Fitness Seller

Diamond Labs ECA 30+

• Topic Starter Topic Starter
Weeg momenteel 86,2 kg en kwam van de 92 kg (mei '10).
Vind deze product nog steeds evengoed. Het is wel moeilijk om deze aan te passen aan mijn nieuw voedingsschema aangezien ik dus totaal geen honger heb. Maar doorbijten!

Bedankt iedereen, hou jullie op hoogte.

Lijkt goed te werken als ik het zo lees. Zet zo door.
Geen negatieve bijwerkingen?

Enigste nadelen die ik heb gekend zijn
het trillen van je handen wanneer ze stil horen te zitten, bv terwijl je aan het typen bent. En de tweede is dat je automatisch maaltijden overslaat omdat je totaal geen eetlust hebt.

ik vond het wel een voordeel dat ik weinig eetlust meer had!

ja maar bij mij gaat het zo ver dat ik gemakkelijk de dag door kan met enkel en alleen het ontbijt en mijn pilletje. Wil ook weer niet crashdiëten :D

Terug van een 2 weken vakantie in Duitsland bij oma. Heb me laten gaan en nu terug serieus. nu 85,8 kg dus een kleine 500 gr afgevallen tijdens me vakantie ;)

Heb inmiddels weer een potje binnengekregen! topspul!

Hoe gebruiken jullie dit?
Ik slik er 1 voor de training thats it.

1 in de ochtend voor ontbijt. en 2e bij het middag eten.

ik zie dat dit niet meer te koop is bij sommige shops in UK is het verboden geworden daar?

ik zie dat dit niet meer te koop is bij sommige shops in UK is het verboden geworden daar?

Er zijn nog genoeg shops in de Uk waar ze wel eca-stack verkopen. Ook die van diamond labs.
Ofwel wordt dit merk niet meer gemaakt, ofwel heeft die webwinkel besloten het niet meer te verkopen omdat paypal moeilijk doet.

uhu alle andere producten met Ephedrine zijn er ook af.

Uhm op google heb ik al zeker 2 shops gevonden die Diamond Labs ECA 30+ verkopen.

Ik vind ECAY van Metabolic Pharmaceuticals enorm sterk, dit product heb ik echter niet geprobeerd. Wel moeilijk te vinden.

Edit :
Verkeerd gelezen:o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven