XXL Nutrition

dianabol & stanazolol (winstrol)

iwab

Novice
Waardering
0
Heren,

Vraagje , ik train al weer een aantal jaar (4 a 5 dgn per week) , maar wil toch wat sneller en meer resultaat zien.
verder ben ik ben 28

nou heb ik nog nooit anabolen gebruikt, en wil het toch eens proberen nou kan ik het onderstaande krijgen

Dianabol hiermee bouw je flink spiermassa mee op en redelijk wat vetverbranding. Ook heb ik stanazolol te koop (winstrol), hiermee bouw je ook wat spiermassa mee op, maar zul je meer vet mee verbranden dan dianabol.

Ook kun je deze twee tabletten heel goed met elkaar combineren voor een nog optimaler effect, je zou dan 100 stuks dianabol nodig hebben en 50 stuks stanazolol, .

Ik neem pillen, omdat ik niet kan prikken ,,

Alvast bedankt voor de reacties

Groet,

Laatst bewerkt:
Wat zijn je stats en wat is je doel moet je eerst bepalen lijkt mij daarna je voeding erop aan passen.
Dan zou je winny only 40 mg per dag voor 6 weken kunnen gebruiken, twee orals is een beetje veel en het heeft eigenlijk ook totaal geen nut om die twee te combineren.

Dianabol een vetverbrander????? Benieuwd naar je bron, toch niet die grote kerel in je sportschool of wel?

• Topic Starter Topic Starter
Het is voor mij voor het eerst dat ik iets wil gaan gebruiken (ik heb het ook nog niet gekocht.) mijn doel is meer spiermassa krijgen , ik eet zo'n 6 a 8 keer per dag. en train zon 4 a 5 dgn per week (veelal 1 spiergroep per dag)
mijn bron is een post van deze link."klik"
ik heb ook geen idee wat de gemiddelde bedragen voor een kuur zijn .
nogmaals ik ben een leek op dit gebied , en hoop daarom dat jullie mij een beetje kunnen voorlichten , vwb de do's en don'ts

alvast bedankt.

Om te beginnen je bent in de verkeerde sectie bezig, vraag aan een mod om het te verplaatsen. Er zal dan mss meer reactie komen. Maar ik zou zelfstudie doen alvorens een vraag te plaatsen, er staat genoeg info op deze site

Moved-->AAS

Ik neem pillen, omdat ik niet kan prikken ,,