XXL Nutrition

dianabol & stanazolol (winstrol)

iwab

Novice
Waardering
0
Heren,

Vraagje , ik train al weer een aantal jaar (4 a 5 dgn per week) , maar wil toch wat sneller en meer resultaat zien.
verder ben ik ben 28

nou heb ik nog nooit anabolen gebruikt, en wil het toch eens proberen nou kan ik het onderstaande krijgen

Dianabol hiermee bouw je flink spiermassa mee op en redelijk wat vetverbranding. Ook heb ik stanazolol te koop (winstrol), hiermee bouw je ook wat spiermassa mee op, maar zul je meer vet mee verbranden dan dianabol.

Ook kun je deze twee tabletten heel goed met elkaar combineren voor een nog optimaler effect, je zou dan 100 stuks dianabol nodig hebben en 50 stuks stanazolol, .

Ik neem pillen, omdat ik niet kan prikken ,,

Alvast bedankt voor de reacties

Groet,

Laatst bewerkt:
Wat zijn je stats en wat is je doel moet je eerst bepalen lijkt mij daarna je voeding erop aan passen.
Dan zou je winny only 40 mg per dag voor 6 weken kunnen gebruiken, twee orals is een beetje veel en het heeft eigenlijk ook totaal geen nut om die twee te combineren.

Dianabol een vetverbrander????? Benieuwd naar je bron, toch niet die grote kerel in je sportschool of wel?

• Topic Starter Topic Starter
Het is voor mij voor het eerst dat ik iets wil gaan gebruiken (ik heb het ook nog niet gekocht.) mijn doel is meer spiermassa krijgen , ik eet zo'n 6 a 8 keer per dag. en train zon 4 a 5 dgn per week (veelal 1 spiergroep per dag)
mijn bron is een post van deze link."klik"
ik heb ook geen idee wat de gemiddelde bedragen voor een kuur zijn .
nogmaals ik ben een leek op dit gebied , en hoop daarom dat jullie mij een beetje kunnen voorlichten , vwb de do's en don'ts

alvast bedankt.

Om te beginnen je bent in de verkeerde sectie bezig, vraag aan een mod om het te verplaatsen. Er zal dan mss meer reactie komen. Maar ik zou zelfstudie doen alvorens een vraag te plaatsen, er staat genoeg info op deze site

Moved-->AAS

Ik neem pillen, omdat ik niet kan prikken ,,

wat is dit voor onzin?

je kan niet prikken?

je bedoelt dat je angst hebt voor naalden? :rolleyes:

2 orals is ontzettend belastend voor je lever..

als jij je niet over je angst voor naalden heen kan zetten, dan ben je niet dedicated genoeg.. dag :D

de kerel die jou die info gaf is iig een domme lul.
met dianabol ga je net een heleboel vet en vocht opsparen.
2 orals combineren is uit den boze, veel te belastend voor de lever.
als je niet wil prikken ga dan voor een winny-only 50mg/dag gedurende 6 weken.
veel succes.

Ouw je lever zal wel lekker zwaar belast worden met al die 17aa stuff.
Informeer goed en laat je niks wijs maken, maak een lijst met vragen die jezelf afvraagt en zoek ze op, op het internet of hier op dbb. Ik kan je aanraden om niet alle de 2 17aa te pakken aangezien deze via de lever gaan om zijn werkende stof niet te verliezen.

ALsnog proberen de mogelijkheid te zien dat je gaat injecteren.
Wat je gaat injecteren hangt een beetje af van wat je doel is en wat je stats tot nu toe zijn.
Je supplier heeft er niet veel kaas van gegeten iig;)

weet je wat jij moet doen.

die troep lekker laten liggen en eens wat research gaan doen.
je kennis is nihil en stromba tabs en dboll wat een k*t combo, werkt elkaar lekker tegen.

leuk...een aromatiserende roid en een niet aromatiserende roid in combinatie met elkaar en tevens heel goed voor je lever:D

Kansloos alweer..

hey

i want dianabol blue where can i find in holland i am here near the huzen can some body help me pleae
???

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

heloooooooooooooo??????:cool::cool:

Hello, ask around for mitshubishis. Take 5 in the morning.

Terug
Naar boven