AndroidHealthClinic

Dianabol laaste 4 weken in een kuur ?

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ik zit bijna op de helft van mij test enan/deca kuur. ik ga als een speer.

Ik groei elke dag meer, elke week sterker

Ik zie overal kuren staan waarbij de eerste 4 weken dianabol wordt genomen..maar hoe zit het met de laaste 4 weken?Met test en deca moet het suprieur werken!

Dan ben je op je sterkst, en dan nog 4 weken dianabol...geen slecht idee toch?

Groet

Levrone@

Het kan uiteraard maar er zijn redenen waarom men dit niet vaak doet.

Je houd op de laatste weken van je kuur meer water vast, wat de meesten liever niet zien omdat ze dan juist wat scherper willen komen.
Je gaat van alles naar niets, je stopt de kuur gelijk met 3 zeer sterke producten waardoor je kans hebt toch in een dal (zowel fysiek als psychisch) te vallen. Dianabol staat er wel om bekent dat het bij sommigen na het stoppen van inname nogal een terugslag geeft. Dat in combi met clomid kan wel eens tot depressie en aanzienlijk massaverlies leiden.

Persoonlijk zou ik het zo houden, wat me eerder een goed idee lijkt is proviron of winny 4 weken en 1 of 2 weken laten uitlopen (taperen) na de deca/test want in die weken bouwen die laatsten toch langzaam af en kan de nakuur later direct worden opgestart.

• Topic Starter Topic Starter
admin zei:
Het kan uiteraard maar er zijn redenen waarom men dit niet vaak doet.

Je houd op de laatste weken van je kuur meer water vast, wat de meesten liever niet zien omdat ze dan juist wat scherper willen komen.
Je gaat van alles naar niets, je stopt de kuur gelijk met 3 zeer sterke producten waardoor je kans hebt toch in een dal (zowel fysiek als psychisch) te vallen. Dianabol staat er wel om bekent dat het bij sommigen na het stoppen van inname nogal een terugslag geeft. Dat in combi met clomid kan wel eens tot depressie en aanzienlijk massaverlies leiden.

Persoonlijk zou ik het zo houden, wat me eerder een goed idee lijkt is proviron of winny 4 weken en 1 of 2 weken laten uitlopen (taperen) na de deca/test want in die weken bouwen die laatsten toch langzaam af en kan de nakuur later direct worden opgestart.

en als ik goed nakuur met nolva , proviron , clomid, en clen, en creatine..

Kan ik toch wel enigzins niet veel kwijtraken , als ik d-boll erbij neem?

Groet
Levrone@

Denk het toch wel hoor dude.

Je zal een behoorlijk load aan vocht extra gaan vasthouden wat je later weer allemaal moet zien kwijt te raken.

Levrone@ zei:
en als ik goed nakuur met nolva , proviron , clomid, en clen, en creatine..

Kan ik toch wel enigzins niet veel kwijtraken , als ik d-boll erbij neem?

Groet
Levrone@
clomid zou ik niet doen omwille van wat ik erover zei. Proviron is geen nakuur maar een steroide. clen is niet anti catabool bij mensen en creatine doet je nog meer water vasthouden.

Het is natuurlijk jouw keuze maar ik zou het niet doen.

Zie mijn post hierover in een andere thread, m.b.t. een Deca/Dboll-kuur. De combi alleen al is de ultieme vochtvasthou-manier, zónde van je kuur en tegen veel beter weten in; Dboll wordt het beste gebruikt in de eerste weken. Persoonlijk ben ik zelf anti-dianabol aangezien het geen ENKELE kwaliteit levert; ik zie het als de goedkoopste manier na Creatine om jezelf vol water te pompen en de gemiddelde burger op straat denkt dat je gespierd bent maar eigenlijk ben je een kleine vestiging van het regionale Waterschap.

Niet doen dus en zonde van je kuur; na de kuur zul je wát kwijtraken maar wees blij want het is vooral dat ellendige waaaaaterrrr!!!!
Dbol erbij nemen betekent dat als je dbol op vrijdag stopt...je zaterdag alweer instort.
Kl*tespul.

Hehe, dbc01 en anti DBol? Niet eerder opgevallen dus.

Ik denk dat het wel meevalt. Heb er zelf geen ervaring mee, maar weet wel dat je behoorlijk wat vochtretentie ervan krijgt. DBol wordt volgens mij dus meer gebruikt voor de krachtstoename dan voor de spiermassa winst.

Maar goed, ik merk het zelf wel in Januari. :)

Als je het toch voor krachttoename wil gebruiken, gebruik dan iets kwalitatiefs i.pv. die oral derderangs bagger.
'Misselijkheid, constante pijn in de onderrug, plofkop'...

Zomaar wat leuke knappe bijwerkingen.

