MuscleMeat

Dianabol 40mg/dag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thieukee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Ik ga zaterdag beginnen met een dianabol kuur (100 tabs) (1ste kuur). En als nakuur ga ik een weekje Nolva nemen.
Ik ben aan het twijfelen om 40mg of 50 mg per dag te nemen.

Ook heb ik nu een voedingsschema en ik vraag me af of dit goed is voor tijdens een kuur ?

8 uur: - 50 gr havermout met melk + 1 eiwit shake met melk

10 uur: - Blikje ananas in eigen nat + 1 appel

12 uur : - 1 zakje witte rijst , portie kip , portie groenten

3 uur : - Banaan

5 uur : - Eten wat de pot schaft + 1 eiwit shake met melk

(Training) + EiwitShake met melk na de training

8 uur : - 3 wortelen

10 uur : - 1 eiwit shake met melk

Ik train nu al 1.5 jaar met voedingssupplementen en ben op 1.5 jaar al aardig wat aangekomen. Daarom dat ik nu eens voor een Dbol kuur ga .

Hoe moet ik de tabs dan verspreiden over de dag ?
2 s'ochtends en 2 voor de training ?

Alle hulp is welkom ;)

Je voeding is niet je van het als ik het netjes zeg;)
En weekje nolva?
Mag ook wel iets langer.....

niet kuren je bent veelste jong je gaat spijt krijgen je voeding is lang niet goed en je hebt te weinig tabs voor een redelijke kuur en dbol only gaat je sowieso niet veel brengen dus door de plee ermee !

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb beslist om die kuur wel te doen , ik wil er gewoon wat meer info over ;) . Ik ben inmiddels 18 jaar en denk dat ik wel verstandig en oud genoeg ben om deze beslissing te nemen ;).

Wat is er dan mis met mijn voeding ?

Veel meer boterhammen met kippewit eten ?

Niet kuren......

• Topic Starter Topic Starter
Graag info van mensen die wel achter mijn beslissing staan ...

Die zul je niet veel vinden denk ik...maar als je toch al hebt beslist om te gaan kuren doen het dan maar lekker joh !
Koop dan iig nog een potje dbol erbij zodag je genoeg tabs hebt voor een kuur.
Hou je voeding lekker zoals je het hebt dan weeg je straks nog net zoveel als voor je kuur

Dit zeg ik niet om je te pesten ofzo, maar zou gewoon nog een paar jaar wachten als ik jou was

@TS: luister naar mosselman en volg zijn goede raad op...

Graag info van mensen die wel achter mijn beslissing staan ...

Ik wil e.e.a. iets nuanceren.
Op voeding en trainings gebied kan je de komende jaren nog genoeg rendement halen.
Ik weet niet hoe je er nu uitziet maar geef, omdat je 18 bent, je lichaam even de tijd om in ieder geval tot "volle wasdom" te komen.
Met andere woorden: stel jezelf als doel dat je bijvoorbeeld op je 21e een eerste "beheersbare" kuur zal gaan nemen met een goede ondergrond als basis.
Korte termijn doelen houden de motivatie erin en je zal versteld staan wat je naturel in 3 jaar bij elkaar kan trainen mits je "driehoek" 1. training 2. voeding en 3. rust een beetje klopt.
Resume: ik ben niet TEGEN je besluit, ik vraag je alleen e.e.a. gestructureerd aan te pakken.
A man with a plan zeg maar;)

Ik heb beslist om die kuur wel te doen , ik wil er gewoon wat meer info over ;) . Ik ben inmiddels 18 jaar en denk dat ik wel verstandig en oud genoeg ben om deze beslissing te nemen ;).

Wat is er dan mis met mijn voeding ?

Veel meer boterhammen met kippewit eten ?

Maar volgens de forum regels nog niet oud genoeg om te kuren.

8 uur: - 50 gr havermout met melk + 1 eiwit shake met melk

= Ok

10 uur: - Blikje ananas in eigen nat + 1 appel

= geen eiwit, geen complexe carbs, wat dacht je van rijst/pasta/havermout met groente en vlees/kip/vis? Desnoods een mass gainer maar geen fruit. Fruit is goed als tussendoortje of voor de training/na de training.

12 uur : - 1 zakje witte rijst , portie kip , portie groenten

= OK

3 uur : - Banaan

= wtf is dit? PROTEÏNEN, DAAR GROEI JE VAN. Dus hier komt paste/rijst/havermout met kip/vis/vlees, optioneel groenten of als je echt nimeer kan pak dan mass gainer.

5 uur : - Eten wat de pot schaft + 1 eiwit shake met melk

= Waarom nog een shake hierbij? Ik veronderstel dat jullie thuis ook vlees eten? Shake weg dus, eet 40 min voor je training die banaan nog van je 3uur "maaltijd"

(Training) + EiwitShake met melk na de training

= Voeg hieraan een appel of iets van dextrose toe, is geen must maar glycogeenherstel in je spieren geeft mij allesinds snel terug een "fitter" gevoel na de training

8 uur : - 3 wortelen

= Haha, deze is echt grappig, wat is dat man 3wortelen? Denk hieraan eerder vis/vlees/kip met groeten, complexe carbs als je het nog binnen krijgt.

10 uur : - 1 eiwit shake met melk

= Fout tenzij je casseïne eiwit pakt. Ga maar gewoon voor 500gr mager platte kaas (traag opnemend eiwit om de nacht door te komen)

Alle hulp is welkom ;)

Ik heb je post aangepast maar dit is puur op de gok, ik weet niets over je metabolisme, Kcal behoefte enz. maar als je het bovenstaande volgt ben ik zeker dat je de eerste 2 jaar geen dianbol nodig hebt. Je gaat toch niet kuren terwijl je niet eens deftig kunt eten? Serieus je eet wat ik at voor ik zelfs ooit trainde. Je wilt je lichaam/lever belasten maar je gaat amper iets uit je kuur halen. Bovendien ben je 18, je hormonaal systeem bied je nog ruim voldoende ondersteuning om naturel goede gains te maken. Beter wacht je nog en kuur je als je voeding/training/rust en naturel gains op orde zijn. Dan wordt je een beest, als je nu kuurt ben je de typische beachboy die 5kilo bijkomt en ze even snel terug kwijt is. Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar zo werkt het nu eenmaal.

Tot slot: ik denk dat je meer plezier haalt uit winstrol only dan dianbol only. Dianabol vind ik echt ruk op zichzelf terwijl winstrol toch lekkerder aanvoelt. (mijn mening)

Als je hem dan toch advies geeft, vergeet de vetten dan niet (noten, avocado's, olie's etc)

Als je hem dan toch advies geeft, vergeet de vetten dan niet (noten, avocado's, olie's etc)
Ik schrijf er ook duidelijk bij dat het geen volledig advies is. Olijfolie en zalm etc zijn inderdaad goed maar had geen zin om een boek te schrijven, bovendien kan hij toch wel zelf iets zoeken?

Haha prachtig dit!

Snap niet dat tegenwoordig je alles kan googlen en jezelf daarmee al helemaal kan instuderen, er altijd personen zijn die gewoon maar wat doen, en dan vragen stellen hier, en dat ook niet willen opvolgen dan.

Lekker niet kuren!
Eerst eens even serieus gaan trainen en nog belangrijker eigenlijk, het eten!

Tot over een paar jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven