MuscleMeat

Dianabol en Clenbuterol

Beast N°1 zei:
welke Tboll? EPL toevallig?
maat van mij is er ook mee bezig in de cut, is al 5kg kwijt, +- 2-3% vet en kracht is beter als ooit.

EPL ja... de tboll's zijn wel goed, maar over de nolva's ben ik niet te spreken. althans over de tabs zelf. de werking moet ik nog ervaren.

ik heb een potje met daarin misschien 70 hele tabs, de rest is helemal vergruisd of zijn kleine brokjes, net kleine steentjes. Vernaaid dus.

loekie zei:
EPL ja... de tboll's zijn wel goed, maar over de nolvadex's ben ik niet te spreken. althans over de tabs zelf. de werking moet ik nog ervaren.

gaat toch om de werking:rolleyes: of heb je liever tabs zo hard als kiezelstenen die niet werken:rolleyes:

dennis999 zei:
gaat toch om de werking:rolleyes: of heb je liever tabs zo hard als kiezelstenen die niet werken:rolleyes:

ik heb liever een potje met tabs waar ze alle 100 in zitten en heel zijn zodat ik niet hoef te puzzeleen en ik zeker weet dat ik de goede hoeveelheid neem ;)

loekie zei:
ik heb liever een potje met tabs waar ze alle 100 in zitten en heel zijn zodat ik niet hoef te puzzeleen en ik zeker weet dat ik de goede hoeveelheid neem ;)

Gelijk heb je, maar shit happens, helaas. Ook ik heb de Tbol van EPL, na de zomer zal ik ervan gaan smullen. En de nolva heb ik ook van EPL, hoop maar dat ik niet hoef te puzzelen naar de dosering. :)

heb je lekker fl met je tabs ;)

Terug
Naar boven