AndroidHealthClinic

diepe cut

SWAT

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
25%
Hi,

Ik heb het gehad. Helemaal gehad. Time to change. Bezig met een diepe cut en veel sporitiviteit. Ik ben van endo naar ultra endo gegaan met mijn 103 kg bij 183 cm. Ik voel me verschikkelijk.

Komende tijd terug naar (ik hoop) zo'n 78 kg bij 14% 15% procent en dan serieus een goed voedingsschema + trainingsschema gebruiken voor cleanbulk zodat ik volgend jaar maart een cut kan doen tot 10 %. Dat is mijn doel en daar ga ik voor.

Ik ga hier foto's posten, voor mezelf. Kritiek is welkom, al luister ik er niet naar. Tips en Tops zijn welkom, en daar ga ik mee aan de slag.

Later.

Laatst bewerkt:
ik zou rustig beginnen want het lijkt alsof je nog niet veel gesport hebt... dadelijk extreem beginnen is niet goed, ben je even vlug terug beu

Anticlimax topic.. :roflol:

Maar goed, succes!

krijg allemaal de klere,

ts
je hebt het helemaal goed, als je zat wordt van jezelf moet er verandering komen. het vergt veel tijd en geduld. probeer eerst het sporten lief te hebben en daarna ga je je verdiepen in een voedingschema.
ik ken de verhoudingen en de frustraties. geef alles en geef meer, je zult genoegdoening bewerkstelligen.

veel succes

Zoek en goede motivatie en dan kom je er wel, in combinatie met correcte voeding, training en voldoende rust! Ik heb ook op een punt gestaan dat ik me klote voelde door mijn lichaam, en ik heb mij voorgenomen om me zo nooit meer te hoeven voelen!

Resultaat: van 93 na 84 nu, op 5 maandjes. Gewoon rustig opbouwen en vooral, veel geduld hebben! Succes.

STEVIGE BULK gezet, nu tijd om uit de vacht te treden.. ot: gaat je allemaal lukken, zolang je die mindset vasthoud... quitters never win and winners never quit!!!

• Topic Starter Topic Starter
Super goed om te lezen de positieve feedback. Thanks.
Motivatie is het ding niet, maar alles vreten was los en vast zit wel.
Komt goed ik houd jullie op de hoogte.

Later

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 11:24 ----------

Anticlimax topic.. :roflol:

Maar goed, succes!

Beetje jammer. Je hoeft niet te reageren. En als je reageert graag gefundeerd. Zie forum regels. :clown:

Succes man gaat je lukken ! ;)

Go for it!

De enige die er verandering in kan brengen ben je zelf.

Super goed om te lezen de positieve feedback. Thanks.
Motivatie is het ding niet, maar alles vreten was los en vast zit wel.
Komt goed ik houd jullie op de hoogte.

Later

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 11:24 ----------

Beetje jammer. Je hoeft niet te reageren. En als je reageert graag gefundeerd. Zie forum regels. :clown:

Alsof de andere reacties gefundeerd waren.

En alsof zij niet wat anders dachten bij de titel :roflol:

Was ook niet bedoeld op je foto's of persoon oid, maar op de titel.

Succes met cutten ieder geval, je zou kunnen kijken naar veel eiwit + vet en weinig koolhydraten. Op die manier kun je volgens mij redelijk goed vet wegwerken terwijl je toch spiermassa opbouwt.

:eek:thanks guys!

Goede doelstelling en mindset. Succes!!!

thanks. Het gaat wel lekker eerlijk gezegd. ik schrik me elke keer de tie * us van die foto die ik hier heb geplaatst. Best wel een strakke reminder.

:eek:

Lukt je vast wel bikkel! Maarruh ga niet te zaar trainen terwijl je, je ding doet you know where... het heeft geen zin om knokkie te gaan.

Lekker veel wandelen of rennen en als je op j streefgewicht bent gezonder eten, bikkelen als de bazen hier op t forum en dan streven naar een groot, strak en gespierd lichaam..

Je snapt zelf ook dat als je je levenstyle niet omgooid, het afstraffen nu helemaal geen zin heeft..

Dus bikkel, streef naar een gezonder leven. Gr. Dr. Phil hahah

Gr chris

Blijf doorgaan met vet verbranden en blijf ook om de paar weken foto's nemen. Zo kan je je eigen vooruitgang blijven zien!

kan je zoiezo lukken. Ik heb al meerdere topics gezien met andere mensen met een gelijkaardige startfysiek, die uiteindelijk (weliswaar met wat langere tijd) hun doel meer dan bereikt hebben

het zal vooral mentaal zwaar zijn, maar ga er gewoon voor.

"what the mind can conceive, the body can achieve"

Succes !

Op welke manier ben je aan het cutten ? :)

Lukt je vast wel bikkel! Maarruh ga niet te zaar trainen terwijl je, je ding doet you know where... het heeft geen zin om knokkie te gaan.

Lekker veel wandelen of rennen en als je op j streefgewicht bent gezonder eten, bikkelen als de bazen hier op t forum en dan streven naar een groot, strak en gespierd lichaam..

Je snapt zelf ook dat als je je levenstyle niet omgooid, het afstraffen nu helemaal geen zin heeft..

Dus bikkel, streef naar een gezonder leven. Gr. Dr. Phil hahah

Gr chris

:rolleyes:
heb je weer een uur te lang naar MTV gekeken of zo. met je bazentaal sjees....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes:
heb je weer een uur te lang naar MTV gekeken of zo. met je bazentaal sjees....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha damn, die was ertussen geslipt. Als je weet waar ik woon, zal je het niet zo raar vinden, je groeit er mee op he ;) zal erop letten though,

Bedankt!

Terug
Naar boven