschien een assassin of iets in die zin, hij gaat iig supervet worden.

Dit spel gaat ongunstig zijn voor mijn training, dat is 1 ding wat zeker is ;)

Wanneer dit spel uitkomt koop ik een nieuwe pc waar die op kan draaien!

woeiiiiiiiiiiii:D

druidachtig char zit er al in maar dan in de vorm van de witch doctor (hybrid tussen druid en necromancer). Omdat er waarschijnlijk 4 a 5 characters aankomen voor diablo 3 ziet het er dus niet naar uit dat er nog een druid aankomt...jammer genoeg

Laatst bewerkt:
Geen idee je weet het nooit met blizzard.

Wel vreemd ze hadden imo gewoon de chars kunnen houden die er al waren en extra chars toevoegen,toch? Ik bedoel doen ze een Wizard toe voegen en de Sorcerer verwijderen en dan witch doctor daar voor in de plaats (als dat uiteindelijk zo is) dan zet dat geen zoden aan de dijk natuurlijk.

JabfiPv2Vewnk9lbSDBBsWkco1_500.jpg - 145606

vind het teveel op guildwars lijken, iets van weghebben. Jammer want d2 is juist zo leuk omdta het is zoals het is. D3 lijkt me weinig aan.

Ik ga met de Barbarian spelen! :cool:

Ik had een lvl 91 WW Barb in D2 online.

• Topic Starter Topic Starter
vind het teveel op guildwars lijken, iets van weghebben. Jammer want d2 is juist zo leuk omdta het is zoals het is. D3 lijkt me weinig aan.

Hehe ik zou Blizzard niet echt onderschatten als ik jou was, D3 wordt gewoon een topgame, wat je ziet in die filmpies is misschien maar 1% van wat je allemaal kan doen in het spel.

Ik ga met de Barbarian spelen! :cool:

Ik had een lvl 91 WW Barb in D2 online.

Whoopdiedoo...ik had een lvl 96 pvp s/w barb. Ben door +- 5man verslagen pvp de rest kon ik hebben...assasins, pala's, sorce, necro's, amaz. etc I all ****ed them up :P

Maar goed dat was toen :P

Terug
Naar boven