AndroidHealthClinic

Dianabol

mozart

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Ben sinds lange tijd eindelijk weer een kuurtje aan het volgen, 500mg testo elke week en 200mg Deca om de week.
Ging redelijk de eerste weken, maar voelde een stop, besloot om in de 4e week Dianabol erbij te pakken.
Begon de eerste 5 dagen met 20mg en daarna met 30mg en na 3 weken weer af te bouwen.
Ben nu met 30mg bezig sinds 2 dagen, voelde myself heel goed sinds ik dianabol erbij pakte, elke training meer gewicht en ik voelde dat ik aan het groeien was.
Maar vanavond werd ik duizelig en viel bijna flauw, door dianabol???
Dianabol is toch na 6 uur uit je lichaam??

Laatst bewerkt:
Hey mozart..
het ligt aan de hoeveelheid dianabol die je ingenomen heb
30mg is niet binnen 6 uur weg en heb je het in 1 keer genomen of verdeelt over de dag?
en dat je bijna flauw gevallen ben, kan zijn dat je te weinig gegeten heb of te weinig drink
wat drink en eet je op een dag heb je een schema?
het kan zijn ook dat je bloeddruk te hoog is..
post je schema van je voeding eens dan kunnen we mischien wat meer te weten komen:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Hey mozart..
het ligt aan de hoeveelheid dianabol die je ingenomen heb
30mg is niet binnen 6 uur weg en heb je het in 1 keer genomen of verdeelt over de dag?
en dat je bijna flauw gevallen ben, kan zijn dat je te weinig gegeten heb of te weinig drink
wat drink en eet je op een dag heb je een schema?
het kan zijn ook dat je bloeddruk te hoog is..
post je schema van je voeding eens dan kunnen we mischien wat meer te weten komen:cool:
Heb het verdeeld over de dag om de 6 of 7 uur.
Eet 6 keer per dag: s-morgens 50 gram wei-protein en 2 borden brinta
3 uur later 6 sneen volkoren brood en een halve litermelk
1 uurlater 2 stuks fuit
1 uur later 2 sneen volkoren brood
1 uurlater 2 borden macaroni en 50 gram wei-protein
1.5 uur later sporten en daarna Mammoth
2 uur later nog 1 Mammoth en dan slapen.

Diana(bol) en bol word je het houd de nodige vocht vast ,je krijgt een mooi gespierde torso,maar je krijgt er ook een plofkop voor terug.:D

Meer eiwitten!!

Om te beginnen je eet veelste weinig,
eet meer kip, kipfilet, vis, meer groente, elke dag minimaal 3 eieren,
je eet wel om het uur maar je eet te weinig verdeel je dag in 6 tot 8 maaltijden..
dan heb ik het niet over 2 broodjes of een banaan..
maar echt over een maaltijd van 5 broodjes kipfilet 2 eieren een banaan 250gr kwark en iets van fruit en groente ofzo
als je zulke maaltijden neemt het liefst nog meer maar dan zal je merken dat het dan nog beter gaat met je kuur.. en mischien ook met je duizeliheid..
en drink ongeveer minimaal 4 liter water per dag en dan appelspa sinassapelsap.. en iets van grapefruit.. en het kan ook zijn van een hoge bloedruk.. heb je last dat je het heel warm heb of andere klachten dan duizelig pijn ergens of noem maar op?

Om te beginnen je eet veelste weinig,
eet meer kip, kipfilet, vis, meer groente, elke dag minimaal 3 eieren,
je eet wel om het uur maar je eet te weinig verdeel je dag in 6 tot 8 maaltijden..
dan heb ik het niet over 2 broodjes of een banaan..
maar echt over een maaltijd van 5 broodjes kipfilet 2 eieren een banaan 250gr kwark en iets van fruit en groente ofzo
als je zulke maaltijden neemt het liefst nog meer maar dan zal je merken dat het dan nog beter gaat met je kuur.. en mischien ook met je duizeliheid..
en drink ongeveer minimaal 4 liter water per dag en dan appelspa sinassapelsap.. en iets van grapefruit.. en het kan ook zijn van een hoge bloedruk.. heb je last dat je het heel warm heb of andere klachten dan duizelig pijn ergens of noem maar op?
Ja, had het een beetje warm, toen duizelig en ik voelde mijn hart en concentreerde me op mijn ademhaling.
Ging toen na een minuutje beter.

