XXL Nutrition

Dianabol

Is idd beter, begrijp niet waarom dit werd voorgesteld.

omdat hij duizelig werd.. en dianabol blijf zo een 8 uur in je bloed max dus neem jij alles in 1 keer zit het 8 uur lang in je bloed banen en niet de hele dag.. heb daar een keer een heel stuk over gelezen maar ja de 1 zeg dit de ander dat

omdat hij duizelig werd.. en dianabol blijf zo een 8 uur in je bloed max dus neem jij alles in 1 keer zit het 8 uur lang in je bloed banen en niet de hele dag.. heb daar een keer een heel stuk over gelezen maar ja de 1 zeg dit de ander dat

Heb gelezen dat het 24u in je bloedbaan blijft
neem je het in 1 keer krijg je een grotere piek
neem je het in verschilend keren krijg je meerdere kleine pieken

maakt dus weinig verschil

maar als je er duizelig van word lijkt het me beter om de inname te versprijden
over de dag

• Topic Starter Topic Starter
Blijf het verspreiden, als het niet goed is probeer ik het wel in 1 of 2 keer.
Voel me nu weer top, heb s-morgens 1 genomen en nergens geen last van.
Ga ook nog meer eten en drinken zat al op 3 liter water (zonder normaal drinken). Zit in mijn 5e week en ben bijna 5 kilo aangekomen en zit op zo 9%body-fat. Bij 1.75 en gemiddeld 90kg.
Bedankt voor de reacties, volede me gisteren even niet zo goed.
Op naar de 95kg (hoop ik)

Zit nu toch op 30mg per dag, maar ben meer gaan eten, en dat werkt dus..
Alles goed nu!!!
Training super, wordt nog steeds sterker.
Ben in 5wk met dumbbell press (borst) van 32kg naar 42kg gegaan!!!
Nog 5wk te gaan...

Om te beginnen je eet veelste weinig,
eet meer kip, kipfilet, vis, meer groente, elke dag minimaal 3 eieren,
je eet wel om het uur maar je eet te weinig verdeel je dag in 6 tot 8 maaltijden..
dan heb ik het niet over 2 broodjes of een banaan..
maar echt over een maaltijd van 5 broodjes kipfilet 2 eieren een banaan 250gr kwark en iets van fruit en groente ofzo
als je zulke maaltijden neemt het liefst nog meer maar dan zal je merken dat het dan nog beter gaat met je kuur.. en mischien ook met je duizeliheid..
en drink ongeveer minimaal 4 liter water per dag en dan appelspa sinassapelsap.. en iets van grapefruit.. en het kan ook zijn van een hoge bloedruk.. heb je last dat je het heel warm heb of andere klachten dan duizelig pijn ergens of noem maar op?

Oh shit, ik eet maar 2 eieren op een dag. Kan ik nu nog wel groeien??

Oh shit, ik eet maar 2 eieren op een dag. Kan ik nu nog wel groeien??

Jij groeit helemaal niet meer Jwan.. ;) maar je snap wel wat ik bedoel tog?
Hoe meer eiwit des te beter voor je, omdat ik zijn voedings schema niet zo heel goed vind en weinig eiwitten in voor komt had ik neer gezet eet minimaal 3 eigeren op een dag..

Zit nu op 200gr Wei pr. 1 liter melk en een liter yoghurt per dag= 280gr eiwit
Moet genoeg zij tijdens het kuren;)

Ja, had het een beetje warm, toen duizelig en ik voelde mijn hart en concentreerde me op mijn ademhaling.
Ging toen na een minuutje beter.

Kerel wat jij zegt heb ik net ook last van gehad. Ik dacht effe van gaat niet goed. Heb effe wat gegeten en gedronken en bij mij ging het ook een minuutje later weer beter.

Kerel wat jij zegt heb ik net ook last van gehad. Ik dacht effe van gaat niet goed. Heb effe wat gegeten en gedronken en bij mij ging het ook een minuutje later weer beter.
Ja, lichaam moet een beetje wennen in het begin aan de D-boll denk ik.
Dan is het wel even fijn om wat reacties van anderen te lezen.
In welke week zit jij en hoeveel miligram p.dag D-bol zit je??

Ja, lichaam moet een beetje wennen in het begin aan de D-boll denk ik.
Dan is het wel even fijn om wat reacties van anderen te lezen.
In welke week zit jij en hoeveel miligram p.dag dianabol zit je??

Ik zit nu al in week 3 en ik heb elke dag 30mg gepakt. Vond het wel echt effe vaag gister ik durf het bijna niet meer te pakken.

Ik ken iemand die er ook erg last van heeft maar bij hem komt het door zijn dikke bloed dat moeilijker stroomt.
Volgens mij heeft die op trainingsdagen een aspirine gepakt en toen was het in ieder geval gelijk klaar.

Kerel, ik heb zo vaak sterretjes gezien in mijn kuur. Op een gegeven moment weet je hoe je ermee om moet gaan.
Als je zit of ligt tijdens oefening niet direct opstaan! Ook diep en goed ademhalen gedurende je oefening!

Ik ken iemand die er ook erg last van heeft maar bij hem komt het door zijn dikke bloed dat moeilijker stroomt.
Volgens mij heeft die op trainingsdagen een aspirine gepakt en toen was het in ieder geval gelijk klaar.

Kerel, ik heb zo vaak sterretjes gezien in mijn kuur. Op een gegeven moment weet je hoe je ermee om moet gaan.
Als je zit of ligt tijdens oefening niet direct opstaan! Ook diep en goed ademhalen gedurende je oefening!

Ik weet niet hoe het bij hem is maar bij mij kwam het zomaar ineens, dus niet tijdens trainen of wat dan ook.

Tijdens inspanning, bij jou niet dan?

Laat anders je bloeddruk meten bij je huisarts!!

Nee, bij mij was het niet tijdens mijn inspanning, gewoon zomaar s-avonds in een keer.
Gelukkig 1 keer, nog wel een beetje last van gehad, niet bij de eerste s-morgens bij het ontbijt maar altijd bij de tweede dat ik hem "'voel werken'' maar dat is alles.
En s-avonds voor het slapen gaan ook nooit geen last van.

Ja zal ik eens doen ja. Ik kreeg het zomaar terwijl ik achter pc zat toen ik net een dianabol had genomen, maar duurde echt maar 1 minuut ofzo.

Ik denk dat jij hetzelfde hebt gehad als ik mozart. Welke dianabol heb je? Ik pak die nu niet meer.

Van gs 10mg p.tablet, ik pak nu s-morgens en s-avonds een hele maar ertussen door pak ik 2 keer een halve voelt beter.;)

Terug
Naar boven