XXL Nutrition

dianabol kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
rafael25 zei:
Kale......... dus jij slikt pillen (of spuiten) voor de lever bij ieder kuur hahahahaha

En je krijgt geen aanslag op je lever als je pillen van de doktor krijgt (zijn die anders !!!!!!!)

Je gaat toch iemand pillen (of spuiten ) niet geven als die een orale kuur wilt doen van 6 weken of zo .Ja voor mensen die jaren pillen sliken ok maar toch niet voor iemand die effe een kuur voor de zomer wilt nemen (hij zal meer bijwerking krijgen van de pillen voor de lever dan van de kuur zelf ):P

Jij snapt er echt geen ruk van he? Natuurlijk is het anders wat je van de doktoren krijgt. AAS-gebruik is idd medicatie, maar wel overgedoseerd. Dat weegt toch niet op tegen medicatie van je huisarts? :rolleyes:
En nee, natuurlijk zal het niet je lever compleet reinigen, maar alle kleine beetjes helpen.

XLarge zei:
mariadistel zijn verkrijgbaar in 250mg capsules!
Weet je wat zijn moet doen als ik dit allemaal lees,..

SPUITEN!

Dus als ik goed begrijp na een zware kuur van dianabol(4 of 6 weken )moet ik met (capsules!)mij lever reinigen,en waar gaan die capsules! heen dan ....worden die weer met ander middel gereinigd of wat.

Kale is dat maar 10 % wat ze reinigen of is dat meer want als ik 250 mg capsules!moet slikken om mijn lever te reinigen dan vraag ik me af of ik dan meer bij werking krijg van die capsules! dan van de kuur zelf????

Ja ik heb niet zo veel verstand van als jullie ik begin pas dus vor mij is dat nieuw (met reinigen hier en daar )

Deze tread heeft de inhoud van een lege emmer.

Waar blijft Mr J toch met zijn grote ketting en ..........

rafael25 zei:
Dus als ik goed begrijp na een zware kuur van dianabol(4 of 6 weken )moet ik met (capsules!)mij lever reinigen,en waar gaan die capsules! heen dan ....worden die weer met ander middel gereinigd of wat.

Kale is dat maar 10 % wat ze reinigen of is dat meer want als ik 250 mg capsules!moet slikken om mijn lever te reinigen dan vraag ik me af of ik dan meer bij werking krijg van die capsules! dan van de kuur zelf????

Ja ik heb niet zo veel verstand van als jullie ik begin pas dus vor mij is dat nieuw (met reinigen hier en daar )

ehhh?? ??

ga maar wat lezen
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=mariadistel&meta=

k had ook een dianabol kuur gedaan van 6weekjes was daarmee 4-5kg zwaarder geworden ;).....nu is ut weer allemaal weer bijna weggegaan terug weer naar de 80kg :( ...in de zomer ga ik iets anders proberen eerst ff sparen

jair16 zei:
k had ook een dianabol kuur gedaan van 6weekjes was daarmee 4-5kg zwaarder geworden ;).....nu is ut weer allemaal weer bijna weggegaan terug weer naar de 80kg :( ...in de zomer ga ik iets anders proberen eerst ff sparen
16 jaar??? moet niet gekker worden hier

heb je wel een nakuur gedaan , en hoe is je voedingsschema nu ??
Anders kan je wel voor andere middelen gaan kijken maar zit je daarna weer met hetzelfde probleem

rafael25 zei:

Jij grote piep.

Wat kan jij dom lullen.

me vader heeft een tijdje geleden leverkanker gehad en slikte oa mariadistel om zijn lever te reinigen van alle kankermedicijnen.

de desbetreffende arts vertelde dat dit erg goed hielp bij het reingigen van de lever. Dus ook na een kuur kan je hiermee de lever reinigen van de gifstoffen die jejezelf hebt toegediend.

En dat slappe gewauwel van je erger ik me al langer aan.

bur zei:
Jij grote piep.

Wat kan jij dom lullen.

me vader heeft een tijdje geleden leverkanker gehad en slikte oa mariadistel om zijn lever te reinigen van alle kankermedicijnen.

de desbetreffende arts vertelde dat dit erg goed hielp bij het reingigen van de lever. Dus ook na een kuur kan je hiermee de lever reinigen van de gifstoffen die jejezelf hebt toegediend.

En dat slappe gewauwel van je erger ik me al langer aan.

Grapjas hahahahaha geef je vader beter een dianabol kuur dan hersteld hij zich beter hahahaha.Die arts van je vader die was zeker blind en doof of niet ....gaat ie mensen mariadistel geven en mensen denken ja daar kan ik de lever mee reinigen hahahaha.Daarom hebben we in nederland 250.000 lever patienten hahahahha.DROOM VERDER met je mariadistel !!!!!!!

Dat zijn geen geintjes rafael .....

dit gesprek wordt er niet gezelliger op:dunno:

rafael25 zei:
Grapjas hahahahaha geef je vader beter een dianabol kuur dan hersteld hij zich beter hahahaha.Die arts van je vader die was zeker blind en doof of niet ....gaat ie mensen mariadistel geven en mensen denken ja daar kan ik de lever mee reinigen hahahaha.Daarom hebben we in nederland 250.000 lever patienten hahahahha.DROOM VERDER met je mariadistel !!!!!!!

hebben ze jou bij de geboort op je hoofd laten stuiteren dat je zo ontzettend dom en disrespectvol aan het kletsen bent.

ga lezen over maria distel voordat je je eigengebakken theorieen en analyses erop loslaat.

en sta eens open voor discussie in plaats van lijn te trekken.

rafael ik denk dat het voor vele medemembers veel prettiger zou worden als je stopt met je geouwehoer,als je de caps van mariadistel niet wil slikken neem dan de vloeibare versie,LOSER!!

verder vind ik het zeer lag om zo over BUR z'n vader te spreken,hij zit nog niet aan de roids en heeft al een roid rage...

om alle rust te bewaren zou er beter een slotje komen hiero...maar ik ben natuurlijk geen mod he :D

@jair16 : meen je nou echt dat je op 16 jarige leeftij al aan de d-bol hebt gezeten??en dan zeg je zo doodleuk,deze zomer ga ik iets anders proberen...

het zal niet veel zin hebben,

1 je bent van de d-boll maar 4 a 5 kg bijgekome = ondervoedt...

2 je bent alles kwijt geraakt = slecht nagekuurd en / of veel te weinig gegeten na de kuur...

dus als je nou iets anders wilt proberen kan je evengoed het geld aan iemand geven die wel verantwoordelijk kuurt,want je raakt wss trug alles kwijt...

genoeg geleuterd i'm oute here,ik krijg er een ****ing roid rage van...

rafael25 zei:

hoop stiekem dat jij aangereden wordt of je iets anders overkomt. zo praten over iemands vader. je bent een schande voor de mensheid.
inferieur schepsel dat je bent. kots!

Rafael, you have crossed the line..............:wave:

rafael25 zei:

Bij deze heb ik je gerapporteerd... stuk stront!

rafael25 zei:

het is goed dat ik je niet irl ken :mad:

gelukkig is hij er weer helemaal bovenop gekomen.

We hebben het hier over de beste oncoloog van Nederland clown, werkzaam in et antonie van leeuwenhoek ziekenhuis.

die zal dat vast niet zomaar zeggen.

bur zei:
het is goed dat ik je niet irl ken :mad:

gelukkig is hij er weer helemaal bovenop gekomen.

We hebben het hier over de beste oncoloog van Nederland clown, werkzaam in et antonie van leeuwenhoek ziekenhuis.

die zal dat vast niet zomaar zeggen.

anthonie van leeuwenhoek ziekenhuis heeft een jarenlange expertise opgebouwd mbt tot kanker, mijn stiefma heeft er ook gelegen voor lymphklier kanker.

ze weten daar echt wel waar ze het over hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven