AndroidHealthClinic

die duivelse onderbuik...

• Topic Starter Topic Starter
bedankt!

Je traint de buik in zijn geheel, weinig reps veel gewicht...

buik trainen is bullshit
je kan 2000 sit ups of leg raises doen per dag, maar als je geen natuurlijke aanleg hebt om droog te worden zul je je onderste buikspieren nooit zien zonder een goed dieet
trust me ik weet waarover ik praat

@de dikken:
Buik trainen is bullshit?
Laten we anders stoppen met trainen en enkel op onze voeding letten...

Buikspieren krijg je inderdaad nooit te zien zonder een goed voedingsschema maar dat je nu buik in het geheel niet moet gaan trainen vind ik op z'n minst gezegd overdreven..
Je moet ze trainen zoals je iedere spiergroep traint (al dan niet met meer herhalingen)... Het gaat niet enkel om zichtbaarheid maar ook om kracht en stabiliteit bij andere oefenigen.

Dit is natuurlijk maar mijn mening.

idd heeft meer met vet% te maken dan met de spier zelf ben ik bang

Wat een onzin, je moet die spieren weldegelijk goed trainen.

Zonder goede buikspieren krijgt je rug het te zwaar te voorduren bij oefeningen zoals squat, etc. Niet als er aan beiden kanten een 5 kilo schijfje hangt, maar wel als er 50+ komt te hangen, trust me.

Buikspieren kun je prima trainen en inderdaad, net als bij iederen andere groep zie je ze het best met een goed dieet, oftwel, laag vet percentage.

Liposuctie op hoe dat ook heet zou een oplossing kunnen zijn.

Weg laten zuigen door de esthetisch chirurg, is dat een optie, wat zou dat kosten trouwens? En gaat die man niet zeggen dat je een ongelooflijke aansteller bent als je een heel klein buikje hebt, maar het toch wel wil laten zuigen, en euh, wat zou 't kosten?

liposuctie is voor de meeste mensen niet betaalbaar

de dikken zei:
buik trainen is bullshit
je kan 2000 sit ups of leg raises doen per dag, maar als je geen natuurlijke aanleg hebt om droog te worden zul je je onderste buikspieren nooit zien zonder een goed dieet
trust me ik weet waarover ik praat

Wat een grote onzin is dit! Buik trainen heeft wel degelijk een effect. Het is alleen niet altijd zichtbaar bij mensen die vet op hun buik hebben. Het effect kan zijn dat je buik nog dikker oogt. Waar je wel gelijk in hebt is dat alleen cardio en een goed dieet helpt om het vet rond je buik te laten afnemen.

voetbal en bodybuilding gaat dat samen

spiroz ik heb een vraag ik doe ook aan bodybuilding en voetbal,
maar gaat dat wel samen ik heb het gevoel dat ik steeds langzamer wordt.
anderen zeggen dat ook van mij

is dat mischien ook bij jou of heb een tip????

Voetbal en bodybuilding kan best wel gecombineerd worden. Je zou betreft benen, mooi schema kunen maken op explosieve kracht. Waardoor sprinten verbeterd wordt.bijv. Alleen kweet nie wat je doel is. Maar wil je bijv ook aankomen. Dan is deze combinatie dodelijk :p Behalve als je de verbrande calorien bij het voetballen extra kan eten.

en ontopic ;)

Sommige mensn trainen bijv nooit buik, hebben vaak goeie aanleg ervoor(vaak in combinatie met juiste vet% het hele jaar). Maar om nu geen buik te trainen is idd pure onzin. Betekent dus dat je gewoonweg harder moet trainen, andere trainingstechnieken proberen en vooral voeding veranderen voor een lager vet%. Bodybuilding is leven met uitdagingen die je aangaat en niet vermijdt!

good luck!

Laatst bewerkt:
zarion zei:
spiroz ik heb een vraag ik doe ook aan bodybuilding en voetbal,
maar gaat dat wel samen ik heb het gevoel dat ik steeds langzamer wordt.
anderen zeggen dat ook van mij

is dat mischien ook bij jou of heb een tip????

Dit is het verkeerde topic hiervoor, maar als je bodybuilding je langzamer maakt, ga dan eens wat meer als een powerlifter trainen.

spirosz zei:
Wat een grote onzin is dit! Buik trainen heeft wel degelijk een effect. Het is alleen niet altijd zichtbaar bij mensen die vet op hun buik hebben. Het effect kan zijn dat je buik nog dikker oogt. Waar je wel gelijk in hebt is dat alleen cardio en een goed dieet helpt om het vet rond je buik te laten afnemen.
eikel

Ik zou nooit aan liposuctie beginnen, ik betwijfel ook of het mogelijk is om hele kleine hoeveelheden weg te halen. De tijd die het kost om dat geld bijelkaar te verdienen kan je beter besteden aan cardio.

Het kost inderdaad een paar duizend euro.

Trainen kan je de komende maand(en) daarna ook wel vergeten.

ik ben t met dikken eens, je vet% en je aanleg is van VEEL groter belang dan je buik trainen. ik train namelijk mn buik nauwelijks (+- 2x in de maand) en aan mn piccies te zien zal je zien dat ze er toch wel zijn.

Terug
Naar boven