Niet gewoon een beetje hyperventilatie? Dit zijn echt geen doseringen waar je van onderuit gaat, zelfs niet als beginner. FF uit nieuwsgierigheid: Wat voor test gebruik je? en waarom de deca 1x per 2 weken? gangbaarder is om deze dosis per week te nemen.

Welke dianabol gebruik je en hoeveel mg per tablet.. weet je zeker dat je geen fake spul heb?
en anders meer drinken en zoals ik al zei meer eten dat helpt nogal.. veder geen andere bijwerkingen van de dianabol? of van de andere anabolen?

Niet gewoon een beetje hyperventilatie? Dit zijn echt geen doseringen waar je van onderuit gaat, zelfs niet als beginner. Wat voor test gebruik je?

ik heb wel eens een beginner die was 2 weken bezig met 20mg dianabol van naposim die ging gwn tegen de flakte 10mg is al genoeg om je plat te krijgen het ligt er aan iedereen reageert anders..

Welke dianabol gebruik je en hoeveel mg per tablet.. weet je zeker dat je geen fake spul heb?
en anders meer drinken en zoals ik al zei meer eten dat helpt nogal.. veder geen andere bijwerkingen van de dianabol? of van de andere anabolen?
Verder geen andere bijwerkingen, voel me Super alles gaat goed (alleen nu even niet). De dianabol is van Generic 10 mg per tablet.
Moest nu eigenlijk nummer 3 innemen, maar die sla ik wel even over.;)

Niet gewoon een beetje hyperventilatie? Dit zijn echt geen doseringen waar je van onderuit gaat, zelfs niet als beginner. FF uit nieuwsgierigheid: Wat voor test gebruik je? en waarom de deca 1x per 2 weken? gangbaarder is om deze dosis per week te nemen.
Gebruik testosterone enanthate, voel me daar goed bij, en vind mijn vriendin ook fijn.

Wat denken jullie naar 20mg per dag gaan, of kan het eenmalig geweest zijn??
Las dat Arnold in his days wel 100mg in top weken wegwerkte.

Wat denken jullie naar 20mg per dag gaan, of kan het eenmalig geweest zijn??
Las dat Arnold in his days wel 100mg in top weken wegwerkte.

haha maar jij bent arnold niet ;)
en je heb ook niet de controle van allerlei artsen..
Nee ik zou het gwn op 30mg houden..
het kan zijn dat je die dag niet lkkr in je vel zat..
of dta je te weinig gegeten heb en te weinig gedronken..
eet zoieso wat meer en drink wat meer en neem gwn 30mg in 1 keer in..
neem morgen zoieso weer je dosis van 30 mg beter in 1 keer..
en w8 gwn af voel je eigen weer niet lekker dan stop je met de dianabol..

200 mg deca eens om de 2 weken?
meestal word het elke week gezet
zou gewoon 200 mg deca per week nemen

toen ik dianabol nam verspreide ik ze over de dag
waarschijnlek maakt het weinig verschil

wel raar dat je plots tegen de vlakte ging
waarschijnlek beetje diep gegaan in de gym ofzo
zorgen dat je genoeg drinkt en koolhydraden bij de hand hebt

suc6 nog verder;)

haha maar jij bent arnold niet ;)
en je heb ook niet de controle van allerlei artsen..
Nee ik zou het gwn op 30mg houden..
het kan zijn dat je die dag niet lkkr in je vel zat..
of dta je te weinig gegeten heb en te weinig gedronken..
eet zoieso wat meer en drink wat meer en neem gwn 30mg in 1 keer in..
neem morgen zoieso weer je dosis van 30 mg beter in 1 keer..
en w8 gwn af voel je eigen weer niet lekker dan stop je met de dianabol..
Waarom 30mg in 1 keer nemen, ik dacht dat verspreiden over de dag beter was????

Is idd beter, begrijp niet waarom dit werd voorgesteld.

Waarom 30mg in 1 keer nemen, ik dacht dat verspreiden over de dag beter was????

als je verspreid heb je het de hele dag in je bloed gwn in 1 keer nemen een uur voor je training.. ;) en de 1 zeg dat het beter is om in 1 keer te nemen de ander verspreid het is wat je zelf wilt

Terug
Naar boven