Maar die hoeven niet voor iedereen op te gaan dude.

Geen enkel lichaam is hetzelfde. :)

MrJ zei:
Maar die hoeven niet voor iedereen op te gaan dude.

Geen enkel lichaam is hetzelfde. :)

De reactie van atleten op bepaalde as kan heel erg uiteenlopen de een houd van d-bol een hoop vocht vast en de ander niet. Ik lees hier alleen maar dat vocht vasthouden een slecht iets is terwijl dit niet het geval . In de wedstrijdvoorbereiding is het niet gewenst maar in een opbouwfase kan het een hoop goed doen. Het vocht zorgt namelijk voor een soort smeerolie in je gewrichten waardoor je harder en zwaarder kunt trainen en dus meer vooruitgang kunt boeken. Het is natuurlijk wel onzin om doseringen van boven de 70 mg/dag te gaan nemen. Maar over het algemeen zorgt d-bol voor een mindere water retentie dan bv sustanon. Vaak gaan uitleten na een week of 6 gebruik te hebben gemaakt van d-bol over op vloeibare winstrol. Dit zorgt dan voor een aanzienlijkere hardheid van de reeds opgebouwde massa.

Maar nogmaals iedereen is anders.

De waterretentie die ik ondervind (bv van Test) is weinig tot redelijk en zorgt inderdaad voor een bescherming van de spieren bij zware workouts. Niet voor niets is Deca gewild in het American Football; het kan zware blessures verminderen en de tijd dat je herstellen moet is korter.

Ik heb het m.b.t. dbol over de exessieve waterretentie.
Bovendien zijn de neveneffecten van dbol de meest voorkomende en meest bekende.
D.w.z. de kans dat iemand te maken krijgt met deze ongemakken is veel groter dan bij andere AS.
Nogmaals, ik herhaal het maar weer eens, omdat de dbol van vandaag géén originele is die Arnold nam.
Arnold had geen last van de vele bijwerkingen van zijn die dbol die wij nu kennen.
Om een grappige vergelijking te maken; slechte wijn laat zich kennen door de hoeveelheid rotzooi en de mate van zuiverheid die erin zit; de hoofdpijn is daar een teken van.

bedankt allemaal , dus het is geen goed idee om d-boll te nemen...

Okey...

Ik ben van plan om de laaste 4 weken winstrol te nemen , om de dag 40 mg ....

Dat is denk ik een beter optie...

mee eens heren???????

Liever elke dag 40 mg...

Winstrol injectables is op waterbasis dus enkele dagen.

dbc01 zei:
Winstrol injectables is op waterbasis dus enkele dagen.[/QUOTE

Nice...en met welke afmeting naald kan ik het beste op waterbasis producten gebruiken?

En kan ik ook om de dag injecteren/slikken , of is het beter dat dit dagelijks gebeurt. of is de verschil niet heel erg groot?

Groet

Levrone@

Ik zal je een idee geven van de veranderingen:

7 jaar geleden zei men tegen mij: Winstrol zet je drie keer per week, op ma-wo-vr.

Enkele jaren geleden kwam de mening naar voren dat om de dag het beste zou zijn.

Sinds een tijdje alweer is velen de mening toegedaan dat Winstrol élke dag gezet zou moeten worden voor een optimaal resultaat.

Ik heb al die manieren uitgeprobeerd en ik moet zeggen er zit wezenlijk verschil in drie keer per week en om de dag.
Tussen om de dag en elke dag absoluut minder.
Dus kun je toe met om de dag, is het prima.

Afmeting van de naald:
0,16X25 zijn uitstekende dunne naaldjes die je dus kan gebruiken als site-injection ( dus in de biá en tri's, Winstrol's waterbasis leent zich er prima voor!)

dbc01 zei:
Ik zal je een idee geven van de veranderingen:

7 jaar geleden zei men tegen mij: Winstrol zet je drie keer per week, op ma-wo-vr.

Enkele jaren geleden kwam de mening naar voren dat om de dag het beste zou zijn.

Sinds een tijdje alweer is velen de mening toegedaan dat Winstrol élke dag gezet zou moeten worden voor een optimaal resultaat.

Ik heb al die manieren uitgeprobeerd en ik moet zeggen er zit wezenlijk verschil in drie keer per week en om de dag.
Tussen om de dag en elke dag absoluut minder.
Dus kun je toe met om de dag, is het prima.

Afmeting van de naald:
0,16X25 zijn uitstekende dunne naaldjes die je dus kan gebruiken als site-injection ( dus in de biá en tri's, Winstrol's waterbasis leent zich er prima voor!)

Bro, je bent geweldig!!

You must spread some Reputation around before giving it to dbc01 again.

LOL hahah

PS welke afmeting kan ik gebruiken voor de billetjes?

Groet

Levrone@

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven