Fitness Seller

Did xbox just screw me ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dude, xbox heeft mijn 360 hersteld van ring of death terwijl hij net uit garantie was.

En beste van al, ik heb niemand aan de lijn gehad. Ga gewoon naar hun site, registreer daar je xbox en je probleem.

Vervolgens krijg je documenten toegestuurd, transportfirma opbellen en opsturen.

2 weken wachten en je krijgt hem terug met 1 maand gratis online erbij :D

ja, maar ik heb het recht in de telefoon ook gezegd toen ik m'n verhaal deed. Dus men heeft degelijk bewijzen. Ik ben gewoon ronduit legaal bestolen door die Corporate bastards. Dan komt die k*tkop zeggen dat het verboden is...Ja geweldig wat ben ik daarmee ??

Je hebt dat gezegd om te lachen, geen probleem dus. Gewoon opnieuw bellen.

Tja niet echt handig om eerst zelf ermee te gaan k*tten als je nog garantie hebt...

Maar als je hem in 2007 gekocht hebt, heb je dan nog wel garantie? Is toch maar een jaar?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er niets aan gedaan, ik heb hem gewoon eens in een handdoek gewikkeld voor 10 minuten zoals men op internet zei. Ik heb hem niet opengemaakt of uit elkaar gezet ofzo.

Ik heb er niets aan gedaan, ik heb hem gewoon eens in een handdoek gewikkeld voor 10 minuten zoals men op internet zei. Ik heb hem niet opengemaakt of uit elkaar gezet ofzo.

Nu ik erover nadenken slaat het nergens op dat je daarom geen garantie meer krijgt. Staat in het boekje van de Xbox dat je je xbox niet in een handoek mag wikkelen? Zo niet, dan heb je nog je garantie. En sowieso, de handoek is niet de schuld van het probleem, dat is iets intern. Dat jij er een handoek om hebt gewikkelt zou dus helemaal geen probleem mogen zijn. Laat microsoft maar eerst bewijzen dat het door die handoek komt dat die xbox kapot is, kunnen ze dat niet?dan Garantie. Ik zou het aanvechten als ik jou was.

In het boekje staat ook niet dat je de Xbox 360 niet in een magnetron mag stoppen maar je garantie zal toch zeker vervallen als je dat uithaalt.

Probleem hier is dat Spade al eerlijk is geweest bij de servicelijn van MS. Maar misschien lukt het toch nog om via de site een service aanvraag in te dienen.

voor de rest zijn ze legaal VERPLICHT om het te doen, jij hebt ze vrijgesteld van alle gerechtelijke verplichtingen door te bekennen dat je die handdoektruc hebt geprobeerd, en daarom hebben ze er geen baat bij om jou te helpen.
Tis smerig, maarja alle bedrijven zijn enkel uit op winst, en niet op liefdadigheid

Denk niet dat Bill Gates rijkste man ter wereld is geworden dankij liefdadigheid!

In het boekje staat ook niet dat je de Xbox 360 niet in een magnetron mag stoppen maar je garantie zal toch zeker vervallen als je dat uithaalt.

Probleem hier is dat Spade al eerlijk is geweest bij de servicelijn van MS. Maar misschien lukt het toch nog om via de site een service aanvraag in te dienen.

Iets in een magnetron steken is dan ook iets anders dan in een handdoek wikkelen. Ik ken niet veel aparaten die daardoor stuk zouden gaan.

Bovendien zoals ik al zei, als je zegt dat het een grap was, dan kunnen ze niets doen. Theoretisch gezien zou als ik in de buurt van vele getuigen zeg:"ik geef je mijn huis ", dan moet ik je mijn huis geven. Feitelijk gezien gebeurt dit niet gewoon omwille van het feit dat ik snel kan zeggen dat het om te lachen was.

Towel trick lmao lijkt wel eens south park episode.

Geef gewoon het adres van een familie lid of kennis op.

Het is nu reeds 4 uur voorbij en ik ben nog steeds pissed

Iets in een magnetron steken is dan ook iets anders dan in een handdoek wikkelen. Ik ken niet veel aparaten die daardoor stuk zouden gaan.

Bovendien zoals ik al zei, als je zegt dat het een grap was, dan kunnen ze niets doen. Theoretisch gezien zou als ik in de buurt van vele getuigen zeg:"ik geef je mijn huis ", dan moet ik je mijn huis geven. Feitelijk gezien gebeurt dit niet gewoon omwille van het feit dat ik snel kan zeggen dat het om te lachen was.

Ik zou zeggen probeer het eens met een laptop of een settop box. De toweltruc kan MS overigens nooit bewijzen dus ik zou alsnog die Xbox 360 aanmelden. Maar dan wel online, grote kans dat je Xbox 360 alsnog in reparatie wordt genomen. Althans je krijgt een refurb terug.

Refurb ???

Een gerepareerd model wat niet jouw eigen Xbox 360 is.

Maar goed, dien gewoon dat reparatieverzoek online in. Echt goed met controleren zijn ze ook weer niet bij MS. Ken iemand die een redelijk groot aantal omgebouwde Xbox 360's heeft laten repareren en daarvoor refurbs terugkreeg.

Zelf had ik wat minder geluk maar mijn Xbox 360 was iets te vaak onder handen genomen en open geweest.

Aiiii, erg balen. Succes ermee!

Verder eens met Eric, gewoon online aanvragen: 'Niet geschoten is altijd mis.'

m'n oudjes vinden dit ook maar gezeik, en hier zit iemand die denkt het wel te kunne oplossen,,,nou kwens hem sterkte

Heb hetzelfde meegemaakt, toch maar een nieuwe Xbox 360 gekocht. Die nu overigens stof staat te trekken.

Microsoft maar ook Sony staan niet echt bekend om coulantie als het gaat om garantie afhandelingen.

Twee keer red ring of death gehad, twee keer vlekkeloos, aardige help desk, en snel terug.

Sorry maar, was wel een beetje dom van je om die handdoek er om heen te wikkelen, je maakt je hele xbox stuk omdat alles oververhit raakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven