MuscleMeat

Did xbox just screw me ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje naief he om een software probleem denken op te lossen door met 2 handdoeken te gaan klooien
:P

gewoon opnieuw bellen, en als ze weten dat je al eens hebt gebeld en gezegd hebt dat je die handdoek truc hebt toegepast ontken je het gewoon. Dan zeg je iets in de aard van: "ik zei wel dat ik de truc zelf heb toegepast, maar eigenlijk heb ik gewoon gehoord van een vriend dat hij niet werkte, want ik dacht dat jullie me zouden aanraden om die truc te doen, en ik wilde eigenlijk gewoon dat jullie hem in de fabriek zouden maken, dan wist ik tenminste zeker dat hij terug zou werken"

En als ze het niet geloven, gewoon blijven ontkennen. Dat gesprek wordt ook opgenomen, dus is het gewoon jou woord tegen het hunne als het op juridische stappen uitdraait.

when you get screwed because of honesty, just lie your way out of it:D

• Topic Starter Topic Starter
Ya, ben opgegroeid met het moraal "eerlijkheid loont". hm, achteraf gezien wel een opdoffer van jewelste,maar die gore k*tlappen gaan echt niet met m'n geld lopen hoor

Ya, ben opgegroeid met het moraal "eerlijkheid loont". hm, achteraf gezien wel een opdoffer van jewelste,maar die gore k*tlappen gaan echt niet met m'n geld lopen hoor

pak het gewoon aan zoals ik hierboven beschreven heb:) Heb ook ooit problemen gehad met internet hier thuis. en toen ik naar de helpdesk belde vroegen ze wat voor modem ik had, en ik zei gewoon dat we die van een kennis hadden gekocht.
Ze wilden toen ook niet helpen, toen gewoon met mn gsm opnieuw gebeld, gezegd dat ik effectief zo'n modem van hun gekocht had en toen wilden ze wel helpen.

(desnoods geef je wat valse adresgegevens op, van een vriend ofzo, en stuur je hem zo op, daar komen ze toch niet achter:))

Ya, maar daar ligt het probleem juist, ze hebben me gewoon slim in de val gelokt. Ze dekken hunzelf heel goed in. Microsoft zijn gewoon slimme dieven

M'n verhaal, m'n adres, m'n naam, postcode, m'n xbox serienummer. Gewoonweg alles al, ze zullen meteen zien dat er iets niet klopt

M'n verhaal, m'n adres, m'n naam, postcode, m'n xbox serienummer. Gewoonweg alles al, ze zullen meteen zien dat er iets niet klopt

is wel klote dat ze het serienummer ook hebben:D maar je kan nog altijd staalhard ontkennen, gewoon zoals ik al eerder heb gezegd: "ik wist van een vriend dat het niet werkte, daarmee dat ik zei dat ik het wel al geprobeerd had, maar ik heb het nog niet geprobeerd"

Het enige wat ik wel juist heb gedaan is die fl**ker de huid niet volschelden, grote spijt nu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
denk dat je het ondertussen wel volledig verkloot hebt hoor:roflol:

Behoorlijk fail van je om dat te vermelden. Nu moet je dat proberen te ontkennen: vertel hen dat je dat gewoon gezegd had om de indruk te scheppen dat je al vanalles geprobeerd had om het probleem te verhelpen.

Ikzelf heb ook al die beruchte ring gehad. Ik vertelde hen dat het misschien kwam omdat de kat in de stroomkabel gebeten had (die kabel was echt héél naar de kloten, ze had doorheen de metalen isolatie gebeten :D). Dat was allemaal geen probleem voor die gasten: xbox hersteld en nieuwe stroomkabel van rond de 100 euro opgestuurd, allemaal gratis.

Ja dat weet ik ook wel, maar dit mag en kan toch zomaar niet ???

Het 'mooie' is dat de nieuwe modellen ook op den duur affikken omdat het nieuwe Dashboard teveel vraagt van de Xbox 360. Microsoft is wel goed in het op de markt zetten van rommel.

Waarom doen ze daar nu zo verrekt moeilijk over, Half the ****ing globe heeft het gedaan.

Ja maar dit zal een kwestie met "no end" zijn. Ik vraag me gewoon af waarom ze al de rest wel herstellen en allemaal free terug doen en mij niet eens "willen" helpen gewoon voor die verrekte Handdoek ????

WTF ??

Ja maar dit zal een kwestie met "no end" zijn. Ik vraag me gewoon af waarom ze al de rest wel herstellen en allemaal free terug doen en mij niet eens "willen" helpen gewoon voor die verrekte Handdoek ????

WTF ??

voor de rest zijn ze legaal VERPLICHT om het te doen, jij hebt ze vrijgesteld van alle gerechtelijke verplichtingen door te bekennen dat je die handdoektruc hebt geprobeerd, en daarom hebben ze er geen baat bij om jou te helpen.
Tis smerig, maarja alle bedrijven zijn enkel uit op winst, en niet op liefdadigheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven