XXL Nutrition

dianabol kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
3 mafkezen in 1 topic.

Mafkees 1 start het topic, mafkees 2 loopt een herrie te maken en ontzettend stomme dingen te roepen en mafkees 3 verteld even dat hij op z'n 16de ff een kuurtje met dianabol heeft genomen.......:(

Groepsban!

rafael25 zei:
Dus jij bent nog nooit ziek geweest als ik zo lees ,want als je ziek bent en je gaat naar de huisarts ....krijg je ook pillen of niet !!!!!!vraag je de huisarts ook hey gozer wat kan ik gebruiken tegen lever !!!!!!!!!!!!of denk je dat de pillen van de huisarts anders zijn hahahaha.

"stupid is as stupid does"
- Forrest gump

maniac zei:
3 mafkezen in 1 topic.

Mafkees 1 start het topic, mafkees 2 loopt een herrie te maken en ontzettend stomme dingen te roepen en mafkees 3 verteld even dat hij op z'n 16de ff een kuurtje met dianabol heeft genomen.......:(

Groepsban!

hehe echt ook :D

rafael25 zei:
Grapjas hahahahaha geef je vader beter een dianabol kuur dan hersteld hij zich beter hahahaha.Die arts van je vader die was zeker blind en doof of niet ....gaat ie mensen mariadistel geven en mensen denken ja daar kan ik de lever mee reinigen hahahaha.Daarom hebben we in nederland 250.000 lever patienten hahahahha.DROOM VERDER met je mariadistel !!!!!!!
moderators ga jullie werk eens doen en ban idioot...

rijse147 zei:
hallo hier een vraag wat moet of kan ik gebruiken tijdens een orale kuur,
om mijn lever te beschermen. hopelijk kan iemand mijn hierop antwoord,
geven.groeten.

Na het orale gedeelte van je kuur kan je voor 4 weken idd mariadistel nemen om je lever op te schonen.

Tijdens je cycle heeft het weinig nut plus dat je ook nog eens meer AAS gaat afbreken voordat het de kans heeft z'n werk te doen.

Verder gaat dit topic nergens meer over. Slotje. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven