AndroidHealthClinic

die duivelse onderbuik...

Ik ben van mening dat trainen van de buikspieren wel degelijk effect heeft. Maar inderdaad de zichtbaarheid is wel een dieet iets in het algemeen.

Je buik niet trainen is de grootste onzin die er is. Dan kun je nog beter je benen niet trainen. Je romp (dus ook buik!) is het belangrijkste om te trainen. Daar hangt namelijk de rest van je lichaam aan..

haazebr zei:
Voetbal en bodybuilding kan best wel gecombineerd worden. Je zou betreft benen, mooi schema kunen maken op explosieve kracht. Waardoor sprinten verbeterd wordt.bijv. Alleen kweet nie wat je doel is. Maar wil je bijv ook aankomen. Dan is deze combinatie dodelijk :p Behalve als je de verbrande calorien bij het voetballen extra kan eten.

en ontopic ;)

Sommige mensn trainen bijv nooit buik, hebben vaak goeie aanleg ervoor(vaak in combinatie met juiste vet% het hele jaar). Maar om nu geen buik te trainen is idd pure onzin. Betekent dus dat je gewoonweg harder moet trainen, andere trainingstechnieken proberen en vooral voeding veranderen voor een lager vet%. Bodybuilding is leven met uitdagingen die je aangaat en niet vermijdt!

good luck!

zo is t maar net!:D

Soms zie ik hoog bf mensen buikspieren doen en dan denk ik jezus dat heeft toch geen enkel nut. zorg nou maar eerst dat je bf weer normaal is.
En idd buik is zo enorm genetisch bepaald, sommigen kunnen nog zo droog zijn en veel buikspieren trainen en het ziet er nog niet uit.

Ik heb laatst bij chat en conversatie een bericht getypt met twee links die alles over het vet op je buik vertellen en hoe je het weg kan krijgen. Is alleen niet op gereageerd... hmmmm. Maakt mij niet uit, ik heb er geen last van. Ik probeer alleen anderen te helpen, met name het soort mensen die dit soort topics aanmaken. Dus misschien moet je er toch maar is naar kijken.

Ik zou zeggen train ze eerst zo'n 2 x inde week.... superzwaar !!

En ga na 2 jaar maar eens een half jaar goed cutten, denk dat je stiekem verschiet van het resultaat....

Wel met 5-10-15-20 kiloschijven trainen.... op zijn hoogst een 20 reps per set ?

Het enigste nadeel is dat ik nog steeds niet de manier hebben gevonden om ze zo hard op zijn ballen te geven...

Eerst kweken, daarna lager gaan in het vet denk ik.... das tenminste mijn plan.

Seppe zei:
@de dikken:
Buik trainen is bullshit?
Laten we anders stoppen met trainen en enkel op onze voeding letten...

Buikspieren krijg je inderdaad nooit te zien zonder een goed voedingsschema maar dat je nu buik in het geheel niet moet gaan trainen vind ik op z'n minst gezegd overdreven..
Je moet ze trainen zoals je iedere spiergroep traint (al dan niet met meer herhalingen)... Het gaat niet enkel om zichtbaarheid maar ook om kracht en stabiliteit bij andere oefenigen.

Dit is natuurlijk maar mijn mening.
volledig mee akkoord dude!

kurgan zei:
ik ben t met dikken eens, je vet% en je aanleg is van VEEL groter belang dan je buik trainen. ik train namelijk mn buik nauwelijks (+- 2x in de maand) en aan mn piccies te zien zal je zien dat ze er toch wel zijn.

Dan ben je imo een dommerik dat je ze niet traint :)

Trickolutions zei:
Ik heb laatst bij chat en conversatie een bericht getypt met twee links die alles over het vet op je buik vertellen en hoe je het weg kan krijgen. Is alleen niet op gereageerd... hmmmm. Maakt mij niet uit, ik heb er geen last van. Ik probeer alleen anderen te helpen, met name het soort mensen die dit soort topics aanmaken. Dus misschien moet je er toch maar is naar kijken.
Ik herinner me het best nog wel hoor, alleen had het weinig betrekking op bodybuilders meen ik mij te herinneren... of zit ik er naast?

Santoz zei:
Ik herinner me het best nog wel hoor, alleen had het weinig betrekking op bodybuilders meen ik mij te herinneren... of zit ik er naast?

Klopt, het heeft niet veel met bodybuilding te maken. Echter zijn veel mensen ontevreden met het vet op de buik en daar gaat het juist om in die artikelen. Sommige zeggen dat dat alleen maar de basis is maar datgene wat daar uitgelegd wordt is het enige wat helpt. Als je je niet aan die regels houd zoals vermeld in dat artikel zal je nooit een mooie gespierde buik krijgen. Zal het ook meteen in die andere topic zetten.

haazebr zei:
Voetbal en bodybuilding kan best wel gecombineerd worden. Je zou betreft benen, mooi schema kunen maken op explosieve kracht. Waardoor sprinten verbeterd wordt.bijv. Alleen kweet nie wat je doel is. Maar wil je bijv ook aankomen. Dan is deze combinatie dodelijk :p Behalve als je de verbrande calorien bij het voetballen extra kan eten.

en ontopic ;)

Sommige mensn trainen bijv nooit buik, hebben vaak goeie aanleg ervoor(vaak in combinatie met juiste vet% het hele jaar). Maar om nu geen buik te trainen is idd pure onzin. Betekent dus dat je gewoonweg harder moet trainen, andere trainingstechnieken proberen en vooral voeding veranderen voor een lager vet%. Bodybuilding is leven met uitdagingen die je aangaat en niet vermijdt!

good luck!

Ik ben van mening dat voetbal en bodybuilding NIET kan gecombineerd worden, tenminste als je het 'serieus' wil aanpakken en de algemeen aanvaarde regels van bodybuilding.
Ik spreek geen lucht nu want ik spreek uit ervaring mbt voetbal vs bb...
Krachttraining en voetbal is een ander verhaal, als je de krachttraining doet met oog om je voetbalskills te verbeteren: trainen op explosiviteit en snelheid.

Trickolutions zei:
Klopt, het heeft niet veel met bodybuilding te maken. Echter zijn veel mensen ontevreden met het vet op de buik en daar gaat het juist om in die artikelen. Sommige zeggen dat dat alleen maar de basis is maar datgene wat daar uitgelegd wordt is het enige wat helpt. Als je je niet aan die regels houd zoals vermeld in dat artikel zal je nooit een mooie gespierde buik krijgen. Zal het ook meteen in die andere topic zetten.

Klopt, het zijn de basics.

Terug
Naar boven