XXL Nutrition

Dianab.

allo,

Ik ben sinds maandag begonnen met dianabol meth. 10mg, pakje met 100 pillen.
Ik train 2jaar en 8 maanden en ben van 58,9 naar 71 kg gegaan. Puur natuur. Mijn lichaam is op een punt gekomen dat het niet meer kan groeien. ( ectomorph ) dus ben ik nu begonnen met dianabol meth. Doosje van 100 pillen 10mg. Ik neem er 4 per dag gedurende 6 weken max. Is het de bedoeling dat ik hier nog iets mee in neem of gewoon na 6 weken beginnen met een winstrol? Op deze manier probeer ik spiermassa te winnen. Wie kan me helpen.

na 2 jaar trainen nog steeds denken dat somatypen daadwerkelijk je spiermassa gaan bepalen.

dis gun be good.

• Topic Starter Topic Starter
Dus je wil 6 weken dbol, en daar achteraan winstrol een x aantal weken als 1e kuur gaan pakken. Begrijp ik dat goed ?
na 2 jaar trainen nog steeds denken dat somatypen daadwerkelijk je spiermassa gaan bepalen.

dis gun be good.
wat zou jij doen eerlijk gezegd. Wnt hoor zoveel dingen vn mensen en ikzelf ook lees dat het toch werkt in bijkomen wel in vocht... Maar op deze manier probeer ik wat spiermassa te winnen als me dit lukt. Met nadien winstrol te nemen.

:dontfeed:

wat zou jij doen eerlijk gezegd. Wnt hoor zoveel dingen vn mensen en ikzelf ook lees dat het toch werkt in bijkomen wel in vocht... Maar op deze manier probeer ik wat spiermassa te winnen als me dit lukt. Met nadien winstrol te nemen.
Maakt t wat uit wat mensen zeggen? Je doet t wss toch wel :hello:

• Like
Waarderingen: D.L

meer onderzoek.

je weet niet eens waarom je niet weet wat je wel en niet moet doen.

je hebt echt geen flauw benul waar je over praat.

Mijn doel is nu nog bijkomen tot 80 en dan droger komen tot ongeveer 75 dat ik mooi atletisch sta. Maar ik kom van 58,9 tot 75 puur natuur met goede voeding en enkel eiwitten shakes en af en toe preworkout. Dit op 2 jaar en 8 maanden Maar heb gevoel da mijn lichaam nu niet hoger wil in kg s. Sta op vet percentage ongeveer 11.

Meer eten, het is echt no way dat je je natuurlijke limiet hebt bereikt.

Effe serieus man...

Dat zou ik persoonlijk niet doen, en heb ik ook niet gedaan. Ik heb zelf in het begin dat ik hier op t forum kwam vragen gesteld over dbol only. Beter gewoon NIET aan beginnen was het advies. Dbol is al erg belastend voor je lever en daar moet je dan geen 2e oral achteraan willen plakken. Maar aangezien je al begonnen bent met de dbol ok.

Ik hoop dat t verder goed verloopt voor je.:)

Probeer een beetje in te lezen voor next time.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205/

+ Vele andere zeer goede topics !

Neen ik bn hier voor nr mensen te luisteren die mij kunnen helpen wnt hb een zeer moeilijk lichaam. Wat zou jij doen?
Niet alleen je lichaam is zeer moeilijk. Mr j totsenbard vlgns mij ook,

Gewoon stoppen met die dbol en verder gaan inlezen over voeding en training. Stickies genoeg ;)

2l water drinken werkt ook best goed om bij te komen in vocht.

Ik typ gewoon afkortingen. ( ik ben van België)

Niet rot bedoeld kerel, maar op dit forum is de standaardwaarde dat je pas AAS neemt wanneer je een plateau bereikt.
Zelfs al is je voeding en je training perfect.

Aangezien dat nog niet op orde is voor jou kun je best stoppen met dbol en eerst natty gains gaan maken. Op jouw gewicht gaat dat super easy, geloof me.
Als je doorgaat met je dbol, en je voeding niet op orde is en je niet veel kennis bezit van het kuren zul je je lichaam alleen schade berokkenen zonder de voordelen te krijgen.
Niet dat ik vind dat je geen dbol moet nemen, want dat interesseert mij niet, dat is jouw keus. Ik zeg je gewoon dat het je niet zal helpen.

Vocht winst is immers nutteloos water, waar je niks aan hebt, en daarna overschakelen op winny gaat het ook niet echt doen.
Je kunt nog mooi 2 jaar natty trainen met goeie progressie en je terwijl inlezen over voeding, training en AAS. Dan kun je nog altijd beslissen wat het wordt.

Niet rot bedoeld kerel, maar op dit forum is de standaardwaarde dat je pas AAS neemt wanneer je een plateau bereikt.

Aangezien dat nog niet op orde is voor jou kun je best stoppen met dbol en eerst natty gains gaan maken. Op jouw gewicht gaat dat super easy, geloof me.
Als je doorgaat met je dbol, en je voeding niet op orde is en je niet veel kennis bezit van het kuren zul je je lichaam alleen schade berokkenen zonder de voordelen te krijgen.
Niet dat ik vind dat je geen dbol moet nemen, want dat interesseert mij niet, dat is jouw keus. Ik zeg je gewoon dat het je niet zal helpen.

Vocht winst is immers nutteloos water, waar je niks aan hebt, en daarna overschakelen op winny gaat het ook niet echt doen.
Je kunt nog mooi 2 jaar natty trainen met goeie progressie en je terwijl inlezen over voeding, training en AAS. Dan kun je nog altijd beslissen wat het wordt.
Thx voor de mening ga er zeker over nadenken. Maar om eerlijk te zijn ik eet veel en gezond en ik train goed! Ik wissel mijn schema om de 2 weken. Ik drink 2 l water ik zondig 1 x per week in het weekend. Je moet denken ik kom van 58,9 kg en ik was 1m76. Nu ben ik 75kg. Maar geraak niet hoger. Echt niet.

Was jij niet begonnen op 70kg?

Thx voor de mening ga er zeker over nadenken. Maar om eerlijk te zijn ik eet veel en gezond en ik train goed! Ik wissel mijn schema om de 2 weken. Ik drink 2 l water ik zondig 1 x per week in het weekend. Je moet denken ik kom van 58,9 kg en ik was 1m76. Nu ben ik 75kg. Maar geraak niet hoger. Echt niet.
Dan ligt het echt niet aan je lichaam hoor. Mensen zeggen graag dat hun voeding en training helemaal in orde zijn, maar 9/10 keer als je niet gaint is dat dan gewoon niet zo.
Op 75kg op jouw lengte gaat het al wat trager inderdaad, maar waarom zomaar aan iets beginnen zonder je in te lezen.

Spendeer op zijn minst 6 maanden aan jezelf inlezen over AAS. Ik bedoel maar, ik heb mezelf een jaar ingelezen voor ik aan mijn eerste kuur durfde te beginnen, en nu lees ik nog steeds dagelijks van alles, want er is zo veel stof betreffende AAS dat het moeilijk is alles te onthouden.

Volgend topic bevat een reeks met de veiligste kuurtjes, en de OP is samen met @Galen de meest behulpzame kerel op dit forum. Kijk dus gerust een keer rond, want zij zijn de enigen waarop iedereen hier 100% vertrouwt. Vragen kun je ook stellen, en worden best snel beantwoord!

https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205/

Kijk anders eerst eens naar jezelf kerel. Je hebt zelf ook geen kuurwaardig fysiek. En je moeder wil geen proper voedsel voor je kopen dus eet je ook niet optimaal aangezien je te lui ben om er zelf voor te werken.

Voordat je zulke uitspraken doet kan je er beter voor zorgen dat je eerst je eigen dingen goed voor elkaar hebt.

Terug
Naar boven