MuscleMeat

Bitchtits dianabol

Bezoekers in dit topic

Bullshark

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Dus ik heb gekuurd met testosterone en dianabol voor 3 weken ik merkte dat mijn tepels aan het groeien waren dus meteen gestopt dus ook einde van mijn kuur ik heb novaldex wanneer precies zou in die kunnnen nemen? Want mijn tepels storen mij een beetje

Ok, dus je bent 4 dagen met dbol bezig, en hebt in die 4 dagen al gyno opgebouwd, arimidex, letro en nolva gepakt, geconcludeerd dat het allemaal niet werkt, en ook nog je dosering verlaagd.. en dat allemaal in 4 dagen? 😂

OT; die dianabol eruit halen en lekker op 250mg test gaan zitten, meer dan genoeg 👍🏻
Eind april dit jaar al zelfde, maar hij leert er niet van.

Wacht met smart op zijn volgende topic

Lauwtje

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 jul 2016
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
4 dagen is niet heel lang …… je hebt veel verschillende ondervindingen in die hele korte tijd.

Alle middelen zijn geen wondermiddelen hè ! Nolva enkel achter de hand voor nood , sowieso die dbol eruit gooien .

En met jou stats zie ik het nut niet van dianabol , persoonlijk zie ik het nu van dianabol überhaupt niet ….. maar dat is voor iedereen anders natuurlijk .

Houd het maar bij 200 of 250 test e .

Bullshark

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Hoge vetpercentage vriend hoopte op ander resultaat nu ik 16% bodyfat had nog steeds erg gevoelig ervoor helaas
Op de foto met handdoek ben je echt geen 16%, je beledigd mensen die dat wel zijn.
(maar even opnieuw gepost voor je hem verwijdert)

1658766162220.jpeg

gymRick

Cool Novice
Lid geworden
17 jun 2022
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
De foto’s geven direct de oorzaak van je problemen weer. Geen aanval maar ik zou eerst eens een goede cut doen om een mooi startpunt te creëren mocht je willen doorgaan met kuren. En gooi die D-bol eruit.

CityTrip

Colossal Buffalo 🇲🇨
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
28 nov 2007
Lengte
1m88
Massa
110kg
Vetpercentage
13%
Je bent al behoorlijk afgevallen zo te lezen, ik zou de voeding verder gaan aanpassen (dieetlijst maken) en van daaruit verder werken. Je zult zien en merken dat je op dit moment beter met voeding bezig kan zijn dan met anabolica. De winst zit in voeding en al helemaal niet in tabs.
Tip: zou ook bloedonderzoek laten doen!

Naar boven