Michelw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Omdat ik die k*tconsole in de zomer van 2007 heb gekocht
oh vandaar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik die k*tconsole in de zomer van 2007 heb gekocht

Fail, wie gaat dat nou weer aan de telefoon vertellen![]()
Echt heh, dat had je gewoon voor je moeten houden.ja, maar ik heb het recht in de telefoon ook gezegd toen ik m'n verhaal deed. Dus men heeft degelijk bewijzen. Ik ben gewoon ronduit legaal bestolen door die Corporate bastards. Dan komt die k*tkop zeggen dat het verboden is...Ja geweldig wat ben ik daarmee ??
Ik heb er niets aan gedaan, ik heb hem gewoon eens in een handdoek gewikkeld voor 10 minuten zoals men op internet zei. Ik heb hem niet opengemaakt of uit elkaar gezet ofzo.
voor de rest zijn ze legaal VERPLICHT om het te doen, jij hebt ze vrijgesteld van alle gerechtelijke verplichtingen door te bekennen dat je die handdoektruc hebt geprobeerd, en daarom hebben ze er geen baat bij om jou te helpen.
Tis smerig, maarja alle bedrijven zijn enkel uit op winst, en niet op liefdadigheid

In het boekje staat ook niet dat je de Xbox 360 niet in een magnetron mag stoppen maar je garantie zal toch zeker vervallen als je dat uithaalt.
Probleem hier is dat Spade al eerlijk is geweest bij de servicelijn van MS. Maar misschien lukt het toch nog om via de site een service aanvraag in te dienen.
Towel trick lmao lijkt wel eens south park episode.
Geef gewoon het adres van een familie lid of kennis op.
Iets in een magnetron steken is dan ook iets anders dan in een handdoek wikkelen. Ik ken niet veel aparaten die daardoor stuk zouden gaan.
Bovendien zoals ik al zei, als je zegt dat het een grap was, dan kunnen ze niets doen. Theoretisch gezien zou als ik in de buurt van vele getuigen zeg:"ik geef je mijn huis ", dan moet ik je mijn huis geven. Feitelijk gezien gebeurt dit niet gewoon omwille van het feit dat ik snel kan zeggen dat het om te lachen was.
Heb hetzelfde meegemaakt, toch maar een nieuwe Xbox 360 gekocht. Die nu overigens stof staat te trekken.
Microsoft maar ook Sony staan niet echt bekend om coulantie als het gaat om garantie afhandelingen.