XXL Nutrition

Did xbox just screw me ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Twee keer red ring of death gehad, twee keer vlekkeloos, aardige help desk, en snel terug.

Sorry maar, was wel een beetje dom van je om die handdoek er om heen te wikkelen, je maakt je hele xbox stuk omdat alles oververhit raakt.

Ja, weet ik wel. Maar ik vond destijds m'n waranty niet (heb hem een week geleden gevonden) Maar de xbox360 was al stuk, dus moeten ze hem zowiezo repareren, wat voor gezeik is dat nu.

Ya maar het serienummer is ook al geregistreerd

Volgend plan:
Je belt nog eens, je geeft een ander adres op (buurman of vriend) en je liegt over het serienummer.
De firma komt je xbox ophalen bij je buurman of vriend en levert die af bij de herstellingsdienst. Daar beslissen ze of ze je vervalste xbox herstellen of niet. Heb je veel geluk, dan merken ze het bedrog te laat of helemaal niet op.

Ik heb zelf ook 2 keer de RROD gehad. Ook 2 keer opgestuurd en 2 keer fantastisch geholpen door Microsoft. Ik kan niet anders dan zeggen dat Microsoft hun probleem op een goede manier probeert te verhelpen. Ze hebben zelfs van de eerste versie Xboxen de garantie naar 3 jaar getrokken ipv 1 jaar.

Wat betreft de handoek truc: Heb je die gevonden op de site van microsoft? Zal wel niet want ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord (nou ben k ook niet zo helemaal into die dingen dus is geen wonder maargoed) Zo gauw die xbox kapot was had je meteen moeten bellen en niet op internet gaan zoeken naar wat je ventueel zou kunnen doen. Een garantiebewijs heb je toch niet nodig, want dat loopt via MS zelf via het serienummer van je xbox die staan allemaal geregistreerd enzo.

Ik zou hem gewoon via internet alsnog opsturen. Niet geschoten is altijd mis! Iig succes ermee.

Ik zie gewoon het probleem niet....Ik heb m'n xbox toch niet opengehaald ofzo. Ik bedoel what the big ****ing deal

Ik zie gewoon het probleem niet....Ik heb m'n xbox toch niet opengehaald ofzo. Ik bedoel what the big ****ing deal

het is geen truc die van microsoft komt, dus er is geen garantie dat de truc onschadelijk is voor de xbox. Beetje kinderachtig gezeik enzo, maar alles wat niet door MS zelf word voorgeschreven gewoon niet met de xbox doen. Het is een amerikaans bedrijf dus ik denk dat ze zich redelijk hebben ingedekt voor dit soort zaken.

jeez, dat je de rrod hebt komt door slechte contactpunten, slecht hardware design en daardoor oververhitting. dus wat doe jij? opzettelijk verder oververhitten... zie je nu zelf hoe stom dat is?

als je had verteld dat je er overheen gezeken had had je ook geen nieuwe gekregen.. moeten alle debiele scenarios in een document staan zodat gebruikers ze niet uitvoeren?

wel spijtig voor je, maarja...

Je kan er gewoon naar fluiten, koop een PS3, dan heb je dit soort gezeik niet :D

jeez, dat je de rrod hebt komt door slechte contactpunten, slecht hardware design en daardoor oververhitting. dus wat doe jij? opzettelijk verder oververhitten... zie je nu zelf hoe stom dat is?

als je had verteld dat je er overheen gezeken had had je ook geen nieuwe gekregen.. moeten alle debiele scenarios in een document staan zodat gebruikers ze niet uitvoeren?

wel spijtig voor je, maarja...

Euh, ik heb hun shit in good faith gekocht, De RROD is hun fout, zoiets moet er in de eerste plaats niet eens zijn, en ik ZAL mijn geld weerhebben.

Euh, ik heb hun shit in good faith gekocht, De RROD is hun fout, zoiets moet er in de eerste plaats niet eens zijn, en ik ZAL mijn geld weerhebben.

Dus waarom onderneem je nou geen actie?! Van hier constant te zeiken gaat ie het echt niet opeens weer doen... :o

ik zal wel nog laten weten hoe deze shitmare van xbox afloopt.

Het enige wat TS doet is hier een beetje huilen. Voor hem de tip:

minder huilen en meer actie.

Heb hetzelfde meegemaakt, toch maar een nieuwe Xbox 360 gekocht. Die nu overigens stof staat te trekken.

Microsoft maar ook Sony staan niet echt bekend om coulantie als het gaat om garantie afhandelingen.

Hmm dus je gebruikt hem niet meer? Zit er een HDMI-aansluiting op?

ja wat ben je dan ook voor kneus
tuurlijk vervalt je garantie als je er zelf mee gaat knutselen

ja wat ben je dan ook voor kneus
tuurlijk vervalt je garantie als je er zelf mee gaat knutselen

Euh, ik heb helemaal niet met dat schijtding geknutseld:mad:

En daarbij het is al opgelost, Dus mods, zet hier maar een slot op ofzoiets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven