YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heee ELTraint, super leuk om te horen! Mocht je suggesties/ feedback hebben horen we het graag hoorGoed bezig! Er zijn maar weinig nederlandstalige fitness/bodybuilding podcast beschrikbaar! Ik ben fan. Ga zo door!![]()
!Verdomme, heb ik net dextro intra-WO genomen, al m'n spieren weer afgebroken.Ik zit eens even te luisteren voor de gein, maar wat zit die mevrouw allemaal te raaskallen joh
slechte suikers, goede suikers
suiker breekt je spieren af
trage suikers blijven op je buik plakken
ik scheur m'n spieren tijdens het trainen en in plaats van m'n cardio om vet te verbranden pak ik dan m'n koolhydraten om m'n spieren echt te vullen. En dat is ook wel een tip voor billen
brood in het broodrooster en dan gaan de koolhydraten eruit
het is echt wel een prestatie om zoveel broscience in zo'n kort filmpje te krijgen

Toen ik dit zag dacht ik van AH leuk een podcast over trainen en bodybuilding ala wat Jeffrey Suijkerbuijk of Jonathan Salm.Goed bezig! Er zijn maar weinig nederlandstalige fitness/bodybuilding podcast beschrikbaar! Ik ben fan. Ga zo door!![]()

Olla olla, Ja ik denk dat ze met slechte en goede suikers het verschil bedoeld tussen verwerkt/ geraffineerde suiker in bijv snoep vs suiker (fructose) uit/ MET fruit (vitaminen vezels etc). Komt niet helemaal lekker over.Ik zit eens even te luisteren voor de gein, maar wat zit die mevrouw allemaal te raaskallen joh
slechte suikers, goede suikers
suiker breekt je spieren af
trage suikers blijven op je buik plakken
ik scheur m'n spieren tijdens het trainen en in plaats van m'n cardio om vet te verbranden pak ik dan m'n koolhydraten om m'n spieren echt te vullen. En dat is ook wel een tip voor billen
brood in het broodrooster en dan gaan de koolhydraten eruit
het is echt wel een prestatie om zoveel broscience in zo'n kort filmpje te krijgen
Heb je voor niks getraind dat is wel jammer hoor!Verdomme, heb ik net dextro intra-WO genomen, al m'n spieren weer afgebroken.![]()
Toen ik dit zag dacht ik van AH leuk een podcast over trainen en bodybuilding ala wat Jeffrey Suijkerbuijk of Jonathan Salm.
Maar door een aantal heen geskipt te hebben, had ik meer zoiets zulke praat hoorde je wel eens in de kleedkamers en dacht je van
Lekker laten gaan.![]()