Fitness Seller

diepe cut

Lukt je vast wel bikkel! Maarruh ga niet te zaar trainen terwijl je, je ding doet you know where... het heeft geen zin om knokkie te gaan.

Lekker veel wandelen of rennen en als je op j streefgewicht bent gezonder eten, bikkelen als de bazen hier op t forum en dan streven naar een groot, strak en gespierd lichaam..

Je snapt zelf ook dat als je je levenstyle niet omgooid, het afstraffen nu helemaal geen zin heeft..

Dus bikkel, streef naar een gezonder leven. Gr. Dr. Phil hahah

Gr chris

Wat is voor jou te zwaar trainen? En waarom pas gezonder gaan eten als je op streefgewicht zit? En leer eens typen dude

Omdat, dude ;) hij weer aan het cambridge dieet zit, waar je enkel 3 shakes per dag mag en geen verdere voedingsmiddelen. Daarom pas als hij op zijn gewicht is gezonder eten.

Mijn excuses voor spelfouten, terwijl ik wandel probeer ik via mijn telefoon op het kleine toetsenbordje mijn reactie te typen. Het ging me nog aardig af, wellicht een optie om volgende keer zoiets anders te vermelden, bijvoorbeeld: " je hebt een paar foutjes gemaakt" in plaats van " leer eens typen, dude" <-- waar jij overigens de "komma" bent vergeten.

Sowieso met gewichten trainen terwijl hij op de drie shakies leeft is best risicovol, toch? Ik snap het concept no pain, no gain. Maar pijn omdat je je stang met gewichten op je borst laat vallen is vast niet de bedoeling. :P

Met vriendelijke groet,

Chris

Laatst bewerkt:
Omdat, dude ;) hij weer aan het cambridge dieet zit, waar je enkel 3 shakes per dag mag en geen verdere voedingsmiddelen. Daarom pas als hij op zijn gewicht is gezonder eten.

Mijn excuses voor spelfouten, terwijl ik wandel probeer ik via mijn telefoon op het kleine toetsenbordje mijn reactie te typen. Het ging me nog aardig af, wellicht een optie om volgende keer zoiets anders te vermelden, bijvoorbeeld: " je hebt een paar foutjes gemaakt" in plaats van " leer eens typen, dude" <-- waar jij overigens de "komma" bent vergeten.

Sowieso met gewichten trainen terwijl hij op de drie shakies leeft is best risicovol, toch? Ik snap het concept no pain, no gain. Maar pijn omdat je je stang met gewichten op je borst laat vallen is vast niet de bedoeling. :P

Met vriendelijke groet,

Chris

Waar lees jij iets over een cambridge dieet? En als hij op een dieet ziet waarbij slechts 3 shakes per dag zijn toegestaan dan word het hoog tijd er meteen mee te stoppen en heel wat meer naar binnen te gooien. En dat in een cut ja! Hoe kan je voeding in godsnaam uit 3 shakes bestaan, shakes zijn nog altijd een toevoeging op je voeding niet de basis?
Wtf heeft een crashdieet sowieso voor nut?? Ipv hier met je 4 maanden trainingservaring de wijsneus uit te hangen raad ik je aan eerst mee te lezen en vragen te stellen ipv adviseren. En nu snel je hok in!

Laatst bewerkt:
Omdat ik WEET dat hij dat dieet doet en 4 maanden trainingservaring? Hoe kom je daar nou weer bij?

Ik snap niet waarom je zo pissed reageert (naja, ik kan er wel een paar verzinnen), maar vind het nergens op slaan. Mijn reacties baseer ik op het feit van wat ik al weet en van d stickies hier op het forum, die ik in tegenstelling tot andere mensen(bedoel ik overigens niet jou mee, voordat je daar weer boos over wordt) wel lees.

Ik ken hem ergens anders van en geef een reactie om heb te steunen, dus voor jou, tenzij ik iemand verkeerd advies geef, geen reden om zo te reageren.

Laat iedereen in zijn waarde, een forum is om elkaar te helpen, niet om een ander af te zeiken.

Met vriendelijke groet,

Chris

je geeft geen antwoord op mijn vragen, nogmaal:

Hoe kan je voeding in godsnaam uit 3 shakes bestaan, shakes zijn nog altijd een toevoeging op je voeding niet de basis?

Wtf heeft een crashdieet sowieso voor nut??

Mijn input aan op: Een gelijkwaardig dieet gaat je weinig opleveren, het lijkt geweldige resultaten te geven mbt vetverlies in het begin, echter kom je al snel stil te staan (spaarstand) Spierverlies ga je ook gegarandeerd krijgen, ruik je toevallig niet naar ammoniak tijdens cardio?
Ga meer eten, met dit soort dieten val je in het begin af en kom je het erna weer keihard aan (jojo-effect) Lees de stickies over cutten en je komt al een heel eind!

Hoe kan je voeding in godsnaam uit 3 shakes bestaan, shakes zijn nog altijd een toevoeging op je voeding niet de basis?

Mijn input aan op: Een gelijkwaardig dieet gaat je weinig opleveren, het lijkt geweldige resultaten te geven mbt vetverlies in het begin, echter kom je al snel stil te staan (spaarstand) Spierverlies ga je ook gegarandeerd krijgen, ruik je toevallig niet naar ammoniak tijdens cardio?
Ga meer eten, met dit soort dieten val je in het begin af en kom je het erna weer keihard aan (jojo-effect) Lees de stickies over cutten en je komt al een heel eind!

Dat klopt, shakes zijn normaal een aanvulling op je basis.
De shakes, repen en soepen bevatten dagelijkse voedingsstoffen die je lichaam nodig heeft (zeggen ze, ik weet niet wat voor crap erin zit :P ) hun dieet is volgens hun totaalvoeding en dmv de lage totale calorieën en erg lage koolhydraten, komt je lichaam in ketose.

Omdat het totaalvoeding is mag je enkel de drie shakes, aan de ene kant erg zwaar en niet denderend voor je lichaam, maar aan de andere kant is het voor de meeste meeste mensen makkelijker dan een heel cut-schema te maken.

Je valt er veel snel van af ( ook spiermassa ja) maar mits je daarna gezonder gaat leven is t een optie om snel af te slanken. Om daarna een nieuwe start te maken en opbouwen vanaf je slankere lichaam.

Niet de beste optie, niet de gezondste optie, maar wel een optie.

En jojo effecten tja mijn mening is dat dit aan degene zelf ligt, verander je niet je levensstyle maar blijf je hetzelfde doen als voordat je aan een dieet begint, dan kan elk dieet een jojo dieet zijn.

Zoals ik al zei het is niet de gezondste, verantwoordste of beste optie, maar wel een duidelijke en snelle optie. Cutten is zonder meer beter,zowel voor gezondheid, minder kans op terugval en spierbehoud!

Gr. chris

true dat.

Dat klopt, shakes zijn normaal een aanvulling op je basis.
De shakes, repen en soepen bevatten dagelijkse voedingsstoffen die je lichaam nodig heeft (zeggen ze, ik weet niet wat voor crap erin zit :P ) hun dieet is volgens hun totaalvoeding en dmv de lage totale calorieën en erg lage koolhydraten, komt je lichaam in ketose.

Omdat het totaalvoeding is mag je enkel de drie shakes, aan de ene kant erg zwaar en niet denderend voor je lichaam, maar aan de andere kant is het voor de meeste meeste mensen makkelijker dan een heel cut-schema te maken.

Je valt er veel snel van af ( ook spiermassa ja) maar mits je daarna gezonder gaat leven is t een optie om snel af te slanken. Om daarna een nieuwe start te maken en opbouwen vanaf je slankere lichaam.

Niet de beste optie, niet de gezondste optie, maar wel een optie.

En jojo effecten tja mijn mening is dat dit aan degene zelf ligt, verander je niet je levensstyle maar blijf je hetzelfde doen als voordat je aan een dieet begint, dan kan elk dieet een jojo dieet zijn.

Zoals ik al zei het is niet de gezondste, verantwoordste of beste optie, maar wel een duidelijke en snelle optie. Cutten is zonder meer beter,zowel voor gezondheid, minder kans op terugval en spierbehoud!

Gr. chris

Je snapt volgens mij niet eens wat cutten en ketose is. Ik had je log gezien: in 10 jaar tijd nog nooit fatoenlijk getraind en het nog nooit volgehouden.
Momenteel moet je volgens je log zelfs nog beginnen na een aantal jaren niet getraind te hebben. En nu de expert uithangen terwijl je jezelf alleen voor lul zet. Hou het maar even bij lezen zoals ik al zei.

OP: Goed bezig kerel!

Ik ben ook net een jaar bezig en van 105 @ 38% naar 80 @ 15% gegaan. Nu ga ik cleanbulken en wil ik naar 10%.
Let op dat je geen zooi eet en sport je rot en het gaat jou ook lukken.

Je snapt volgens mij niet eens wat cutten en ketose is. Ik had je log gezien: in 10 jaar tijd nog nooit fatoenlijk getraind en het nog nooit volgehouden.
Momenteel moet je volgens je log zelfs nog beginnen na een aantal jaren niet getraind te hebben. En nu de expert uithangen terwijl je jezelf alleen voor lul zet. Hou het maar even bij lezen zoals ik al zei.

Ja man, ik steunde hem in door te typen, dat het hem zou lukken en dat hij niet te zwaar moet trainen ' jeetje wat zet ik mezelf voor lul'

De enige die zich hier voor lul zet ben jij met dit gedrag, als je echt zo slim bent en alles weet, gebruik je kennis om mensen te helpen ipv af te zeiken.

Maar moet je bedanken though, want door het lachen om je reacties heb ik een super ab workout gehad!

Swat succes en ik hoor wel hoe het gaat pik.. het gaat je zeker lukken (oops weer voor lul gezet)

Met vriendelijke groet,

Chris

• Topic Starter Topic Starter
Wat een sippe bende hier. Had iets proffesionelers verwacht. Wat mij betreft een slotje. Dikke doei!

Dit is mijn beginfysiek van vorig jaar na de zomer. Toen ik op het strand lag in Spanje toen realizeerde ik het me "dit moet niet verder gaan" in de eerste paar maanden trainen zijn bij mij de kilo's eraf gevlogen, en ook zeker niet op een nette manier met goed voedingsschema en weet ik veel, maar gewoon voor m'n gevoel "niet te veel eten" en wel een beetje gelet op veel eiwitten uit kwark en veel groente om het hongergevoel tegen te gaan.

Het is echt niet zo dat alles ineens terug groeit zodra je stopt met cutten, als je jezelf aanleert om niet meer in oude gewoontes terug te vallen zoals veel snacken (natuurlijk kan dit best, als je het niet te vaak en te gek maakt.)

Het zal flink wat tijd gaan kosten, maar als het even niet meer lukt kan je altijd een weekje doorheen gooien waarin je wat meer eet, of bijvoorbeeld om de 2 weken jezelf een weekend beloven waarin je bijvoorbeeld eens lekker een pizza (of iets wat je heel erg lekker vindt) gaat eten.

Ik wens je in ieder geval succes. Afvallen en beginnen met sporten was een van mijn beste beslissingen van het afgelopen jaar, gaat helemaal goed komen!

Ja man, ik steunde hem in door te typen, dat het hem zou lukken en dat hij niet te zwaar moet trainen ' jeetje wat zet ik mezelf voor lul'

De enige die zich hier voor lul zet ben jij met dit gedrag, als je echt zo slim bent en alles weet, gebruik je kennis om mensen te helpen ipv af te zeiken.

Maar moet je bedanken though, want door het lachen om je reacties heb ik een super ab workout gehad!

Swat succes en ik hoor wel hoe het gaat pik.. het gaat je zeker lukken (oops weer voor lul gezet)

Met vriendelijke groet,

Chris

Afzeiken? Lees eens even terug.. Het enigste wat ik doe is tegen jouw adviezen en comments ingaan. Ja ik val je hierin aan, simpelweg omdat het nergens op slaat en je niet weet waar je het over hebt. Je hebt niet eens trainingservaring? laat staan dat je iets over cutten weet.. Alles wat ik hier gezegd heb, heb ik onderbouwd. OP no thanks

In,

Gelijkwaardige stats qua gewicht en vp

Ennuhh blauwe baret?

3 weken later.

403728245.jpg

Hoeveel kilo eraf op 3weken?

weet ik niet precies. Wel van 31 naar 23 procent vet.

Dit is wel meer dan 23% hoor, maar keep it going. Je ziet verschil.

Bedankt voor je reactie. Vetpercentage is analoog opgemten en komt uit op 23. Ik zal er echt niet over liegen hoor. Het is zoals het is.

Terug
Naar boven