AndroidHealthClinic

Dianabol en Clenbuterol

SnuffSann

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m92
Massa
108kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal.
Weten jullie misschien of je een kuurtje Dianabol kunt combineren met Clenbuterol? Van Dianabol kom je aan, van Clenbuterol val je af.
Wat info en raad is welkom. Bedankt alvast.

Een beginneling.

Zou ik zeker niet aanraden, gebruik de search knop eerst even over dboll only kurtjes en je zult zien dat het altijd afgeraden wordt.

idd,is ook niet zo heel erg gezond voor ja hart denk ik als je die gaat combineren...

is net zoiets van als veel eten en stackers gebruiken???

Neem dan winstrol in plaats van dboll:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben op dit moment met een dianabol kuur bezig, dit is om te bulken.
Mag ik tijdens het bulken alles eten? Ik bedoel, wat als ik me aan een dieet hou met weinig tot geen vet en suiker? wat is voor mij het best om te doen?
Heb met dit toch echt wel een beetje hulp nodig. Alvast bedankt.

Post je voedingsschema maar :D, of wil je zeggen dat je gewoon veel eten bulken noemt.

Heb ook een clen en diana gehad, Voor mij ging het wel aardig. heb niet het gevoel dat het de max werking heeft gehad..

Ben nu net uit een testo / clen. Weer wat massa bij, maar toch niet het resultaat wat ik had verwacht..

Het is 50% voeding 30% training en rust en de overige 20% zijn sups(semi-voeding) en a.s. (ongeveer naar mijn idee)

VOEDING VOEDING VOEDING!

daar ben ik het niet mee eens, 40 % training en rust, 30 % voeding en 30 % AS gebruik

Lekkere boeie die procenten. Feit is dat je zonder goede voeding (mits je super genen hebt) niet ver komt.

Als ik je posts zo lees ben je nog lang niet klaar voor kuren,en clen neem je niet als je spieren moet winnen. Je kan sowieso geen vet verliezen en spieren winnen als je een normaal vetpercentage hebt. Veel lezen over voeding, wachten met kuren, en geen dbol only doen. Dat zijn de tips die ik je meegeef.

ik denk dat je er gewoon 80 mg dboll in moet gooien, ik bedoel, groeien bestaat niet zonder AS.

hehe, ik denk dat ik wel duidelijk ben.

koen85 zei:
hehe, ik denk dat ik wel duidelijk ben.

Beter in het vervolg een smiley/ emoticon erbij gebruiken. Er zijn genoeg newbees die wat in jouw post kunnen zien.

Er zijn genoeg mensen die de gedachte dragen "meer is beter".

dianabol en clen combineren???

Ik vind dat hetzelfde als van 2walletjes eten.
Zo van; Ik wil massa maar niet te veel, en het liefst geen vocht, oja laat dat vet ook maar zitten:D

idd. bulken en vet verliezen gaat helaas niet samen :(

neem dan alleen winny. kom je misschien wat spier aan (maar meer waarschijnlijk) je behoudt je spiermassa terwijl je low carb gaat eten en je verbrand zo vet. wel hoog in je eiwitten gaan zitten en ckal's eten op je onderhoud of net er onder.

zo doe ik het nu met tboll (60mg) en gaat goed. vet% is lager na een weekje en defnitie wordt beter, met name mijn middel.

clen komt na de kuur eventueel maar niet tegelijk.

succes!!

loekie zei:
neem dan alleen winny. kom je misschien wat spier aan (maar meer waarschijnlijk) je behoudt je spiermassa terwijl je low carb gaat eten en je verbrand zo vet. wel hoog in je eiwitten gaan zitten en ckal's eten op je onderhoud of net er onder.

zo doe ik het nu met tboll (60mg) en gaat goed. vet% is lager na een weekje en defnitie wordt beter, met name mijn middel.

clenbuterol komt na de kuur eventueel maar niet tegelijk.

succes!!

welke Tboll? EPL toevallig?
maat van mij is er ook mee bezig in de cut, is al 5kg kwijt, +- 2-3% vet en kracht is beter als ooit.

Terug
Naar boven