MuscleMeat

Dianab.

Dan ligt het echt niet aan je lichaam hoor. Mensen zeggen graag dat hun voeding en training helemaal in orde zijn, maar 9/10 keer als je niet gaint is dat dan gewoon niet zo.
Op 75kg op jouw lengte gaat het al wat trager inderdaad, maar waarom zomaar aan iets beginnen zonder je in te lezen.

Spendeer op zijn minst 6 maanden aan jezelf inlezen over AAS. Ik bedoel maar, ik heb mezelf een jaar ingelezen voor ik aan mijn eerste kuur durfde te beginnen, en nu lees ik nog steeds dagelijks van alles, want er is zo veel stof betreffende AAS dat het moeilijk is alles te onthouden.

Volgend topic bevat een reeks met de veiligste kuurtjes, en de OP is samen met @Galen de meest behulpzame kerel op dit forum. Kijk dus gerust een keer rond, want zij zijn de enigen waarop iedereen hier 100% vertrouwt. Vragen kun je ook stellen, en worden best snel beantwoord!

https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205/

Topic was hem al bekend gemaakt.

Kijk anders eerst eens naar jezelf kerel. Je hebt zelf ook geen kuurwaardig fysiek. En je moeder wil geen proper voedsel voor je kopen dus eet je ook niet optimaal aangezien je te lui ben om er zelf voor te werken.

Voordat je zulke uitspraken doet kan je er beter voor zorgen dat je eerst je eigen dingen goed voor elkaar hebt.
Of je kunt gewoon leren lezen "kerel". Ik zei "op dit forum is de algemene regel..." niet " ik vind".

Dus jij gaat iemand de "algemene regel" op dit forum uitleggen terwijl je hem zelf ook volledig genegeerd heb?

Ik niet snap
Ja, ik geef graag wat informatie mee in mijn posts ipv hem gewoon direct te gaan bashen.
Dergelijke comments gaan TS niks leren, mijn comment wel. Daarnaast ben ik meer bekommerd over andermans lichaam dan het mijne, want ik weet wat ik wil met het mijne. Voor TS geldt dat niet, want ik weet niet welke belangen hij vooropstelt. Vandaar. Niet om hypocriet uit te hoek te komen, ook al doe ik dat wel.

Chill mode, take a:joint:

Terug
Naar boven