XXL Nutrition

dianabol na winstrol

Csnitsher

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
78kg
Vetpercentage
6%
hej,

ik heb net een kuurtje winny achter de rug van 8 weken en zou nu graag dbol eens willen proberen met nakuur nolvadex. iemand idee hoelang ik moet wachten voor ik dbol mag beginnen kuren of mag dat vrij snel achter elkaar?

mvg.

8weken winny is erg lang...

iig, time on=time off, minimaal.

lekker een bolle kop en bolle pens krijgen als de zomer begint :)

Even ALAT, ASAT en GT GAMMA laten checken. Als deze goed zijn zou je kunnen beginnen.
Ik zou alleen geen oral only doen want je houdt de gains veel moeilijker vast dan wanneer je er een inject naast zet.

Wat is dat toch altijd, eerste post op DBB en dan dit soort vragen. Is dat iemand met een ander account die dit soort "domme" vragen niet durft te stellen met zijn echte account? Of is het echt een eerste post....in dat geval stel jezelf even voor. Wat zijn je doelen wat denk je te bereiken met nog meer orals?

Wat is dat toch altijd, eerste post op DBB en dan dit soort vragen. Is dat iemand met een ander account die dit soort "domme" vragen niet durft te stellen met zijn echte account? Of is het echt een eerste post....in dat geval stel jezelf even voor. Wat zijn je doelen wat denk je te bereiken met nog meer orals?

Ik heb geen idee, maar het zou niet misstaan om het aantal posts alvorens in de AAS sectie te mogen posten op te schroeven naar 10 of 20 ofzo.

of naar 100 of 200.. je leest zo ontzettend vaak dezelfde dingen de laatste tijd.. echt bizar

Gevaar is natuurlijk wel dat er dan eerst allemaal onzin gepost wordt elders... En dat men de kuurvragen in de supps sectie of algemeen sectie gaat vragen. (Niet dat dat nu nooit gebeurt :o )

Tsja zomer komt er weer aan dus dat is vanaf nu dagelijks iets 5 van dit soort vragen per dag. Ja heb diastrol gekocht en winnybol hoe kan ik dit het beste samen nemen?

Terug
Naar boven