Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wrom zou je 405 euro kwijt zijn als ze in de winkel 150 kosten![]()
Omdat ik die k*tconsole in de zomer van 2007 heb gekocht

Beetje naief he om een software probleem denken op te lossen door met 2 handdoeken te gaan klooien
![]()

Ya, ben opgegroeid met het moraal "eerlijkheid loont". hm, achteraf gezien wel een opdoffer van jewelste,maar die gore k*tlappen gaan echt niet met m'n geld lopen hoor
Heb ook ooit problemen gehad met internet hier thuis. en toen ik naar de helpdesk belde vroegen ze wat voor modem ik had, en ik zei gewoon dat we die van een kennis hadden gekocht.
)Ya, maar daar ligt het probleem juist, ze hebben me gewoon slim in de val gelokt. Ze dekken hunzelf heel goed in. Microsoft zijn gewoon slimme dieven
M'n verhaal, m'n adres, m'n naam, postcode, m'n xbox serienummer. Gewoonweg alles al, ze zullen meteen zien dat er iets niet klopt
maar je kan nog altijd staalhard ontkennen, gewoon zoals ik al eerder heb gezegd: "ik wist van een vriend dat het niet werkte, daarmee dat ik zei dat ik het wel al geprobeerd had, maar ik heb het nog niet geprobeerd"
). Dat was allemaal geen probleem voor die gasten: xbox hersteld en nieuwe stroomkabel van rond de 100 euro opgestuurd, allemaal gratis.Waarom doen ze daar nu zo verrekt moeilijk over, Half the ****ing globe heeft het gedaan.

Ja maar dit zal een kwestie met "no end" zijn. Ik vraag me gewoon af waarom ze al de rest wel herstellen en allemaal free terug doen en mij niet eens "willen" helpen gewoon voor die verrekte Handdoek?
WTF ??